اطلاعیه

مقاله ترجمه شده  سیستم کنترل ترافیک: سیستم هوشمند کنترل ترافیک برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیم

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM10

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۲ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده  سیستم کنترل ترافیک: سیستم هوشمند کنترل ترافیک برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیم

عنوان انگلیسی:

An Intelligent Traffic Control System for Wireless network

چکیده فارسی:

 تراکم ترافیک مشکل بسیار جدی می باشد که به دنبال افزایش تعداد اتوموبیل در جاده ها که به طور قابل توجهی بیش از ظرفیت جاده ها می باشد، شدیدتر می گردد.این مقاله به تعریف TraffCon (سیستم کنترل ترافیک) پرداخته، به عنوان سیستم جدبد مدیریت ترافیک (TMS) برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیمی می باشد که به سمت حل این مشکلات از طریق بهینه کردن استفاده از ظرفیت کنونی جاده هایپیش می رود. این سیستم همچنین طرحی را ارائه می دهد که شامل مدول تصمیم گیری جدبد مبتنی بر سرور می باشد، که توزیع اطلاعات را به وسایل نقلیه امکان پذیر می کند؛ اگر این موارد دنبال گردد، منجر به استفاده بهینه ازجاده ها می گردد.

کلیدواژه: مدیریت ترافیک، وسایل نقلیه جاده ای، راهنمایی رانندگان، شیکه های بیسیم

۶. نتیجه گیری

تراکم ترافیک نیز قبلا مشکل مهمی در سطح جهانی بوده و جدی و جدی تر می گردد زیرا تعداد اتومبیل ها در جاده ها به نسبت بیشتری از ظرفیت جاده ها افزایش می یابد. در چنین شرایطی این مقاله به معرفی TraffCon ، به عنوان یک سیستم مدیریت ترافیک جدید برایی WAVE می پردازد، که هدف آن بهینه سازی کاربرد ظرفیت جاده های کنونی می باشد. طرح سیستم به طور کامل مشخص شده و و سه خصوصیات عملیاتی انباشت اطلاعات، پردازش اطلاعات و تصمیم گیری به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته است.

با مد نظر قرار دادن تست ها، انباشت اطلاعات و عملیات پردازش بر روی شبیه ساز  به اجرا در آمده و رویکرد ارزیابی عملکرد سیستم کلی با جزییات بیان شده است.

تحقیقات آینده شامل اجرا و ارزیابی کلی سیستم TraffCon می باشد. توسعه سخت افزاری و نرم افزاری بیشترشامل افزایش حلقه بازخوردی در ارتباط با هزینه/ اعتبارات داده شده به راننده بوده بر این مبنا که آیا آن ها این دستورات داده شده را قبول/ رد می کنند. چنین الگوی جریمه/ پاداش احتمالات بیشتری از موارد قبول شده را ایجاد کرده و سیستم را به سمت کنترل دقیق تر هدایت می کنند. کنترل سیگنال ترافیک و مسیر وسایل نقلیه  نیز اضافه می گردد. این توسعه سخت افزاری و نرم افزاری کمکی را در مورد به حداکثر رسانی ظرفیت جاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.