اطلاعیه

ویژگی های شخصی و مهارتهای مورد نیاز مدیر و فن آوری های موجود در مرغداری و تأثیر آنها بر ضایعات و حسابداری کامل آن بهمراه حسابداری گاوداری

کد محصول hs129

فایل وورد

۱۸۵ صفحه

۲۰۰۰۰ تومان

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید

فهرست مندرجات

فصل اول : مقدمه
مقدمه

فصل دوم :بررسی پیشینه نگاشته
اهمیت غذا
تاریخچه پرورش مرغ
نقش خوراک در پرورش طیور
ضایعات در مرغداری

فصل سوم :روش تحقیق و تعاریف
روش نمونه برداری
روش تحقیق مطالعه موردی
تعریف مفاهیم و متغیرها

فصل چهارم: یافته ها
انواع شخیت مدیریتی
انواع مدیریت
دیدگاه مرغداری رقابتی و تجارتی
نقش فناوری اطلاعات در توسع عرضه های مختلف کشاورزی

فصل پنجم : روش های هزینه یابی در حسابداری
انواع روش های هزینه یابی در حسابداری صنعتی
هزینه یابی کیفیت در پروژه ها
بررسی هزینه یابی جذبی و هزینه یابی مستقیم –
هزینه یابی بر مبنای فعالیتABC)) حسابداری متعارف و غیر متعارف
حسابداری استهلاک

فصل ششم : بهای تمام شده طیور

فصل هفتم : حسابداری گاوداری

چکیده:
مواد غذایی مورد نیاز انسان هم گیاهی و هم حیوانی می باشد. گوشت به دلیل تأمین اسیدهای آمینه ضروری بدن، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد ولی تأمین آن برای تغذیه جمعیت کشور از طریق پرورش دام، به دلیل محدودیت تولید علوفه با مشکل روبرو می باشد. بنابراین پرورش طیور بویژه مرغ، بهترین راه تأمین نیازهای پروتئین حیوانی برای انسان میباشد. واحدهای مرغداری شامل گوشتی و تخمگذار است که در واحدهای گوشتی ضایعات بیشتر می باشد، به نحوی که بیش از ۲۰ درصد ضایعات صنعت مرغداری، در این واحدها بوجود می آید.
در این پژوهش، ویژگی های شخصی و مهارتهای مورد نیاز مدیر و فن آوری های موجود در مرغداری و تأثیر آنها بر ضایعات بررسی شدند. مرغداری عضو تعاونی مرغداران استان، در آن شرکت کردند. داده¬ها به کمک پرسشنامه با سئوالات باز و بسته
نتایج نشان می دهند که علل ضایعات شامل سطح تحصیلات پایین، رشته های تحصیلی غیرکشاورزی، استفاده نکردن از منابع کسب اطلاعات مناسب، نداشتن مجوز پروانه بهره برداری، بی توجهی به نکات قبل و بعد از واکسیناسیون طیور، صرف وقت زیادتر در تعمیر لوازم و تجهیزات مرغداری، نداشتن کارشناس دامپروری و مسئول فنی و کمبود فناوری‌های مورد نیاز نظیر دان‌خوری اتوماتیک، بالابر، کوره لاشه سوز، رطوبت سنج و موتور برق می باشد.
پیشنهاد میشود پروانه بهره برداری اجباری گردد و به افرادی داده شود که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر در رشته کشاورزی بویژه دامپروری باشند. برای انجام بهتر کار واکسیناسیون و سرعت عمل در تعمیرات، دوره های آموزشی برای مدیران و کارگران برگزار شود و مدیران نیز نسبت به استفاده از منابع اطلاعاتی نظیر شرکت در جلسات صنفی ترغیب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.