اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک زنجیره تأمین در شرکت های فرانسوی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M299

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۳۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۳۱ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک زنجیره تأمین در شرکت های فرانسوی

عنوان انگلیسی:

Supply chain risk management in French companies

چکیده فارسی:

موضوع ریسک، موضوع جدیدی در مدیریت نیست بلکه این موضوع اخیراً در بحث حمایت زنجیره مدیریت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. SCRM در حمایت زنجیره ای مدیریت ریسک نقش مهمی را در مدیریت موفق پروسه های تجاری بازی می کند. ریسک زنجیره تامین مراحل مختلفی را شامل می شود از قبیل فرایند ها – کنترل – نیاز – حمایت و محیط. SCM با ریسک های مختلفی روبرو است و نیازهای خاصی را می طلبد و به تکنیک ها – گرایش ها و استراتژی های خاصی برای مدیریت ریسک نیاز می باشد. در این مقاله روی ۱۴۲ مدیر کل و مدیر بومی تحقیقاتی انجام گرفته و این مبحث در ۵۰ شرکت فرانسوی مختلف که از این روش برای سازماندهی موثرشان استفاده می کردند، مورد ارزیابی قرار گرفت. SCRM بایستی به عنوان یک دستورالعمل مدیریتی تلقی شود و به گونه ای باشد که با عملیات و استراتژی شرکت کاملاً منطبق باشد. یافته های این تحقیق به ما می گوید که SCRM بر پایه همکاری (همکاری در جلسات، تبادل اطلاعات به موقع و مرتبط) و ایجاد اتحاد و انتقال فرایندهای معمول با شرکای صنعتی است.

کلمات کلیدی: مدیریت ریسک زنجیره تامین، تحقیقات تجربی، معیارهای ارزیابی

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶-نتایج

در این قسمات ما نکات کلیدی، محدودیت ها و برخی جهت های تحقیق ها را ذکر می کنیم.

۱-۶ : یافته های کلیدی

هدف از این مقاله درک – تحلیل ندیریت ریسک در ارتباط با زنجیره حامی ها می باشد. بعد از تعریف SCRM به بررسی و تعریف چشم انداز داخلی و خارجی سازمان پرداختیم. ما سعی کردیم تحقیقاتمان را که جنبه عملی داشتند را بیان کنیم. ما می دانیم که ریسک زنجیره های حامی یک مسئله غیر قابل اجتناب است و مداوم با مشکلات معینی رو به رو خواهند شد. بنابراین شرکت ها بایستی برای بخش های لجستیک شان از معیارهایی استفاده کنند و از ریسک های محتمل که با آنها روبرو می شوند آشنا باشند و منابع را سازماندهی کنند تا بتوانند ریسک را مدیریت کنند. در طول تحقیقاتمان ما به طور مستمر از SCRM استفاده نکردیم ولی از مفاهیم آن بهره بردیم. یک شرکت که جزء یک زنجیره می باشد هرگز از رویارویی با ریسک در امان نیست. تعاریف زیادی برای مدیریت زنجیره حامی، مدیریت جریان محصولات، ترکیبات و اطلاعات آورده شده است. مدیریت نوین به نظر خیلی موثر برای زنجیره ها ی حامی ریسک می باشد. تحقیقات ما نشان می دهد که SCRM یک روش مدیریتی مناسب در رشته های مختلف می باشد که توسط روسای سازمان ها اجراء می شود و با حضور کارکنان و اپراتورها به اجراء درمی آید. این روش یکی از ابزار استراتژیک است که نیاز به بررسی منابع و تعیین همکاری های صنعتی با آن سازمان است و به تعریف بخش های مختلف در آن زنجیره نیاز جدی ای می باشد.

۲-۶ : محدودیت های این تحقیق

محدودیت های این تحقیق شامل امور متدولوژیکالی و آماری در این مقاله است که مثلا این که شرکت ها در رشته های مختلف دارای ویژگی های مختلفی اند و از روش های آماری مختلفی استفاده می شود. ابزارها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرنند بر اساس داده هایی که در این مقاله بیان شده است متفاوت است. در این تحقیق ما به ادراک پرداخته ایم نه واقعیت ریسک و SCRM. مشکل اصلی که با آن روبرو بودیم وقتی بود که روی عملکرد مدیران تمرکز می شد. محدودیت های تئوریکالی که وجود دارد درباره منابع ریسک های زنجیره حامی است نه توالی عملیات.

۳-۶ : تحقیقات بعدی

هدایت تحقیقات در جهت ریسک و تعیین ویژگی های شرکت ها بر اساس درک تفاوت ها ی ریسک ه کار جالبی است. از مدل های مناسب و تکنیک های پیشرفته برای ارزیابی ریسک ها در زنجیره حامی و مدیریت آنها استفاده می شود. در تحقیقات بعدی نشان داده می شود که چگونه شرکت ها ی مختلف ریسک ها را در زنجیره حامی اشان می پذیرند و ریسک ها در بخش های مختلف بررسی مس شوند و استراتژی ها و روش های به کار رفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.