اطلاعیه

مقاله ترجمه شده از ناپایداری تا ماندگاری در برنامه نویسی مقصود گرا

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM34

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:      ۱۰   صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده از ناپایداری تا ماندگاری در برنامه نویسی مقصود گرا

عنوان انگلیسی:

From Transience to Persistence in Object Oriented Programming

چکیده فارسی:

برنامه های مقصود گرا ( همانند اکثر برنامه ها) با گذشت زمان تغییر کرده و ایده آل می باشد اگر بتوانیم بخش های پایدار برنامه ها را در مراحل اولیه به دست گرفته و سپس نسخه های ناپایدار برنامه را از بخش پایدار آن به دست آوریم. طبق نظر ما، جوامع مقصودگرا در این مسیر از طریق  فعالیت در معماری و طرح های نرم افزاری حرکت می کنند. دستیابی به بخش های پایدار برنامه این امکان را به ما می دهد تا به صورت بهتری یکپارچگی برنامه را در طی سیر تکامل حفظ کنیم.

 ترجمه صفحه ی ۷ مقاله

ص ۷

تاثیر چنین کاری بالا بردن سطح طراحی عوامل خاص سیستم های نرم افزاری که به نام انواع اطلاعاتی مجزا می باشند، فراتر از سطح دستورات زبانی برنامه نویسی یا الگوریتم های مجزا می باشد. این شکل از مجزاسازی منتهی به درک سازمان های خوب برای کل مدل می باشد که یک هدف خاص را دنبال می کند. این شامل ترکیب موارد ارائه شده، الگوریتم ها، مشخصات، و رابط عملکرد به صورت یکپارچه می باشد. حمایت های خاصی برای زبان برنامه نویسی مورد نیاز می باشد اما الگوی مجزای اطلاعاتی به بخشی از سیستم ها اجازه می دهد تا حاصل تکامل انواع اطلاعاتی فهرست شده نسبت به ساختارهای زبانی برنامه نویسی می باشد.

۲.۳ معماری نرم افزاری

زمانی که برنامه نویسان خوب ساختار اطلاعاتی مفیدی را در دهه ۱۹۶۰ درک کردند، طراحان سیستم نرم افزاری خوب هم اکنون سازمان دهی سیستم های مفید را مد نظر قرار داده اند. یکی از این موارد بر مبنای انواع داده های مجزا می باشد. اما این به عنوان تنها راه برای سازماندهی سیستم نرم افزاری نمی باشد. سازمان های بسیار دیگری به طور غیررسمی با گذشت زمان ایجاد شدند، و هم اکنون بخشی از طراحان سیستم های نرم افزاری می باشند. برای نمونه، شرح معمول معماری نرم افزار شام موارد خلاصه شده زیر که بصورت مورب نوشته شده اند می باشد.

– Camelot برمبنای مدل مشتری- خدمات دهنده می باشد و از روش تماس از راه دور به طور محلی و دور افتاده استفاده کرده تا ارتباطی را بین سرور و نرم افزار کاربردی ایجاد کند.

– لایه بندی موارد مجزا و تجزیه سیستم ظاهری از یکپارچگی سیستم را نسبت به کاربر به وجود آورده، و این امکان را برای Helix ایجاد می کند تا منطبق با مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون باشد. این معماری انگیزه ای را برای مشتری/ خدمات دهنده به منظور ساماندهی برنامه کاربردی ایجاد می کند.

– ما روش مقصود گرا و توزیع شده ای را برای مدیریت اطلاعات انتخاب می کنیم.

– ساده ترین راه برای تبدیل کمپایلر متوالی استاندارد به کمپایلر همزمان ایجاد مسیری برای به اجرا درآوردن فازهای کمپایلر بر روی تعدادی از پردازشگرها می باشد… یک راه موثرتر تقسیم کدهای منبع به بخش های زیادی می باشد، که به طور همزمان از طریق فازهای مختلف کامپایل  ( توسط پردازش کمپایلر چند منظوره) قبل از نهایی شدن پردازش می گردند. ادغام مسیرها باعث ترکیب کد مورد نظر در یک برنامه مجزا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.