اطلاعیه

مقاله ترجمه شده ملاحظات نظری وعملی در مورد عوامل خطر در ارتباطات سازمانی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M566

سال نشر: ۲۰۱۵

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Procedia Technology

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۶ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۲ صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۹۰۰۰   تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  ملاحظات نظری وعملی در مورد عوامل خطر در ارتباطات سازمانی

عنوان انگلیسی:

theoretical and practical considerations regarding risk factors in organizational communication

چکیده فارسی:

مقالات در این زمینه به نقش بزرگ سیستم های اطلاع رسانی، یک جزء از ارتباطات سازمانی، در تحقق قطعیت شرکت های تولیدی، اشاره کرده اند. ارتباطات سازمانی باید مفاهیم کلی و سخاوتمندانه از تئوری عمومی سیستم (GTS)، را، که روشی است که عناصر و توابع فرآیند را توضیح داده و بررسی می کند، شامل شود. GTS به ما این امکان را می دهد که فهرستی ایجاد کنیم و رویدادها را با تآثیرات ناخواسته به عنوان خطرات شناخته شده، مدیریت کنیم. این مقاله ی موجود، چشم انداز اصلی سیستماتیک را در مدیریت ریسک در ارتباطات سازمانی پیشنهاد داده و نتایج یک تحقیق در مورد ادراک خطر در ارتباطات سازمانی در سطح مدیران ارشد در شهرستان مورش را ارائه می دهد.

این مقاله، از نقطه نظر تئوری، مهم بوده و فهرستی از عوامل ریسکی خاصی برای ارتباطات سازمانی ارائه می دهد، از جمله یک رویکرد سیستماتیک با استفاده از یک ساختار پیچیده. این مقاله همچنین از نقطه نظر عملی نیز منبع و مهم می باشد چراکه آن، بر مبنای پرسشنامه های عملی در مورد درک خطر در سطح مدیران ارشد در رومانی می باشد.

کلید واژه ها: سازمانی، ارتباط، مدیریت ریسک، رویکرد سیستماتیک، مسئولیت اجتماعی.

چشم انداز سیستماتیک در مورد ارتباطات سازمانی

با توجه به چندین شخصیت در زمینه مدیریت نوین ارتباطات سازمانی که ششمین عملکرد یک شرکت را نشان می دهند، یک زیر سیستم به تمام فرآیندهایی که منجر به انتقال اطلاعات بین فرستنده و گیرنده شده اند، اختصاص داده شده است. با اذعان به اهمیت ارتباطات و پیامدهای آن در موفقیت، تحقق اهداف از هرنوع سازمان، دلیل دیگری برای محققان و پژوهشگران به منظور تعریف کامل و درست از پدیده ها و تغییر پویا و دائم به دلیل تکامل جذاب و پیچیده در زمینه تجهیزات، به ویژه به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن به دلیل سخت بودن تشکیل و پیش بینی اجزای انسانی آن، می باشد.

ارتباطات سازمانی، اغلب فقط براساس تحقیقات منحصر به فرد مربوط به سنت و در مورد آموزش پژوهشگران، مورد تحقیق و تعریف قرار گرفته اند. تفسیر معنایی، تحقیقات رفتاری، تحقیقات سیستماتیک و یا یک دیدگاه الگوریتم های اعمال شده توسط سیستم های انفورماتیک مدرن. بدیهی است که پس از اولین جلسه از Palo Alto، مجموعه ای از نظریات مربوط به ویژگی سیستماتیک از فرآیند ارتباطات تعریف شده توسط عناصر وتوابع خاص، همه با هدف یک قطعیت خاص، منتشر شده است. امروزه، بی توجهی به این تفسیر جدید که مجموعه ای از امکانات را در تحقیق و مدیریت کارآمد انتقال اطلاعاتی که همه ی ساختارهای سازمانی را مدیریت می کند، باز می کند، تقریبا غیرممکن می باشد

Abstract

The papers in this field point out the major role of the informatics systems, a component of the organizational communication, in materializing the finality of the productive companies. Organizational communication must be included in the general and generous concept of the General Theory of Systems (GTS), a method that explains and investigates the elements and the functions of the respective process. GTS allows us to make an inventory and to manage the events with unwanted impact known as risks. This current paper proposes an original systemic vision on risk management in organizational communication and presents the results of a research on risk perception in organizational communication at the level of top managers, in Mures County. The paper is original from the theoretical point of view, presenting an inventory of the risk factors specific to organizational communication, including a systematic approach using a complex structure. The paper is also original from the practical stand point because it is based on a practical questionnaire regarding the risk perception at the level of top managers in Romania.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.