اطلاعیه

مقاله ترجمه شده اصول  و الگوهای سیستم های توزیع

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:cm25

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۹

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۸ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده اصول  و الگوهای سیستم های توزیع

عنوان انگلیسی:

Distributed systems principles and paradigms

چکیده فارسی:

حل مسئله

۱. پرسش: تعریف جایگزین برای سیستم توزیع شده به این صورت می باشد که به عنوان مجموعه ای از کامپیوترهای مستقل بوده که این دیدگاه را ایجاد می کند که به عنوان سیستم مجزا می باشند، یعنی کاملا از کاربران پنهان بوده که حتی شامل چندین کامپیوتر می باشد. مثالی را مطرح کنید که کاربردی بودن این دیدگاه را نشان دهد.

پاسخ: آنچه که فورا به ذهن می آید، محاسبه پارالل می باشد. اگر فردی بتواند برنامه هایی را طراحی کند که بدون تغییر جدی بر روی سیستم های توزیع  به اجرا در آید و به نظرمشابه سیستم های توزیع نشده باشد، زندگی بسیار آسان تر خواهد شد. دستیابی به دیدگاه تک سیستم، تقریبا در حال حاضر، زمانی که عملکرد مطرح می باشد، غیرمحتمل می باشد.

ترجمه صفحه ی ۲۰ مقاله

۱۲. فرض کنید مشخص شده است که یک مولفه سیار مشخص هرگز تقریبا خارج از دامنه D حرکت نمی کند، و اگر این کار را انجام دهد، پیش بینی می گردد که زود برگشت داده شود. چگونه این اطلاعات می توانند برای سرعت بخشیدن به فعالیت جستجو در سرویس زنجیره ای محل مورد استفاده قرار گیرند؟

پاسخ: به سادگی دامنه D را در شناسه برای مولفه هایی کدگذاری کنید که برای عملیات جستجو مورد استفاده قرار می گیرند. سپس این فعالیت می تواند فورا به مسیر گره dir(D)، از جایی که جستجو ادامه می یابد، منتقل شود.

۱۳. پرسش : در سرویس محل زنجیره ای با عمق k، چه تعداد از سئابق محلی می بایست زمانی که مولفه سیار محللش را تغییر می دهد، بروزرسانی گردد؟

پاسخ: تغییر محل می تواند بر مبنای ترکیبی از فعالیت وارد شدن یا پاک شدن توصیف گردد. گزینه ورود نیازمند این می باشد که در بدترین حالت ثبت محل k +1 تغییر یابد. با این وجود فعالیت حذف کردن نیازمند ثبت k +1 می باشد که موارد ثبت شده در ریشه بین دو فعالیت به اشتراک گذاشته می شود. این موارد منجر به ثبت کلی ۲k +1 می گردند.

۱۴. پرسش: فرض کنید مولفه ای از محل A به B جا به جا می گردد، در حالی که از چندین محل واسطه که برای زمان نسبتا کوتاه در آنجا متوقف می شود، عبور می کند. زمانی که به B می رسد، برای مدتی مستقر می شود. تغییر ادرس در سرویس محل زنجیره ای برای تکمیل به مدت زمان زیادی نیاز دارد، و و زمانی نادیده گرفته می شود که یک محل واسطه را ملاقات می کند. چگونه این مولفه ها می توانند در محل میانجی مستقر شوند؟

پاسخ: سرویس زنجیره ای محل را با نشان کرهای بعدی ترکیب کنید. زمانی که مولفه ها شروع به حرکت می کنند، در ورای نشانگر بعدی در A تا محل بعدی اش قرار می گیرد. هر زمانی که مجدادا حرکت می کند، نشانگر ارسال به جا گذاشته می شود. بعد از رسیدن به بخش B، مولفه آدرس جدیدیش را به سرویس زنجیره ای محل وارد می کند. در نهایت زنجیره نشانگرها پاک شده و آدرس A پاک می شود.

۱۵. گر ریشه در خدمات محل زنجیره ای به عنوان یک مانع بلقوه می باشد. چگونه این مشکلات می تواند به طور موثری احاطه گردد؟

پاسخ: یکی از شواهد مهم این می باشد که ما تنها از رشته های بیت تصادفی به عنوان شناسه استفاده می کنیم. بنابراین می توانیم به آسانی فضای شناسه را بخش بندی کرده و گره ریشه مجزایی را برای هر بخش نصب کنیم. علاوه بر این، گره ریشه پارتیشن بندی شده می بایست در شبکه گسترش یابد به صورتی که دسترسی به ان آسان خواهد بود.

۱۶. مثالی بزنید که چگونه مکانیسم بسته برای URL کار می کند؟

پاسخ: فرایندی را مد نظر قرار دهید که در ارتباط با URL باشد، آن در ابتدا شناسه طرح را از URL همانند رشته ftp اقتباس می کند: آن متعاقبا می تواند این رشته را در جدول برای یافتن رابطی برای پیاده سازی محلی پروتکل FTP پیدا کند. بخش بعدی مکانیسم بسته، شامل اقتباس نام میزبان از URL همانند www.cs.vu.nl, و انتقال آن به نام سرور DNS محلی می باشد. دانستن این موضوع که در کجا و چطور با سرور DNS در تماس باشیم به عنوان بخش مهمی از مکانیسم بسته می باشد. این فرایند اغلب شامل کدگذاری مستقیم در حل کننده نام URL می باشد که این فرایند به اجرا در می آید. در نهایت بخش آخر URL که اشاره ای به ایل های مورد جستجو دارد، به میزبان شناسایی شده منتقل می گردد. مورد دوم از مکانیسم بسته محلی برای آغاز تفکیک نام فایل مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.