اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مسیریابی در شبکه پویا با استفاده از الگوریتم ژنتیک و الگوریتم موریانه ای

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM47

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۴   صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مسیریابی در شبکه پویا با استفاده از الگوریتم ژنتیک و الگوریتم موریانه ای

عنوان انگلیسی:

Routing in Dynamic Network using Ants and Genetic Algorithm

چکیده فارسی:

مسیریابی در شبکه پویا یک فعالیت چالش انگیز است، چون توپولوژی شبکه ثابت نمی باشد. این مسئله در این بررسی با استفاده از الگوریتم موریانه ای  برای مد نظر قرار دادن شبکه هایی که از چنین بسته های اطلاعاتی استفاده می کنند، مطرح می گردد. مسیرهای ایجاد شده توسط الگوریتم انت (موریانه)  به عنوان داده ورودی برای الگوریتم ژنتیک می باشد. الگوریتم ژنتیکی مجموعه ای از مسیرهای مناسب را پیدا می کند. اهمیت استفاده از الگوریتم موریانه ای،  کاهش اندازه جدول مسیر می باشد. اهمیت الگوریتم ژنتیک بر مبنای اصل تکامل مسیرها به جای ذخیره مسیرهای از پیش محاسبه شده می باشد.

کلیدواژه:

مسیریابی، الگوریتم موریانه ای ، الگوریتم ژنتیکی، معبر، جهش، هر یک از این موارد در زیر به بحث گذاشته می شود.

۷. نتیجه گیری

در این مقاله الگوریتم موریانه ای و الگوریتم ژنتیکی برای مسیریابی در شبکه های داده سوییچ بسته مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد که الگوریتم موریانه ای اندازه جدول مسیریابی را کاهش می دهد. الگوریتم ژنتیک نمی تواند از اطلاعات سراسری شبکه استفاده کند. بنابراین ترکیب این دو الگوریتم، که بسته ها را برای بررسی شبکه به طور مستقل ایجاد می کند، کمکی به پیدا کردن مسیر بین زوج گره به طور موثر می کند. الگوریتم مطرح شده باعث ایجاد جمعیت اولیه، موریانه های جلویی، نسبت دسترسی، ایجاد جمعیت جدید با استفاده از اپراتورهای ژنتیک و بروزرسانی جدول مسیریابی می گردد.

۸. پیشرفت آینده

پیشنهادی برای بهبود مقاله کنونی با افزایش حمایت به منظور توازن ظرفیت صورت می گیرد. آن همچنین می تواند برای استفاده بهتر از تکنیک های جهش و ادغام و احتمالات مختلف توسعه یابد. بخش خای دیگری که این پروتکل می تواند توسعه یابد در ارتباط با محیط هایی می باشد که کاربردهای چندگانه به اجرا در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.