اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سبک های مدیریت تحول، رقابت بازاری، و عملکرد سازمانی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M384

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۸  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سبک های مدیریت تحول، رقابت بازاری، و عملکرد سازمانی: شواهد مربوط به هتل مجللی در استرالیا

عنوان انگلیسی:

 Transformational leadership style, market competition and departmental performance

چکیده فارسی:

این مطالعه، به بررسی روابط بین  عملکرد بخش های مالی و غیر مالی هتل، رقابت های بازاری و سبک مدیریت تحول می پردازد. بررسی  آزاد به شیوه پستی در این زمینه برای گرداوری داده انجام شد. پرسش نامه های کامل و قابل استفاده ای از مدیران ۵۶ هتل و رستوران از بخش های مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی، دریافت شد. سبک های مدیریت تحول، رقابت های بازاری، و عملکرد شعب با استفاده از ابزارهای مورد استفاده دربررسی های قبلی، ارزیابی شد. نتایج بررسی، نشان داده است که سبک مدیریت تحول به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد غیر مالی بوده که در عوض به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد مالی بود است. به هر حال هیچ رابطه ای بین رقابت بازاری و عملکرد های مالی و غیر مالی یافت نشد.

کلیدواژه” رقابت بازاری، سبک مدیریت تحول، عملکرد سازمانی، هتل ها و اقامتگاه ها، مدیران دپارتمان

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶. بحث و نتیجه گیری :

این مطالعات برای بررسی روابط بین سبک های مدیریتی مدیران، درک مدیران از رقابت های بازار و عملکردهای مالی و غیر مالی ادارات طراحی شده است. نتایج حمایت جزئی را در ارتباط با این فرضیه ها ایجاد می کند. نتایج نشان می دهد که عملکردهای غیر مالی مربوط به اتاق، غذاها و مواد نوشیدنی هتل ها تحت تاثیر سبک ها ی مدیریتی مدیران قرار می گیرد. نتایج ارائه شده در جدول ۲ نشان می دهد که مدل کلی مربوط به این مطالعات دارای اهمیت بوده و مقدارقابل توجهی از این واریانس ها را در عملکردهای مالی هتل ها نشان می دهد.

یافته های حاصل از این بررسی ها در ارتباط با یافته های بعضی از محققان می باشد که این موضوع را بیان می کنند که عملکردهای غیر مالی بر روی عملکردهای مالی تاثیر گذار هستند. برای نمونه هتل ماریوت و هیلتون به این نیجه رسیده اند که شاخص های BSC به آن ها این اجازه را می دهد تا به ارزیابی عملکردها به صورت جامع تر پرداخته  و این کمبودها را قبل از ایجاد تاثیرات منفی بر روی عملکردهای مالی مشخص کنند.

در واقع مطالعات مربوطه به این موضوع می پردازد که سبک های مدیریتی هر یک از مدیران یک محیط کاری مربوط به اشتراک تصورات سازمانی، تحریک و تزریق موارد دیگر ایجاد می کند. بسیاری از این مطالعات نشان داده اند که کارمندان تواناتر دارای رضایت بیشتری از کار خود، تعهدات بیشتر . افزایش سطوح عملکردی بیشتر دارند. به طور خاص سبک های مدیریتی در موارد بهبود عملکردها در زمانی که شعب دیگر توسط مدیران ارشد انگیزه پیدا می کنند تاثیرگذارتر است.

در مورد هتل داری بعضی از محققان این موضوع را بیان می کند که مشتریان در هتل های مجلل انتظار خدمات بالاتری دارند. زیرا چنین هتل هایی به عنوان بهترین نمونه ها معرفی شده اند. بر اساس گفته محققان دیگرکارمندانی که دارای رضایت خاطر و انگیزه بیشتری هستند بهتر به نیاز مشتریان پاسخگو می باشند و کیفیت خدمات را بالاتر می برند. در نتیجه، بخش های فرعی تر دارای انگیزه و تعهدات کاری بالاتری می گردند. یک سری از محققان این موارد را تایید کرده و این موضوع را اضافه می کنند که به وجود آوردن خدمات بهتر برای مشتریان یکی از موارد کلیدی برای جذب حمایت مشتریان می باشد که در نهایت منجر به بهبود عملکردهای مالی می گردد. یافته های حاصل از این بررسی ها در ارتباط با گزارشات وسیع تر بخش های مدیریتی و شاخص های BSC می باشد. بنابراین ما به این فرضیات می رسیم که این مطالعات به حمایت و گسترش مجموعه ای از این اطلاعات در این حوزه ها می پردازد.

نبود ارتباط بین رقابت های بازاری و عملکردهای مالی هتل ها از طریق عملکردهای غیر مالی در ارتباط با مطالعات مربوطه می باشد.برای نمونه دونکان به این مورد اشاره کرده است که افزایش رقابت های بازاری باعث کاهش توانایی مدیران در مورد پیش بینی رفتارهای بازار شده و تحت چنین شرایطی مدیران اغلب تصمیم گیری های غلط را کنار می گذارند. به ویژه در مورد هتل ها در زمان فعالیت های رقابتی شدید، رقبا کاهش قیمت ها را در مورد کالا ها و خدمات برای نگهداری و تامین امنیت سهام در بازار ارائه می دهند. این به این دلیل است که همان طور که قبلا در این مقاله مطرح شد، خدمات و کالاهای موجود در یک هتل دارای تاریخ انقضاء بوده و اگر اتاقهای آن در یک شب اجاره داده نشود و یا رستوران ها خالی باشند احتمل فروش موارد مشابه از بین می رود.بنابراین مدیران تحت فشار قرار دارند تا نرخ های خود را پایین بیاورند که در نهایت منجر به کسر درآمدها می گردد.

توضیحات مورد قبول دیگر در مورد نبود ارتباط در مطالعات کنونی این موضوع می باشد که مدیران دارای کنترل کمی بر روی کاهش هزینه های ثابت در کوتاه مدت می باشند. مطالعات نشان می دهد که این فرایند در میان مدیران هتل ها چیز عادی به حساب می آید که سطوح خدمات خود را پایین تر بیاورند تا بتوانند منابع مالی را مدیریت کنند. ما به این نتیجه می رسیم که با انجام چنین فرایندهایی مدیران قادر خواهند بود تاثیر رقابت بازار را بر روی عملکردها، حداقل در کوتاه مدت کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.