اطلاعیه

معماری پردازنده قدرت کارآمد و پردازنده سلولی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM46

قیمت فایل ترجمه شده:  ۷۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی۵

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۹  صفحه word

عنوان فارسی:

معماری پردازنده قدرت کارآمد و پردازنده سلولی

عنوان انگلیسی:

Power Efficient Processor Architecture and The Cell Processor

چکیده فارسی:

این مقاله پیش زمینه و استدلالی را در مورد بعضی از معماری ها و تصمیمات جهت طراحی در پردازنده سلولی، یعنی پردازنده ای که برای محاسبات فشرده و کاربردهای رسانه ای غنی پهنای باند که مشترکا توسط شرکت های سونی، توشیبا و IBM توسعه داده شده است، ارائه می دهد.

۱. مقدمه

بخش بندی این مقاله به صورت زیر می باشد. بخش ۲، به بحث در مورد بعضی از چالش هایی می پردازد که طراحان ریزپردازنده ها با ان مواجه می باشند و انگیزه ای را برای فعالیت در هر ترانزیستور به عنوان یک متریک رتبه اول برای کارایی طرح ایجاد می کند. بخش ۳ به بحث در مورد افزایش معماری ریزپردازنده به نسبت این معیار متری می پردازد. بخش ۴ به بحث در مورد بعضی از انتخاب های معماری دیگر که باعث بهبود کارایی طرح و عملکرد پیک پردازنده می گردد، می پردازد. بخش ۵ به بحث در مورد بعضی از محدودیت های انتخاب های معماری که در بخش ۳ معرفی شد، می پردازد، و SMP غیرهمگن را به عنوان ابزاری برای غلبه بر این محدودیت ها مطرح می کند. بخش ۶ خلاصه ای از تشکیلات پردازنده سلولی را بیان می کند.

نتیجه گیری

حذف قدرت و محدودبت ها بر روی نهفتگی دسترسی به حافظه اصلی  منجر به ارزیابی مجدد معماری ریزکنترل کننده ها می گردد. این مقاله به فهرست بندی تعدادی از مکانیسم هایی می پردازد که دارای بازدهی نزولی قابل توجه بوده و همچنین به بحث در مورد تعدادی از مکانیسم ها برای افزایش کارآمدی می پردازد که در پردازنده های با کارآمد امروزی مورد استفاده نمی باشند. پردازنده سلولی به ادغام بسیاری از این موارد پرداخته و به ترکیب بازده قدرت با بسامد طرح بسیار بالا می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.