اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M343

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۲۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۶

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۰ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن

عنوان انگلیسی:

Survey analyze customer relationship management using balanced scorecard

چکیده فارسی:

مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM یکی از استراتژی های مهم و اساسی کسب و کار در هزاره جدید است. CRM یکی از اصول اساسی و مهم برای تعامل مدیریت کسب و کار با مشتریان است. اثر بخشی CRM را می تواند توسط میزان رضایتی که توسط فعالیت های CRM حاصل می شود اندازه گیری کرد. گرچه CRM یکی از استراتژی های مهم کسب و کار در تجارت الکترونیک می باشد با این حال تحقیقات اندکی در رابطه با ارزیابی اثر بخشی CRM صورت گرفته است. از انجا که نشان دادن بازگشت محسوس منابع اختصاص یافته به برنامه ریزی، توسعه و اجرای CRM مشکل است، هدف اصلی این تحقیق اندازه گیری ویژگی های ناملموس این محاسن مانند اثر بخشی، نوآوری و بهبود خدمات است. در این مقاله ما یک مدل ارزیابی مشتری محور برای ارزیابی اثر بخشی  CRM را پیشنهاد کرده و سپس این مدل را در یک مطالعه موردی به کار می بریم.

کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتریان، کارت امتیازی متوازن، مدل ارزیابی مشتری محور.

 ترجمه بخش ۷ مقاله

۷. نتیجه گیری

مدیریت ارتباط با مشتریان به یکی از استراتژی های اصلی رقابتی کسب و کار در هزاره جدید تبدیل شده است. CRM به بحث درباره تلاش هایی برای مدیریت کردن تعاملات کسب و کار با مشتریان اشاره دارد.

در این مقاله ما دررابطه با چگونگی ارزیابی موثر CRM بحث کردیم به این منظور ما مدلی برای ارزیابی موثر CRM با استفاده از BSC ارایه کردیم و اهداف و معیارهای آن را هم مشخص کردیم. مدل ارزیابی CRM یک فرآیند تکراری برای ارزیابی اثر بخشی CRM است. این فرآیند تا جایی ادامه پیدا می کند که فعالیت های رایج CRM به صورت موثر درآید. این مدل ارزیابی ترکیبی از چهار بعد مشتری محور است: دانش مشتریان، تعاملات مشتریان، ارزش مشتریان، رضایت مشتریان. این چهار بعد با تحلیل رابطه علت و معلولی مراحل CRM مشخص گردید. در نهایت امکان پذیری مدل از طریق یک مطالعه موردی نشان داده شد. این مطالعه موردی بینش بیشتری نسبت به استراتژی CRM می دهد و به مدبران کمک می کند تا استراتژی CRM را مشخص کنند.

 علیرغم یافته های بالا مطالعه دارای محدودیت های هم است تغییر فصول سال و فصول مختلف سال ممکن است بر نتایج این تحقیق اثر گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.