اطلاعیه

مقاله ترجمه شده برنامه ریزی منابع سازمانی به عنوان یک محیط آموزشی برای کسب و کار بنگاه های کوچک و متوسط

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M339

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۲ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده شبیه سازی مبتنی بر برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)  به عنوان یک محیط آموزشی برای کسب و کار بنگاه های کوچک و متوسط (SME)

عنوان انگلیسی:

ERP-based simulation as a learning environment for SME business

چکیده فارسی:

از زمانی که آموزش دانشگاه ها به طور عمده بر ایجاد شرکت های بزرگ و بر اورده کردن نیاز های آنها متمرکز شده، بنگاه های کوچک و یا متوسط با فقدان نیروی کار و مدیران خبره و ورزیده روبرو شده اند. مهارت های مکمل که نیاز اساسی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME ها) است و در نگرش ها، متدها و محیط های گوناگونی میتواند مورد استفاده باشد دارای سودی بسیار اندک است. برای مثال: سیستم برنامه ریزی شرکت مبدا، بازی های شبیه سازی شده بازرگانی و مدل های علمی شرکتی همه از مهارت های علمی و اموزش های مکمل که SME ها به طور مجزا نیازمند آن است حمایت می‌کند. اما هنوز هم اینگونه محیط های آموزشی غامض و گیج کننده است. چرا که افراد با دیدی کوته فکرانه به پدیده های تجاری می نگرند. در این مقاله ما به معرفی یک محیط آموزشی که از ادغام ۳ محیط که مکمل یکدیگرند و اجازه یادگیری روزانه مدیریت را به SME هامی دهد پرداخته ایم. در این مسیر کارمندان اینده با ورود به بازار کار ورزیده واماده مشارکت با تجارت SME ها می شوند.

کلمات کلیدی: آموزش کسب و کار، شبیه سازی کسب و کار، محیط آموزشی، ERP، SME

 ترجمه بخش ۷ مقاله

۷. محدودیت ها و مطالعات بیشتر:

محیط یادگیری هنوز به طور کامل ارزیابی نشده است. این چالش در دیگر محیط های آموزشی نیز وجود دارد. به عنوان مثال: اندرسون و لاتون (۲۰۰۹) بر این باورند که هنوز هم تحقیقات و اطلاعات علمی درباره اینکه دانش‌آموزان واقعا از تمرین های شبیه سازی شده تجاری چه می اموزند وجود دارد. این چالش در سیستم یادگیری ERP و مدل های سرمایه گذاری آزمایشی وجود دارد. ارزیابی نتایج و یادگیری عینی از جمله مواردی است که در تحقیقات اینده اشکارا مورد بررسی قرار می گیرد.

این نوع محیط یادگیری وسیع در نقش و عملکرد معلم و مربی تغییر ایجاد می‌کند. آنها نه تنها نیاز دارند که چگونگی استفاده از محیط فنی را بیاموزند بلکه باید روش های تربیتی خود را نیز با آن وفق دهد. اگرچه کنترل و هدایت خودکار می تواند در کارهای دستی کوچک استفاده شود نباید به عنوان تنها عملکننده سیستم به آن نگاه کرد. بلکه تمرکز آنها باید بر کمک کردن به دوره یادگیری تجربی دانش آموز باشد. برای رسیدن به موفقیت محیط آموزشی باید به شدت بر همکاری با معلمان و مربیانشان متکی باشند. البته مثالی که از مدرسه بازرگانی و خدمات TAMK زده شد اگرچه چندین سال تجربه اموزش را با خود دارد اما هنوز تغییرات در آن سخت است. محیط جدید آموزشی به مهارت های جدید که از دانشکده می اموزد نیاز دارد. علاوه بر علم پویای معلمان و مهارت های رهبریشان آنها باید یک فرایند ذهنی جدید نیز فراگیرند. یادگیری این تغییرات و تاثیری که بر کار معلم دارد موضوعات مشخص برای تحقیقات اینده است.

محیط آموزشی همان ریسک را دارد که در سیستم ویژه ERP است. (بوتارگزولاز۲۰۰۵) وظایف بسیاری وجود دارد اما سازمان به انگیزه و منابعی که از آنها بهترین استفاده ها می شود محتاج است. اما اینکه چگونه باید این کار را آنجام داد هنوز یک پرسش بزرگ است.

۸. خلاصه:

بخش تجاری SME فاقد نیروی کار ماهر است. تحصیلات دانشگاهی فقط علم را در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد. و نظارت بر یک شرکت کوچک نیازمند مهارت های معین و کلی است. از این بخش کاربردی تجاری کمترین استقبالرا در دانشگاه می شود.

سیستم های برنامه ریزی منابع کارخانه ای، بازی های مشابه سازی شده تجاری و مدل سرمایه گذاری آزمایشی همه به عنوان یک محیط آموزشی تجربی ازشان در این مقاله یاد شده است. اگرچه هرکدام مشکلاتی را دارند و از نگاه محدود و ویژه به این محیط آموزشی می نگرند. در این مقاله ما محیط مفهومی را در معرض نمایش قرار دادهایم که این ۳ محیط را به هم پیوند داده و یکی کرده است اینمحیط هایکدیگرراکامل می کنند به دانش‌آموزان یک محیط غنی، برای فعالیت های یادگیری برای مدیریت عملکرد SME می دهد. این عامل دانش‌آموزان را مجهز به مهارت های عملی می‌کند که علم نظریه آنها را ارزشمندتر می‌کند. و هنگامی که در کارخانه های SME استخدام می شوند از همان روز اول با مسایل آشنا بوده و تعامل خوبی بین اوو کارخانه برقرار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.