اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M6

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۴

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:    ۱۴     صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات

عنوان انگلیسی:

The “organization” as an interdisciplinary learning zone: Using a strategic supply chain management and advertising game to integrate learning about

چکیده فارسی:

هدف-این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود.

طرح/ روش/ رویکرد-  تحقیق با تاکید بر طرح جدید شبیه­سازی -SCM تبلیغات

(Ad-SCM)  شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل می­شوند، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای به یادگیری استفاده می­کند.

یافته ها- پروژه بازی شبیه­سازی (Ad-SCM) آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال کارای آن ها با دنیای مشارکتی  از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد،  تقویت کرد. بازی های استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمان ها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند.

محدودیت ها/ کاربرد های تحقیق- تحقیق برای آموزش دهندگان که پروژه های میان رشته­ای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان می­کنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ازرشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق می کند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی می­کند.

مفاهیم کاربردی- بازی استراتژیک میان رشته­ای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن می­سازد و موارد واقعی برای پروژه های تحقیقی میان رشته ای ارائه می­کند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی می­کند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده می­شود.

ابتکار/ ارزش- این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده می­کند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص می­کند.

کلمات کلیدی: بازی استراتژیک، سازمان یادگیرنده، بازی های مدیریتی، آزمایشگاه تجربی بازی سازمانی Ad-SCM ، مدیریت زنجیره تامین، تبلیغات

مقدمه

بازی استراتژیک سازمانی در ایجاد راه حل هایی با جزئیات برای موضوعات کنترل رفتاری فردی و تکنیک های استراتژی مشارکتی اثر بخش است. بازی استراتژیک در سال ۱۹۴۴ زمانی که نیومن و مورگن استرن در کتابشان، نظریه بازی ها و رفتار اقتصادی، بر نظریه ریاضیاتی بازی استراتژیک تاکید کردند، شهرت یافت. موجی از علاقه به مطالعه رقابت بر سر وجود مکمل های استراتژیکی در سازمان¬های شبکه شده، جایی که رقابت  سیستم ها  مهم است، مانند نرم افزار، وجود داشت (وایو،۲۰۰۵). بازی¬های استراتژیک سازمانی می¬تواند عملیات و اهداف سازمانی عمده را به هم متصل کند و بنابر این در محیط های آموزشی  بسیار موثر هستند.

تحقیقات نشان می دهد که در سازمانهای یادگیرنده باید هماهنگی کامل و ادغام دانش و یادگیری بین استراتژی های کسب و کار سازمانی و آنچه که در مدارس کسب و کار تدریس می شود وجود داشته باشد (بولر، ۲۰۰۲. داگرتی، ۲۰۰۴. ولادا و همکاران، ۲۰۰۷) زیرا اولین انتقال یادگیری زمانی اتفاق می-افتد که  فرد پس از فارغ التحصیلی به دنیای کسب و کار می پیوندد. روش¬ها و تکنیک های  بازی های سازمانی استراتژیک می تواند در خدمت کاهش شکاف ها در یادگیری در بین آنچه امروز انتظار می¬رود در سازمان بهبود یابد و فعالیت های  آموزش کسب و کار فعلی باشد (ولدی، ۲۰۰۹). پیاده سازی منحنی یادگیری یکپارچه بین سازمان و آموزش به طور موثر می تواند مدیریت دانش و یادگیری  را تسهیل کند و  به عنوان یک استراتژی سازمانی – آموزشی برای بهبود عملکرد سازمانی و ارائه یک مزیت رقابتی پایدار توصیف می شود، در عین حال بسیاری از سازمان¬ها و موسسات آموزشی در هیچ یک از این حوزه ها به موفقیت دست نمی یابند.

Abstract

Purpose – The research study seeks to explore the relationship among strategic gaming, the learning organization model and approach, and transfer of learning as key success strategies for improved individual and organizational performance and sustainable competitive advantage. This research aims to identify and elaborate on the strategic integration of interdisciplinary organizational areas leading to the development of a learning organization. Design/methodology/approach – The research uses a cross-sectoral case study approach to learning by focusing on the newly designed Advertising-SCM (Ad-SCM) simulation consisting of a strategic organizational game where experiential learning in organizational practice was emphasized and, subsequently, student learning outcome assessment results were analyzed. Findings – The Ad-SCM simulation game project strengthened the interdisciplinary business education for the learners by preparing them to connect to the corporate world effectively through the use of strategic gaming that modeled learning organization practice and transfer of knowledge, skills, attitudes and job relevant qualities to excel in the workplace. Interdisciplinary strategic games are valuable tools for learning and knowledge management within and across organizations, and need to be further investigated. Research limitations/implications – The research is useful for educators to try interdisciplinary, innovative projects to reinforce learning across all organizational disciplines in an inter-organizational setting, and improve organizational performance for a sustainable competitive advantage. The research is of great value to industry professionals as it motivates critical thinking through the use of the “learning organization” as an interdisciplinary learning zone and investigates the key issues in cross-sectoral business management areas. Practical implications – Interdisciplinary strategic gaming enables industry involvement to build up cross-disciplinary management exchanges between employees and provides real-life case scenarios for interdisciplinary research projects. This research explores the possibility of transfer of learning during the individual’s academic pursuits leading to the reduction in training costs and improved return on investment for organization in the future. Originality/value – The paper utilizes an innovative research stream highlighting the relationship among the use of strategic gaming, becoming a learning organization and transfer of learning for effective learning and knowledge management.

Keywords Strategic game, Learning organizations, Management games, Simulation, Ad-SCM Experiential Lab Organization Game, Supply chain management, Advertising

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.