اطلاعیه

مقاله ترجمه شده برنامه فیس تایم (تماس ویدئویی) برای سیستم عامل مکینتاش

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM32

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۵  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده برنامه فیس تایم (تماس ویدئویی) برای سیستم عامل مکینتاش

عنوان انگلیسی:

FaceTime for Mac

چکیده فارسی:

برنامه فیس تایم ( تماس ویدئویی) برای سیستم عامل مکینتاش بوده و در حال حاضر امکان دانلود رایگان نسخه آزمایشی، از وقتی که بر روی گوشی ایفون ۴ جدید این قابلیت قرار داده شده، وجود دارد. اما اکنون اپل نسخه کامل تجاری آن را منتشر کرده است اما از شما برای دانلود درخواست پرداخت می کند. این نشریه به بررسی مزایا و معایب خرید این برنامه کاربردی از فروشگاه اپل به قیمت ۰.۹۹دلار یا ۰.۵۹ یورو می پردازد.

برای شروع اگر شما نمی دانید برنامه فیس تایم چیست، باید بگوییم که یک برنامه کاربردی بر روی کوشی ایفون می باشد که به منظور تماس ویدئویی رایگان مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون این امکان وجود دارد که از این برنامه بر روی سیستم عامل مکینتاش استفاده کرد که تماس ویدئویی را به صورت رایگان از آیفون (ای پاد صفحه لمسی) به مکینتاش و همچنین سیستم مکینتاش به مکینتاش امکان پذیر می کند. این برنامه از دوربین دوم داخلی بر روی سیستم های مک بوک و آی مک و یا وب کم های بیرونی دیگر سیستم های مکینتاش استفاده می کند. برای شروع استفاده از این برنامه،  شما نیاز به شناسه اپل (یا هر آدرس ایمیل دیگری) دارید تا به آن متصل شوید، سپس با یک کلیک می توانید تماس تلفنی خود را برقرار کنید. برنامه فیس تایم سازماندهی تماس هایتان را با کمترین کمک از دفترچه ادرس بسیار آسان کرده، و این امکان را می دهد تا با افراد مورد نظرتان به آسانی تماس برقرار کنید. زمانی که تماسی را برقرار کنید می توانید ایمیل یا شماره تلفن افراد را در صورتی که آن ها در گوشی ایفون خود این برنامه را داشته باشند وارد کنید. این برنامه، همانند دیگر برنامه های امروزی سیستم مکینتاش، بسیار عالی است. زمانی که شما در حین تماس هستید پنجره وکنترل پخش که شما به طور معمول مشاهده می کنید، ناپدید می شود.

 ترجمه صفحه ی ۶ مقاله

ص ۶

زمانی که شما خریدی را دقیقا بعد از گشت و گذار در فروشگاه انجام می دهید، از شما خواسته می شود تا رمز حساب خود را وارد کنید به صورتی که عملیاتی همانند تایید؛ لغو کردن ورود رمز، کل معامله را بهم می زند. اما زمانی که شما رمزتان را وارد می کنید و خرید کامل می شود، خرید های بعدی نیز با کلیک کردن بر روی کلید خرید انجام می گیرد. به این ترتیب می بایست فروشگاه برنامه کاربردی مکینتاش را از کلیک های پی در پی محافظت کند.

زمانی که فرایند نصب به پایان می رسد، فروشگاه به طبقه بندی برنامه کاربردی خریداری شده جدید می پردازد. در ارتباط با دانلود Twitter 2.0، برنامه مورد نظر در پوشه برنامه کاربردی ما نصب می شود- راهی وجود ندارد تا برنامه کاربردی مکینتاش را در محل متفاوتی نصب کنیم. ما چندین برنامه کاربردی خریداری شده را از پوشه برنامه های کاربردی به پوشه های مختلفی منتقل می کنیم، و همه آن ها به فعالیتشان ادامه می دهند. شما همچنین می توانید به نصب برنامه های خریداری شده از فروشگاه برنامه کاربردی مکینتاش بر روی سیستم مکینتاشی که شما شخصا مالک آن هستید و مورد استفاده قرار می دهید، بپردازید.

زمانی که شما بر روی کلید خرید در بالای پنجره مربوط به فروشگاه برنامه کاربردی مکینتاش کلیک می کنید، لیستی از برنامه هایی که از فروشگاه خریداری کرده اید می بینید. این لیست به عنوان مبنا بوده که برنامه کاربردی، اطلاعات خرید و وضعیت نصب آن را نشان می دهد. برای اینکه اطلاعات بیشتری از خرید خود بدست آورید، شما می بایست به فروشگاه iTunes وارد شوید. زمانی که شما به پیشینه خرید در حساب iTunes مراجعه می کنید، می توانید توضیح مفصلی از خرید های انجام شده برنامه های کاربردی مکینتاش را مشاهده کنید، که شامل مقدار پول پرداخت شده توسط شما، شماره شناسایی سفارش و زمان و جزییات مربوط به آن مورد می باشد.

و نباید نگران شوید اگر سیستم مکینتاش شما خراب شد یا دیسک سخت (هارد) کامپیوتر شما از بین رفت زیرا نیازی به پرداخت مجدد نیست؛ همانند فروشگاه برنامه کاربردی iOS، اگر شما بخواهید برنامه ای را که قبلا خریداری کرده اید مجدادا خریداری کنید، فروشگاه تشخیص داده و اجازه می دهد آن را مجدادا به طور رایگان دانلود کنید..

مزایا: گشت و گذار راحت؛ خرید آسان برنامه های کاربردی؛ نشانداده می دهد که آیا شما قبلا برنامه ای را خریداری کرده اید؛ ایجاد آرامش خاطر به علت تحت نظر داشتن امور توسط شرکت اپل

معایب: بعضی از شرایط مربوط به نصب مشخص نیست؛ نبودن نسخه آزمایشی و سبک تر، زمانی که برنامه ای را خریداری کردید درخواست تایید نمی کند؛ بخش بروز رسانی تنها برنامه هایی را که در فروشگاه برنامه کاربردی مکینتاش خریداری شده است شناسایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.