اطلاعیه

مقاله ترجمه شده فرآیندها و مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M568

سال نشر: ۲۰۱۵

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Procedia Computer Science

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۸ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۲   صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۹۰۰۰   تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  فرآیندها و مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

عنوان انگلیسی:

Processes and benefits of the application of information technology in supply chain management: an analysis of the literature

چکیده فارسی:

آنالیزهایی از مقالات چاپ شده چکیده رشد و پیشرفت در انتخاب و استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در مدیریت زنجیره تأمین (SCM) را می توان به بهبود عملکرد و ایجاد ارزش در سازمان نسبت داد. به همین جهت، تکامل قابل توجهی از تحقیقات علمی در این ادغام در طول چند سال گذشته وجود داشته است. این مطالعه، فرآیندهای بهره وری و منافع بدست آمده در SCM را شناسایی و آنالیز می کند. این مقاله نتیجه گیری کرده است که دریچه ای از یک فرصت برای پیشرفت در فرآیندهای مربوط به تولید و توسعه محصولات و یا خدمات وجود دارد.

کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تأمین؛ فناوری اطلاعات؛ مرور ادبیات؛ فرآیندهای کسب وکار، مزایا.

۱- مقدمه

رشد و پیشرفت در انتخاب و استفاده از فناوری و سیستم های اطلاعات (IT) در مدیریت زنجیره تأمین (SCM) را می توان به بهبود عملکرد و ایجاد ارزش در سازمان نسبت داد. باندریا و ماکارا (۲۰۰۸)، تأکید می کنند که به عنوان یک نتیجه ی نهایی جهانی، شرکت ها، بوسیله ی فناوری اطلاعات و زنجیره تأمین، در جهت به دست آوردن کاهش هزینه برنامه ریزی شده، شروع به توجه به خود کرده اند. در حال حاضر،IT، از عملکرد شرکت ها، اتصالات متحد دور از زنجیره تأمین و به طور فزاینده ای اتصالات شرکت با مشتریانش،پشتیبانی می کند. (CARA،۲۰۰۳).

این مطالعه می تواند به عنوان یک پژوهش جامع و بروز در نظر گرفته شود، چراکه آن، برای به تصویر کشیدن جدیدترین لحظه و پیگیری سازمان برای نگه داشتن پارک های فناوری خود، به طور مداوم به صورت بروز در چارچوب مدیریت زنجیره تأمین، به تجزیه وتحلیل ها و توجهات مقالات علمی منتشر شده در پنج سال گذشته، ورود کرده اند. این مقاله، کاربرد فناوری اطلاعات در SCM را شناسایی و آنالیز کرده و روند و شکاف هایی را برای تحقیقات آینده جمع آوری می کند.

Abstract

The growth in the use and application of information technology (IT) in supply chain management (SCM) can be attributed to the performance improvements and value creation in organizations. In this sense, there has been a considerable evolution of scientific investigations into this integration over the past few years. This paper seeks to review, in a comprehensive and updated manner, the available scientific literature on business processes benefiting from the application of IT in SCM between the years of 2009 and 2014. The study identifies and analyzes the benefiting processes, and the benefits obtained in SCM. The paper concludes that there is a window of opportunity for advances in processes related to the production and development of products or services

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.