اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سقوط در بازارهای مالی کارا ، نقش فاندامنتال ها در ایجاد نوسانات

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h20

قیمت فایل ترجمه شده   ۱۰۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۰ صفحه فایل WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سقوط در بازارهای مالی کارا ، نقش فاندامنتال ها در ایجاد نوسانات

عنوان انگلیسی:

Financial crises in efficient markets  How fundamentalists fuel volatility

چکیده فارسی:

زمانی که بحران مالی رخ می دهد ، دیدگاه سنتی چنین است که سفته بازان سرزنش می شوند ، در حالی که تحلیگران فاندامنتال به عنوان افرادی موفق در شناسایی حباب ها و محافظت در مقابل نوسانات بیش از حد در مقابل بحران ها شناحته می شوند.

این مقاله یک مدل قیمت گذاری دارایی را که شامل دو نوع معامله گر عقلائی است را ارائه می کند : معامله گران سفته باز کوتاه مدت و فاندامنتال های بلندمدت. که فرض می شود هر دو به مجموعه مشابه از دسترسی دارند. در حقیقت نه تنها نوسانات بیش از حد وجود دارد بلکه فاندامنتال ها سبب تقویت این امر می شوند. بازارهای کارا با حضور تعداد کمی سفته باز نوسان بیشتری دارند تا بازار کارا با حضور تعداد بیشماری سفته باز.

همچنین قانونگذاران باید برای محدود کردن سفته بازان اقدام کنند ، زیرا این امر می تواند به کاهش بی ثباتی کمک کند.

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

  1. نتیجه گیری

مدل قیمت گذاری که در این مقاله به آن اشاره شد ، بهترین مدل برای آشنایی با معامله گران عقلائی با افق سرمایه گذاری متفاوت است. مفالات قبلی در این حوزه بر پایه افق سرمایه گذاری یکسان نوشته شده بودند و یا براساس سود نقدی یا تغییرات قیمتی بودند. اما این مقاله هر دو جنبه را بررسی کرد. این مقاله نشان داد که فاندامنتال ها خود عامل نوسان بازار هستند. از این نقطه نظر میزان حباب بستگی به سهم هر یک از معامله گران در بازار دارد.

مدل ما ، مدلی عام است که بر اساس مفروضیات بازار کارا استنتاج گردیده است. این مدل نتیجه می هد که برای رسیدن به بحران مالی نیاز به فرض غیر عقلائی نداریم. در نتیجه با حضور تعداد کمی سفته باز ، شاهد نوسانات بالایی در کوتاه مدت خواهیم بود. زمانی که شوک غیر منتطره ای رخ دهد ، احتمال اینکه تفکر فاندامنتالی رایج شود ، اندک است ، در کل مدل تنزیل عایدات نقدی آتی DDM برای ارزش گذاری بلند مدت سهام مناسب است ، اما از این روش برای پیش بینی روزانه سهام نمی توان بهره جست.

مدل من یک راه مناسب برای وارد نمودن ریسک قیمتی در بازار کارا را ارائه می نماید. این امر تاکید می کند که اصول بازار کارا قادر به توضیح بحران نیستند . از آن جا که عقلائی بودن سرمایه گذاران اصلی پذیرفتنی است ، به بررسی سرمایه گذاری ها با افق دید متفاوت می پردازیم. هر بازار را می توان به وسیله قیمت و سود نقدی توصیف کرد ، علاوه بر این می توان ریسک نقدینگی را با استفاده از سهم فاندامنتال ها توصیف کرد.

طبق نتایج این مقاله ، بازار شناور تر با تعداد کمی فاندامنتال ، احتمال کمتری برای وقوع بحران و یا نوسانات وحشتناک دارد. می توان بررسی های نظری دیگری نیز در مورد افق ناهمگن سرمایه گذاران انجام داد . همچنین می توان اشکال پیچیده تر از حباب یا مجموعه دارایی ها را مورد بررسی قرار داد.

در نتیجه می توان در مورد نقش قاندامنتال هایی که قیمت سهام را بالاتر از ارزش ذاتی می دانند و از خرید خودداری می کنند و به سرمایه گذاری های دیگر گرایش دارند . اگر این امر صحیح باشد آن وقت سهم فاندامنتال ها µ بستگی به قیمت خواهد داشت. یا می توان حالت های دیگری از معامله گران را به مدل اضافه کرد.

در نهایت این تحقیق می تواند برای قانونگذاران مفید باشد. وجود تعداد کمی سفته باز برای بازار بد است و سبب عدم پایداری بازار می شود. در مورد نقش سیاست های ضد سفته بازی توسط قانونگذاران هشدار می دهم.

ترس از حرکات تعدادی کم سفته باز سبب مانع تراشی برای حضور بیشتر سفته بازان می شود و در نتیجه عدم پایداری بازار و همچنین کاهش نقدینگی را به همراه دارد. در حالی که پایه ترس از تعداد زیاد سفته باز باید کنار گذاشته شود و باید پذیرفت که وضع مالیات بر معاملات یا مالیات بر سود سبب دلسردی سفته بازان و عدم ورود آن ها به بازار خواهد شد. در نتیجه همین امر سبب افزایش نوسان و واکنش افراطی و حباب های بیشتر می شود ( که قانونگذاران از آن نگران هستند ) و این امر در بازار کم عمق تر شدید تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.