اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مرحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M373

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۲۱

سال نشر: ۱۹۹۹

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۵صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مرحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار تحلیل فاکتورهای کلیدی موفقیت و ناکامی

عنوان انگلیسی:

Bussiness process reengineering implementation process  an analysis of key success and failure factors

چکیده فارسی:

این مقاله دیدگاه کلی را در مورد مراحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار (BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار)) نشان می دهد. این مقاله به بررسی تحقیقات مرتبط به فاکتورهای قوی و ضعیف که منجر به موفقیت و ناکامی پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار (BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار)) می شود پرداخته، این فاکتورها را به زیرشاخه هایی دسته بندی می کند، و عوامل کلیدی موفقیت و ناکامی را مشخص می کند. در نهایت این مقاله توضیح می دهد که چگونه این فاکتورها مراحل پیاده سازی BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) (بازمهندسی فرایند کسب و کار) را تحت تاثیر قرار می دهند.

کلیدواژه: BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) ((بازمهندسی فرایند کسب و کار )، پیاده سازی، مدیریت فرایند، موفقیت

 ترجمه صفحه ۱۲ و ۱۳ مقاله

 اندازه گیری اثربخشی زیرساخت های فناوری اطلاعات، به تعیین کمبودهای فناوری اطلاعات پرداخته و زمانی وجود خواهد داشت که منابع اطلاعاتی مورد نیاز برای پردازش نمی تواند توسط قابلیت های زیرساخت فناوری اطلاعات کنونی تامین گردد.

مراحل اندازه گیری با تعدادی از اهداف و سیاست هایی انجام می گیرد که بعدها توسط نقش سیستم های اطلاعاتی در اندازه ها با بکارگیری تکنیک های دیگر همانند، نظارت، حسابرسی، و ارزیابی مقایسه ای تفسیر می گردد. تست اندازه گیری های انجام شده و اصلاح و بررسی مستمر به طور متوالی زمانی که استراتژی ها تغییر می یابند و زمانی که نقش ها به کشف ابزارهای جدید برای اندازه گیری می پردازند، انجام می گیرد. اندازه گیری ها از مدل های مختلف برای تامین نیازهای خاص سازمان انجام می گیرد.

یکپارچگی مناسب سیستم های اطلاعاتی

یکپارچگی موثر سیستم های اطلاعاتی سازمانی مختلف برای پیاده سازی موفق BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) حیاتی می باشد. یکپارچگی سیستم اطلاعاتی برای BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) می تواندتا حدی انجام گیرد که سیستم های اطلاعاتی مختلف رسما به منظور اشتراک اطلاعات کامل، سازگار، دقیق و بموقع در میان مراحل کسب و کار پیوند دارند. یکپارچگی داده و شبکه های ارتباطی به عنوان مهمترین ابزار برای یکپارچگی سیستم اطلاعاتی می باشد.

منبع فعالیت یکپارچگی داده بستگی به سطح یکپارچگی بین برنامه ریزی سازمانی و برنامه ریزی سیستم اطلاعاتی، پشتیبانی از مدیریت سطح بالا، مشارکت کاربر، مدیریت، ارتباط موثر، پیاده سازی سیستماتیک، میزان پیوستگی بین واحدهای کسب و کار، نیاز برای اقدامات انعطاف پذیر توسط زیرشاخه ها، میزان پیجیدگی در طراحی و پیاده سازی سیستم هایی با داده های یکپارچه، و میزان قابلیت همکاری بین سیستم ها دارد.

مهندسسی اثربخش سیستم اطلاعاتی قدیمی

پروژه های BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) اغلب نیازمند نوسازی سیستم های اطلاعاتی برای ارائه پتانسیل کامل فرایند طراحی می باشد. سیستم های اطلاعاتی مهندسی شده نسبت به سیستم های جدید که از جدیدترین فناوری ها استفاده می کنندبه عنوان فاکتور کلیدی در ایجاد زیرساخت فناوری اطلاعات یکپارچه می باشد که به طور موثر به حمایت از BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) می پردازد. آنچه که در این فرایند مهم می باشد، نیاز برای تنظیم اهداف و اندازه گیری مزایای کیفی، نقش برنامه ریزی، و نیاز برای تعیین آمادگی سازمان برای مهندسی مجدد می باشد. آمادگی سازمان توسط ارزیابی قابلیت، نیازهای آموزشی، بررسی کاربرد نرم افزار، شناسایی روند تکامل برنامه کاربردی، موضوعات عملیاتی، و موضوع تحول سازمانی، تعیین می گردد. مهندسی خودکار سیستم های قدیمی همچنین می تواند به بازدهی این فرایند کمک کند.

افزایش قابلیت وظایف فناوری اطلاعات

ایجاد نقش های فناوری اطلاعات با عملکرد بالا برای تطبیق با تغییرات رادیکالی در تکنولوژی و کسب و کار به عنوان فاکتور مهمی در موفقیت فعالیت BRP می باشد.

ص ۱۳

ساختار مناسب نقش فناوری اطلاعات، معماری مناسب مدیریت فناوری اطلاعات، ایجاد قابلیت نقش فناوری اطلاعات، ارزیابی مقایسه ای نقش فنوری اطلاعات، و اندازه گیری عملکرد نقش فناوری اطلاعات، همگی سهمی در نقش موثری که فناوری اطلاعات در BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) ایفا می کند، دارد. درک معماری، زبان برنامه نویسی و ساختار کد، تکیه بر روی زبان خاص یا مشخصات ساختار، و تاثیر جمعی نگهداری مستمر تمام توانایی را برای مهندسی سیستم های قدیمی ایجاد می کنند. قابلیت کاربرد سیستم همچنین به عنوتن فاکتور مهمی می باشد که به ساده سازی فعالیت های مهندسی می پردازد. مشارکت پرسنل حفظ و نگهداری که با سیستم های قدیمی آکاهی دارند دارای تاثیر مثبتی بر روی کیفیت و بازدهی فعالیت مهندسی مجدد دارد.

نقش موثر فناوری اطلاعات می بایست در یک سیستم جامع و ساختار انعطاف پذیر مد نظر قرار داده شود که تمرکزشان را بر روی کیفیت، ارزش سازی و ارسال، تفویض اختیار از طریق آموزش ، و ایجاد مهارت در کارکنان فناوری اطلاعات، دادن انگیزه به کارکنان، مشارکت بین تمام اعضا، که سهمی در مدیریت منابع فناوری اطلاعات بر مبنای اعتماد متقابل و قابلیت دارند، برنامه ریزی استراتژیکی بهتر، ارائه راه حل سریعتر، پشتیبانی و عملیات فناوری اطلاعات ارزان تر، و رضایت مشتریان قرار دارد. توزیع، و الگوهای مسئولیت های مدیریتی فناوری اطلاعات می بایست مشخص شده  و بطور مناسب به سازمان ها کمک می کند تا طرح مدیریت فناوری اطلاعات را برای BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) ایجاد کنند. ارزیابی مقایسه ای نقش فناوری اطلاعات به عنوان ابزار مهمی می باشد که توسط آن بخش های اصلاح شده به همراه این توضیح که چگونه می توان ان ها را توسعه داد، شناسایی می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.