اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM41

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۴   صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک

عنوان انگلیسی:

Modeling Hardware Verification Concerns Specified in the e-language

چکیده فارسی:

زبان الکترونیک (زبان برنامه نویسی e)  به عنوان زبان اثبات شده سخت افزاری می باشد که به صورت گسترده ای برای مشخص کردن طرح های جریانات الکترونیکی از طریق توسعه و اجرای برنامه، مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر، رشد مستمر این تست ها در فناوری اطلاعات باعث ایجاد مشکلاتی در درک، حفظ و گسترش آن ها شده است. در نتیجه تصمیماتی برای مستند ساختن این تست ها در سطح بالاتر گرفته شده است. بر این اساس، تلاشی را به منظور ایجاد تطبیق با رویکردهای مدلسازی جنبه گرا کنونی، انجام می دهیم. در این مقاله، تجارب خود را در ارتباط با کاربرد این درون مایه/ زبان های برنامه نویسی یکپارچه که به عنوان یک رویکرد جنبه گرا می باشد،در ارائه تست های جنبه گرا که در زبان برنامه نویسی e،  مد نظر قرار می دهیم. مشخص شده است که مفاهیم جنبه گرا که توسط موضوعات/زبان های برنامه نویسی یکپارچه مورد حمایت قرار می گیرند، برای به ارائه زبان برنامه نویسی e به دلیل پویا بودن این زبان و ماهیت زمانی آن، مناسب نمی باشند. بر مبنای چنین تجربیاتی، ما مجموعه ای از شرایطی را مطرح می کنیم که می بایست قبل از رویکردهای طراحی جنبه گرا همانند موضوعات و زبان های برنامه نویسی یکپارچه که دارای قابلیت عرضه سیستم های جنبه گرا در زبان e می باشند، مد نظر قرار می دهیم.

۴.۵یکپارچه سازی با زبان های دیگر.

هر یک از این رویکردها در ارتباط با مدل های سخت افزاری دارای سطوح مشترکی با زبان های برنامه نویسی در سطح بالا همانند VERILOG و VHDL و همچنین ارتباطات سخت افزاری زبان های قراردادی همانند systemC می باشند که مدل های سخت افزاری را تحت حمایت قرار می دهند. تمام بخش های سخت افزاری نوعی از عملکرد سیستم را مد نظر قرار داده و DUT را برای کنترل عملکرد صحیح مد نظر قرار می دهند. Dut همچنین می بایست به صورت ایده آلی مد نظر قرار گرفته اما معمولا به این صورت نمی باشد. علاوه بر این، فرایند توسعه ایده آل شامل ایجاد مدل های اولیه c از DUT می باشد که بعد ها توسط مدل واقعی HDL مد نظر قرار می گیرد. رویکردهای مربوط به مدل دهی یک محیط سخت افزاری جنبه گرای را نشان می دهد که بخش های بیرونی را که در زبان های مختلف اجرا می گردند و با گذشت زمان تغییر می یابند مد نظر قرار دهند.

۵. نتیجه گیری.

در این مقاله ما در ارتباط با تجربیاتمان در مورد استفاده از یک زبان برنامه نویسی جنبه گرا برای مد نظر قرار دادن تست برنامه های سخت افزاری که به زبان برنامه نویسی e نوشته شده است پرداخته ایم. ماهیت زمانی و دینامیکی زبان e به این معنی می باشد که تست زبان برنامه نویسی e فرااتر از حیطه تم/UML می باشد.که در اصل بر مبنای منشاء آن ها در UML می باشد. بر مبنای چنین یافته هایی، ما شرایطی را مطرح کرده ایم که می بایست توسط رویکردهای جنبه گرا در صورتی که در ارتباط با محیط سخت افزاری باشند، مد نظر قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.