اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی رابطه بین معماری و برنامه مترجم

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM12

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۲۰

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۹  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی رابطه بین معماری و برنامه مترجم (کامپایلر)

عنوان انگلیسی:

An examination of the relation between architecture and compiler

چکیده فارسی:

تعامل بین طرح مجموعه دستورالعمل های کامپیوتری و طرح کامپایلر که کد را برای کامپیوتر ایجاد می کند دارای کاربردهای مهمی در هزینه محاسباتی و بازدهی می باشد. این مقاله، که به بررسی این تعامل ها می پردازد، به طور ایده آلی بر مبنای اطلاعات جامعی می باشد؛ متاسفانه، چنین اطلاعاتی اندک می باشند. و در حالی که داده هایی در زمینه داستفاده از مجموعه دستورالعمل وجود دارد، ارتباط این اطلاعات با طرح کامپایلر نامشخص می باشد.

بنابراین، این مورد یک دستور مشخص صریحی می باشد، که بر مبنای بررسی های گسترده ای است.

من وهمکارانم در بهبوهه تلاش تحقیقاتی هستیم که هدف آن اتوماتیک کردن ایجاد  کامپایلر های کیفی تولیدی می باشد. ( برای محدود کردن آنچه که قبلا به نام پروژه بلندپروازانه بوده است، ما تنها زبان جبر و کامپیوترهای معمولی را مد نظر قرار می دهیم.) به طور مختصر، بر خلاف بسیاری از کامپایلرها- یعنی تلاش برای کامپایل کردن در گذشته- فعالیت های شامل اتوماتیک کردن تمام مراحل کامپایلر – شامل مرحله بهینه سازی و ایجاد کد که در بهینه سازی کامپایلرها یافت می شود، می باشد. تنها اطلاعات ورودی مربوط به این فرایند تولید، تعریف رسمی از زبان مبدا و کامپیوتر هدف می باشد. ایجاد الگوریتم کامپایل که به همراه پارامترهای مناسب می باشد، در مجموعه گسترده ای از  طرح های کامپیوتری بازدهی داشته و برای این تحقیق مهم می باشد. در عوض، مد نظر قرار دادن این الگوریتم ها ما را به طور مشخصی به این سمت می کشاند تا بسیاری از طرح ها  و مشکلاتی را که آن ها ایجاد می کنند، مورد بررسی قرار دهیم. بسیاری از عقایدی که مطرح می گردد، بر مبنای تجاربمان برای انجام این فرایند و با توجه به مشکلاتی که ما با آن ها روبرو می باشیم، می باشد.

ترجمه ی صفحه ی  ۱۶ مقاله

در ارتباط با کامپایلرهای مهمتر، به هر حال دستگاه های ذخیره کننده تقریبا تمام مشکلات بهینه سازی مشابه را به عنوان دستگاه های ثبت کننده مد نظر قرار می دهند. یک معادله فرعی معمولی هنوز هم یک معادله فرعی می باشد. یک حلقه تغییر ناپذیر هم همچنان تغییر ناپذیر باقی می ماند. معادلات سازمان دهی شده بر روی دستگاه ثبت کننده انجام می گیرد تا تعداد موارد ثبت شده مورد استفاده را به حداقل برساند، که همچنین باعث کاهش عمق ارزیابی بخش ذخیره سازی شده- و بنابراین باعث افزایش احتمالاتی می گردد که کل محاسبه در موارد ثبت شده سریع در بالیا این مجموعه ذخایر قرار می گیرد.

حتی اختصاص موارد ثبت شده دارای همتایی می باشد- یعنی، اختصاص متغیرها به جارچوب بخش ذخایر به گونه ای که اکثر موارد دسترسی از شکل ادرس دهی کوتاه بر روی دستگاهی که چنین خصوصیاتی را ایجاد می کند، استفاده می کند. علاوه بر این تصمیم گیری در این ارتباط که  آیا بهینه سازی مطلوب می باشد بر روی دستگاه های ذخیره کننده پیچیده تر می باشد. در ارتباط با دستگاه های ثبت کننده، برای نمونه، تقریبا همیشه منطقی می باشد تا مقادیر معادله فرعی را ثبت کنیم. در حالی که در ارتباط با دستگاه های ذخیره کننده ضروری می باشد که به تعیین این مورد بپردازیم که آیا هزینه افزوده ذخیره سازی و بازیابی مقدار توسط کاربرد مقادیر جبران می گردد. بنابراین در حالی که این مجموعه ذخیره شده برای کامپایلرهای ساده مناسب می باشد، آن ها به هیچ وجه راه حل نمی باشند.

نکته ای در ارتباط با مفسر و دستورالعمل های ریز نوشتنی. یک رویکرد محبوب فزاینده ، بهه ویژه در زمینه ریزپردازنده، بر مبنای برنامه ریزی تفسیر با هدف خاص برای زبان برنامه نویسی منبع مورد نظر می باشد. برای نمونه چنین مواردی به طور گسترده برای زبان برنامه نویسی پاسکال به اجرا در آمده است. همان طور که در بالا نشان داده شده است، در کل من موارد اولیه و نه راه حل را ترجیح می دهم ( به ویژه راه حل اشتباه)؛ سازماندهی مجموعه دستورالعمل ها از طریق ریزبرنامه نویسی روشی برای دستیابی به آن می باشد.

به هر حال مشکلاتی در ارتباط با این رویکرد وجود دارد. این نشان می دهد که ما می بایست روشی را برای اطمینان از این مورد در نظر بگیریم که دستورالعمل های ریز نوشته شده توسط کاربر نتواند محافظت از سیستم عامل را متوقف کند. به طور مشابه، ما می بایست ابزاری را برای ارتباط قابل توجه تفسیر صحیح با مراحل داده شده برقرار کنیم. و این منجر به تغییر شرایط بالاسری  می گردد مگر اینکه فرد خیلی دقیق باشد. ( من در اینجا فرضیه ای را مد نظر قرار می دهم, من بر این عقیده می باشم که عملکرد چند برنامه ای، پردازش چندگانه، و پشتیبانی تماما در دنیای ریزپردازنده معمول می باشند- به ویژه در اشکالی که حاصل آنچه که ما در سیستم های بزرگ کنونی مشاهده می کنیم، می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.