اطلاعیه

مقاله ترجمه شده ایجاد یک سیستم تبلیغاتی تلفن همراه برای خدماتی که بر اساس مکان به مشتری ارائه می شوند

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M413

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۰۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۴  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ایجاد یک سیستم تبلیغاتی تلفن همراه برای خدماتی که بر اساس مکان به مشتری ارائه می شوند

عنوان انگلیسی:

Building a targeted mobile advertising system for location-based services

چکیده فارسی:

درطی سالها تبلیغات تلفن همراه به سوی تبدیل شدن به تکنولوژی ای پیش رفته است که به تبلیغ کننده این امکان را میدهد تا کالاها یا خدمات رابه کاربران هدف به صورت کارامد و موثری ارائه کنند. این به خاطر ماهیت دستگاه های موبایل است که میتواند در همه جا مورد استفاده قرارگیرد و میتوانند اطلاعات زمینه ای را ارائه دهند و به کاربران این امکان را میدهند تا به کسب اطلاعات از موارد مورد علاقه ی خود را دست یابند . این تحقیق یک سیستم تبلیغاتی همراه مورد نظر را (TMAS) را پیشنهاد میکند که خط مشی ای است  هم برای تجار و هم برای مشتریان. این رویکرد مزایای تبلیغات مورد نظر و موبایل را ادغام میکند تا به تجار این امکان را بدهد تا تبلیغات مورد هدف را اساس مکان، پخش کنند درحالی که تبلیغات شخصی شده و با استراتژی کششی را به مشتریان ارائه میکند . برای اثبات TAMS ما برنامه هایی را مطرح کردیم تا تبلیغات بسیار مرتبط با مشتریان فراهم کنیم و ضمانت کنیم که تبلیغات شانسی برابر برای ارائه شدن به مشتری دارند.

کلمات کلیدی : تبلیغات موبایل ، استراتژی کششی ، تبلیغات مورد نظر ،جستجو ی هوشمند

ترجمه بخشی از مقاله

نتیجه گیری :

خدماتی که براساس مکان فرد ارائه میشوند خدمات منحصربفرد و به موق که درهمه جا مورد استفاده اند را به مشتریان ارائه میکند . با رشد تکنولوژی گوشی های هوشمند ، درارائه ی خدمات تبلیغاتی  به مشتریان مورد نظرامکان پذیر شده است. ازاین رو ارائهی یک سکوی خدماتی برای دستگاه های تلفن همراه تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان را میتواند به روش موثرو مقرون به صرفه تریبه هم متصل کند . این سکو باید کارامد مناسب و راه اندازی ان اسان باشد . تا یک تبلیغ کنندگان بتواند تبلیغات را بدون زحمت زیاد مدیریت کند. دراین تحقیق ما یک سکوی تبلیغاتی موبایل (TMAS) را پیشنهاد کردیم ، تا تقاضاهای مصرف کنندگان وتاجرانرا با هم تطبیق دهد. به خصوص TMAS به مصرف کنندگان این امکان را میدهد تا تبلیغات را به صورتی فعالانه با تلفن همراهشان و با ارجاع به اطلاعات آماری بافتاری و علایق خودشان قرار دهند. برای تاجران تبلیغات از طریق درکبهتر نیازهای مصرف کنندگان با استفاده از بازخورد سکوها ، بهبود یابد . بنابراین انها میتوانند تبلیغات مورد انتظار کارامدی ارائه کنند . این اثبات نشان میدهد که کاربران موبایل تبلیغاتی را دریافت میکنند که با علایق انها مطابق است و تاجران تاثیر گذاری بهتری را برمشان خود خواهند داشت.

اگرچه بهبود کارامدی ارائه ی تبلیغات نیزامکان تجاوزبه حریم شخصی افراد را افزایش میدهد ، همانطورکه بیشتر تکنولوژی های جدید اینگونه عمل میکنند . همیشه بین بدست اوردن تکنولوژی جدید و حفاظت ازحریم شخصی افراد رابطه جایگزینی وجود دارد چون برای ارائه ی تبلیغات نیازمند اطلاعات جزیی از مشتریان هست . تحقیقات اینده میتواند براین موضوع تمرکزکند که چگونه میتوان بین ارائه ی تبلیغات شخصی موبایل و حفاظت ازحریم شخصی افراد توازنی برقرار کرد.

Abstract

Over the years, mobile advertising has grown to become a technology that allows an advertiser to promote products or services to targeted users efficiently and effectively. This is because the ubiquitous nature of mobile devices can provide contextual information and allow users to demonstrate preferences. This study proposes a targeted mobile advertising system (TMAS) that works as a platform to provide both merchants and consumers with context-aware advertisements. The approach integrates the advantages of both mobile and targeted advertising to allow merchants to disseminate location-based targeted advertisements while providing pull-type and personalized advertisements for consumers. To demonstrate the TMAS, we build a platform to provide highly relevant advertising to consumers and to guarantee that advertisements have an equal opportunity of being presented to consumers.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.