اطلاعیه

مقاله ترجمه شده آنالیزهای انتقادی از سیستم اطلاعاتی مدیریت موسسات مالی کوچک

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M572

سال نشر: ۲۰۱۴

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Procedia – Social and Behavioral Sciences

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۸ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۷  صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۹۰۰۰  تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  آنالیزهای انتقادی از سیستم اطلاعاتی مدیریت موسسات مالی کوچک منتخب هند

عنوان انگلیسی:

Critical analysis of management information system of selected Indian microfinance institutions

چکیده فارسی:

سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) ، یک بنیان قوی در موسساتی که با امور مالی سروکار دارند،ایجاد می کند که به عنوان یک بخش متکی بر آن می باشد.گسترش کسب و کار،خدمت به مشتریان موجود آنها،اضافه کردن مشتریان جدید به گروه خود و ایجاد نسیمی از رقابت میان بازارها،برخی از دلایل اصلی شرکت ها در سراسر جهان،برای استفاده از سیستم های MIS می باشد.بخش موسسات مالی کوچک،برای آماده سازی ثبات اقتصادی خود،افزایش عملکرد و مدیریت جریان وجوه،به MIS نیاز دارد،زیرا خارج کردن زیاد بودجه ممکن است اقتصاد پرداخت وام را دچار نوسان کند.این مقاله پژوهشی،بر ساختار فعلی سیستم های MIS در بخش مالی کوچک متمرکز شده است و در مورد سناریوهای موجود از رقابت با توجه به فروشندگان مختلف در ارائه خدمات مشابه،پژوهش می کند.یافته های این پژوهش نشان می دهد که در حال حاضر،تنوع در خدمات و بسته های ارائه شده توسط فروشندگان وجود دارد و نیاز به ساخت نرم افزار مشترکی نیز برای همه موسسات مالی کوچک به منظور یکنواختی وجود دارد.

کلمات کلیدی: موسسات مالی کوچک؛سیستم اطلاعات مدیریت؛تکنولوژی

مقدمه

خدمات قرضه های کوچک،به عنوان مقررات خدمات مالی کوچک Bill، «ارائه کمک های مالی به یک فرد یا یک مشتری واجد شرایط،به طور مستقیم و یا از طریق یک مکانیسم گروه»،تعریف شده است. اهمیت این بخش را میتوان با این واقعیت که این مکانی برای برنده شدن جایزه نوبل برای مردم است، در نظر گرفت. با تلاش های بسیار زیاد پروفسور یونس در بنگلادش، آسیای جنوبی،به مرکزی برای تحقیق و پیشرفت در قرضه های کوچک تبدیل شده است.مطالعات نشان داده اند که بیش از ۱۲۰۰۰ نهاد قرضه های کوچک، نزدیک به ۷۰۰ میلیون وام گیرنده فعال دارند. هنوز هم بیش از ۵ میلیارد در بخش غیر بانکی وجود دارد که به وسیله آن،بخش بزرگی از مردم تشکیل یافته اند.در مقایسه با بانکها،مشاهده می شود که به دلیل معامله بالای پول توسط تعداد زیادی از مردم،هزینه های عملیاتی کلی، پایین آمده است.

بانکداران قادر به ارائه وام با مقدار کم و هزینه عملیاتی نسبتا بالا به مردم نبوده اند. بیشتر مسائل،زمانی که مشکلات انجام هنجارهای«مشتری خود را بشناسید» (KYC)، محقق نشوند، انباشته خواهند شد. مشتریان تحت این عنوان، با این سیستم صرفه جویی در پول و یا گرفتن یک وام از یک موسسه اعتباری، عمدتا ناآشنا بوده اند.فقدان اطلاعات مناسب، سابقه اعتباری و عدم وثیقه، به متغیرهای وابسته برای افزایش ریسک تبدیل شد. وام دهی با نرخ بالاتر،تنها گزینه برای حل این مشکل برای وام دهی گروهی که یک راه حل احتمالی بوده است، می باشد. این ایده وام گروهی، برای داشتن یک مسیر یکنواخت پرداخت ها،منجر به پرداخت هفتگی مقادیر شده است(یونس،۲۰۰۳).

Abstract

Management Information System (MIS) lays a strong foundation on which any institution dealing with finance as a department relies on. Expansion of business, serving their existing client base, adding new customers to their family and to generate an aura of competition amongst the market are some of the key reasons firms across globe are using MIS systems. Microfinance sector needs MIS for gearing up economic stability, increasing performances and manage flow of funds because a high outflow of funds might fluctuate the economics of loan disbursement. This research paper focuses on the current structure of MIS systems in Micro finance sector and research on the existing scenario of competition with respect to various vendors offering similar services. The findings of the research indicate that currently there is diversity in the services and packages offered by vendors and there is a need to build up common software for all the microfinance institutions to bring in uniformity.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.