اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M314

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۱۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۱ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD

عنوان انگلیسی:

Improving firm performance through NPD: The role of market orientation, NPD orientation and the NPD process

چکیده فارسی:

موفقیت در عملکرد تجاری پایدار برای بسیاری از شرکت ها، یک چالش است. این امر در هیچ جایی بدیهی تر از دامنه کالاهای بسته بندی و غذایی نیست که تولیدکنندگان به طور قابل توجهی توسط رقبا و خرده فروشان مهاجم جهانی تحت تاثیر قرار می گیرند. بر اساس دیدگاه منبع-محور شرکت، این تحقیق از ۱۷۳ تولید کننده غذا به این نتیجه رسید که فرآیند NPD قابلیتی است که تبدیل بازار محوری شرکت و جهت یابی NPD آن، هردو منبع، به برنامه NPD برتر موفقیت را ممکن می سازد، بدین وسیله عملکرد کلی شرکت را بالا می برد. نتایج به شفاف سازی برخی روابط مبهم بین بازار محوری، نوآوری کالا و عملکرد شرکت کمک کرده و نشان می دهد که شرکتی که قدرت نفوذ نوآوری کالا را می خواهد، باید ارکان ساختاری و فرهنگی بازار محوری و NPD محوری را داشته باشد. مهمتر از آن، آنها باید یک فرآیند NPD خوب اجراشده را به منظور تبدیل این منابع گسترده تر شرکت به نتایج عملکرد، پیاده کنند.

کلمات کلیدی: منابع، قابلیت ها، بازار محوری، NPD محوری، برنامه NPD، عملکرد

 ترجمه بخش ۷ مقاله

۷. محدودیت ها و تحقیق آتی

با وجود همه تحقیق ها محدودیت هایی وجود دارند که باید بررسی شوند. اول اینکه این تحقیق تنها از یک صنعت استفاده کرد، درحالیکه مفید بودن در شرایط حذف بعضی از موارد مداخله گر برخی تحقیقات صنعت، مفاهیمی برای قابلیت تعمیم دادن وجود دارد. ثانیاً این تحقیق از یک رویکرد خبررسان کلیدیو خود گزارشی استفاده می کند. تحقیق بعدی بایست شکل های مثلثی را با استفاده از مطلعان متعدد در سازمان، با جمع آوری داده های شرکت وبازار هدف بر عملکرد برنامه NPD برای تعدیل گزارش موضوعی را با درنظر گرفتن طراحی هایطولی بیش از طرح میان بخشیدرنظر بگیرد. سوماً در مضمون RBV، مدل، منابع دیگر که در موفقیت برنامه NPD مشارکت می کنند مانند عوامل سابق مثل تمرکز برآموزش، وجودساختار منابع انسانی صحیح و سیاست های آموزش و ساختارهای خاص سازمانی که برای کاهش زمان های چرخه NPD و حذف بوروکراسی شناخته میشوند. عوامل دیگر مثل شمول دارایی های مشهود مثل مشتری برپایه ارزش ویژه برند ممکن است به توضیح موفقیت برنامه NPD و عملکرد شرکت کمک کند. بالاخره، حسابداری برای اغتشاشات محیطی می تواند بینشی به رابطه معتدل بین موفقیت برنامه NPD و عملکرد شرکت وارد کند.

به طور خلاصه، این تحقیق به واسطه نیاز به ارتقای درک اینکه چطور منابع و قابلیت های برپایه نوآوری به نتایج عملکرد تبدیل می شوند، انجام شد. با استفاده از تولید موادغذایی به عنوان مضمون این تحقیق نقش بحرانی قابلیت های فرآیند NPD به عنوان مکانیزم اصلی برای دستیابی به نتایج مثبت را نشان می دهد. یافته ها نشان می دهند که مدیرانی که میخواهند برنامه محصولات جدید موفقیت آمیزی ایجاد کنند بایدبه توسعه یک فرهنگ بازار محور و NPD محوری توجه کنند و آنرا با توسعه فعالیت های NPD خاص حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.