اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک: کارآفرینی استراتژیک

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M527

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۰۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۱   صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک: کارآفرینی استراتژیک

عنوان انگلیسی:

The Intersection of Entrepreneurship and Strategic Management: Strategic Entrepreneurship

چکیده فارسی:

کارآفرینی استراتژیک، بر اساس ادغام کارآفرینی و مدیریت استراتژیک است. کارآفرینی استراتژیک یک رویکرد جدید در ادبیات مدیریت است. علاوه بر این، دنیای کسب و کار امروزی مستلزم یک جهت گیری به سوی کارآفرینی استراتژیک است. کارآفرینی استراتژیک یک ضرورت لازم برای شرکت ها جهت حداکثرسازی ثروت می باشد. در این مطالعه، کارآفرینی استراتژیک که نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک می باشد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

واژه های کلیدی: کارآفرینی، استراتژی، مدیریت استراتژیک، کارآفرینی استراتژیک

  1. مقدمه

اهمیت کارآفرینی که مبدل به یک موضوع محبوب شده است، روز به روز در حال افزایش است. نه تنها کارآفرینی به یک محرک توسعه مبدل شده است، بلکه استراتژی و تفکر استراتژیک به ویژه در شرکت ها به یک امر بسیار مهم مبدل شده است. کارآفرینی استراتژیک یک ضرورت لازم برای شرکت ها جهت حداکثرسازی ثروت و ایجاد مزیت رقابتی می باشد. در این معنا، مفهوم کارآفرینی استراتژیک که نقطه اشتراک کارآفرینی و مدیریت استراتژیک می باشد، به عنوان یک رویکرد جدید در ادبیات مدیریت ظاهر شده است. در این مطالعه، کارآفرینی استراتژیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و اهمیت آن برای شرکت ها بحث شده است.

Abstract

Strategic entrepreneurship is based on the integration of entrepreneurship and strategic management. Strategic entrepreneurship is a new approach in management literature. Moreover, today’s business world requires an orientation towards strategic entrepreneurship. Strategic entrepreneurship is also a necessity for companies to create maximum wealth. In this study, strategic entrepreneurship that is the intersection of entrepreneurship and strategic management is analyzed.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.