اطلاعیه

مقاله ترجمه شده استعداد کارآفرینی و توسعه اقتصادی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M346

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۷۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۵

سال نشر: ۲۰۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۳۳  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده استعداد کارآفرینی و توسعه اقتصادی در چین

عنوان انگلیسی:

Entrepreneurial talent and economic development in China

چکیده فارسی:

در این مقاله ما به بحث در مورد این موضوع می پردازیم که واقعه اقتصادی در چین در سه دهه گذشته باعث شده است تا استعداد کارآفرینی از دولت، ایالت و بخش های کشاورزی به فعالیت های بازرگانی تخصیص پیدا کند. این تغییر و تحول در تاریخ ۲۰۰۰ ساله چین بی سابقه بوده است. هنگامی که مهارت کارآفرینی به فعالیت های تجاری گرایش پیدا کرد، ثروت بدست امده رو به ترقی گذاشت. ۳ گروه اصلی در تاسیس شرکت شناخته شده اند. ۱) موسسان صنف کشاورزی. ۲) موسسان شرکت اداری. ۳) شرکت مرتبط با بیگانه و مهندسی. که این سه گروه به صورت متوالی ظهور کرده و به طور موفقیت آمیز ۳ دهه رشد را در اقتصاد چین ایجاد کرده است. موفقیت اقتصاد چین از یک جانشینی تدریجی حقوق مبتنی بر مقام و جایگاه با حقوق مربوط به اموال و دارایی اغاز شده است که تخصیص مهارت شرکتی را برای آن ازاد کذاشته است. همچنین به این گفته می پردازیم که هنگامی که حقوق مبتنی بر مقام با حقوق مبتنی بر دارایی با یکدیگر همزیستی داشته باشند، ارزش گرایی و اجازه گرفتن مکمل یکدیگر خواهند بود. بنابراین کسی نباید از همزیستی و رشد سریع صنعت و فساد فراگیر در چین متعجب شود. برای بهبود بهره وری مهارت و تلاش های موسسه ای، این امر حائز اهمیت است و باید در صدد کاهش حوزه حقوقی، منصب و جایگاه و ایجاد سازندگی یک سیستم حقوقی تعریف شده و ایمن برامد.

واژگان کلیدی :

استعداد کارآفرینی، توسعه اقتصادی، حقوق بر مبنای جایگاه سیستم حق مالکیت، استرات‍‍‍ژی، چین

 ترجمه بخش ۵ مقاله

۵) نتایج برجسته:

تاریخ نشان داده است که توسعه اقتصاد یک ملت بسیار به تخصیص کاربردی مهارت شرکتی بستگی دارد تا به اعطای آن مهارت (۴-۶،۱۱). این امر عادی است که در هر اساس مشابه در هر سازمان برگزار می شود، علی الخصوص در سایه جهانی شدن که امروزه مورد توجه است. افراد با مهارت می توانند چه با دولت و چه تجارت کار کنند. در موقعیت اخیر، انها در کل ارزشی را برای دولت و جامعه خلق می کنند، اگرچه در گذشته انها معمولا در فعالیت های توزیعی یا در صورت امکان با تولید اندک کار می کردند. در تاریخ بسیار طولانی چین افراد ماهر معمولا در جامعه متمرکز می شوند. اگرچه معجزه اقتصادی در چین در ۳ دهه گذشته بسیار زیاد به مکان مهارت شرکت ها از دولت و بخش های کشاورزی به فعالیت هاسی تجاری بستگی دارد. این تغییرات در تاریخ ۲۰۰۰ ساله چین غیر قابل تخمین است.

این تخصیص دوباره ازاد شده و متعاقبا سرعت داده می شود، بوسیله تعامل تکاملی از حقوق جایگاه به حقوق مربوط به مالکیت حرکت می کند. تحت نظارت رژیم اقتصادی تمام حقوق براساس شکل قبلی بوده و کسب یک جایگاه دولتی بهترین گزینته برای مهارت شرکتی است. هنگامی که حقوق مبتنی بر مایملک معرفی و توسعه یافت سیستم مشوق به طور تصاعدی در سایه فعالیت تجاری خصوصی تغییر کرده مانند سرمایه گذاری، که طبقه متوسط یک حرکت فعال تولیدی را به جلو می راند چین شکوفایی اقتصادی را در خود می بیند. در حالی که ما به آن به چشم یک معجزه می نگریم اتفاقاتی که در اینجا مورد بحث اند با تاریخ که در آن طبقه متوسط منبع مبدا و شاداب برای تمام سرمایه گذاران مووسسات است سازگارند.

کلید ابزار بررسی و انالیز ها بررسی هویت ۳ گروه اصلی از کارفرمایان چینی است که رشد کرده اند مانند اصلاحات بازار که اشکار شد : موسسات کشاورزی و مهندسی، این گروه ها در زمینه تربیت و اموزش تجارتی که اغاز می کنند و چگونگی دولت مندیشان تعریف شده دارند اما اکنون به گروه های منسجم تری بدل شده اند.

در خلال اصلاحات ۳۰ ساله اقتصاد چین، حقوق مقام و جایگاه و دارایی با یکدیگر همزیستی می کنند. اما فعالیت های اقتصادی هنوز منظم در جامعه برپایند. بنابراین انجام تجارت در چین دولت را درگیر خود می کند. رابطه خوب با بخش دولتی برای رسیدن به موقعیت های برتر تجاری امریست ضروری. بخاطر همین ترکیب نا معمول فعالیت موسسات در چین ترکیبی از ارزش گرایی و تلاش های بی سابقه شده است.

بررسی بالا نشان دهنده مناظرات دولتی مهمی است. برای افزایش انعطاف تخصیص دهی، مهارت و تلاش موسسات شاید مهم ترین هدف کاهش حق و حقوق مرتبت با جایگاه و ایجاد یک سیستم حقوقی تعریف شده است اگر دولت چین خواستار شرکت های بیشماری باشد که توسط گروه های بزرگ کنترل می شوند، بخش های ایالتی را خصوصی سازی می کند تا تولیدات موسسات چینی رشد کند. برای اینکه این اتفاق بیفتد اصلاحات سیاسی مورد نیاز است

درنتیجه ما نیازمند موضوعات بیشتر برای تحقیقات بعدی هستیم، به طور ویژه این موضوع که در کدام رشته و در چه درجه ای از معلومات افراد در اینده تمایل به ادامه کار دارند ؟ و چگونه بحران اقتصادی اخیر بر انها تاثیر می گذارد و یا خواهد گذاشت ؟

در این مقاله ما ذکر کردیم که چین به بحران اقتصادی امروز با ۴ تریلیون RMB در حدود ۶۰۰ میلیارد دلار برنامه محرک پاسخ می دهد. (مراجعه شود به مقاله جیمز فالو) کسی که یک سری از مصاحبه ها را پردازش کرد و افرادی را در گروه یافت که ما درباره بحران اقتصاد جهانی با انان بحث می کردیم آن هم به عنوان یک فرصت برای توسعه و به دست اوردن مزیت از این رقابت ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.