اطلاعیه

مقاله ترجمه شده فرایند مدیریت استعدادها

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M381

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۲۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۲

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۹ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده فرایند مدیریت استعدادها

عنوان انگلیسی:

 Talent Management process

چکیده فارسی:

فرایند مدیریت استعداد معمولا در بخش های زیادی از یک سازمان و تحقیقات گذشته، یافت می شود. به هر حال هیچ مقاله معتبر در این زمینه چه از نقطه نظر علمی و یا توصیف نظامند مدیریت استعداد به چاپ نرسیده است. بسیاری از سازمان ها تلاش خود را در زمینه مدیریت استعدادها تحت یک استراتژی جامع قرار داده اند اما چالش های قابل توجهی برای بوقوع پیوستن آن وجود دارد. بررسی های ما در ارتباط با این موضوع، به تجزیه و تحلیل بحث های مختلف از تحقیقات احتمالی می پردازد که شروع آن با تعریف استعداد و مدیریت استعداد همراه می باشد. ما تمرکز خود را بر روی جنبه های مراحلی که برای مقاله مان بکار می بریم، قرار می دهیم. سپس به مقایسه مدیری استعدادها و مدیریت منابع انسانی می پردازیم تا از موارد گمراه کننده ای که توسط اکثر مردم بیان می شود، اجتناب کتیم. همچنین عقاید مختلف محققان را در مورد روش راهبردی مدیریت استعداد، بیان می کنیم. در نهایت بعضی از چالش ها و مشکلاتی که در طی تجزیه و تحلیل تحقیقات با آن روبرو می شویم، فهرست می کنیم.

 ترجمه صفحه ی ۱۰ و ۱۱ مقاله

دوم، پیچیدگی های مربوط به نقش منابع انسانی می باشد. زمانی که شرکت ها استعداد را به عنوان یک اولویت در نظر می گیرند، آن ها در یک تله دیگری نیز قرار می گیرند: که شامل تمرکز محدود بر روی سیستم و مراحل منابع انسانی می باشد، که توجه را به سمتی منحرف می کند که بیشتر موانع در ارتباط با آن قرار دارند. این آشفتگی های ذهنی به عنوان مانع اصلی مدیریت استعدادها می باشد.

سوم اینکه، مشکلات مربوط به مدیریت در واکنش به استعداد افراد می باشد. مدیران در اغلب موارد دادن بازخورد را به افراد با استعداد مشکل دانسته زیرا آن ها ترسی در ارتباط با عملکردهای نامناسب و یا ندیده گرفته شدن دارند.دادن بازخورد به افراد بااستعداد نیازمند شجاعت و داشتن هدف می باشد اما اگر چنین کارب به خوبی انجام گیرد، انگیزه ای برای آن ها ایجاد می گردد. به این ترتیب ایجاد توان مدیریتی به عنوان یک موضوع مهمی می باشد. عدم انسجام و دقت بین مدیر و مدیریت استعدادها وجود دارد. با پایه گذاری مدیریت استعدادها در چارچوب تصمیم گیری های استراتژیکی که به هدایت تصمیم گیری ها می پردازد، پیشرفت مدل های مربوط به سطح سیستم که به توصیف تاثیر انتخاب استعدادها می پردازد، و بهبود اعتبار، ارزش اقدامات انجام شده، محققان قادر خواهند بود کیفیت بحث ها در ارتباط با بحث استعدادیابی را در سازمان بالا برند.

سرانجام اینکه، چالش های مربوط به این اقدامات، بر طبق به گفته های بودری و رامستاد، به ایجاد تعادل در کارایی ها می پردازد. انجام تعهدات مربوط به رویکردهای دانش محور نیازمند پایبندی به استانداردهای علمی این ارزیابی ها می باشد. در حالی که چنین مواردی واضح می باشد که بر هم خوردن اصول اصلی این ارزیابی ها در مدیریت استعدادها نادیده گرفته می شود. همچنین معمول می باشد تا، ارزیابی های مربوط به خصوصیات فعالیت های منابع انسانی را نادیده بگیریم. بودروا و رامستاد فرایندهای مربوط به مدیریت تغییرات را که در بحث های تحلیلی نادیده گرفته می شود مد نظر قرار داده اند.از آن جای که مدل ها یا ساختارهای منطقی در فرایند تفسیر حائز اهمیت می باشد، مراحل مربوط به مدیریت تغییرات به منظور انجام تصمیم گیری های ضروری می باشد.

علاوه بر چنین تغییراتی، پاس به این مبحث پرداخته است که سازمان ها با دو مرحله اصلی روبرو می باشند که نتیجه گیری را به دنبال دارد. ابتدا اینکه، چنین نوع آوری هایی بدون یک طرح استراتژیکی در اغلب موارد به مرحله اجرا در آمده که منتهی به موارد غیرقابل پیش ینی و اختلالاتی می گردد. دوم اینکه، مدیران ارشد هیچ ارتباط فردی با افراد با استعداد از طریق فرایند پاسخ گویی یا موارد شخصی ندارند.

۳.۷ خلاصه مطالب.

بررسی مطالب پیشین که تمرکزشان را بر روی مدیریت استعدادها قرار داده اند، در ارتباط با تعریف، حیطه و اهداف کلی مربوط به مدیریت استعدادها دارای نقایصی می باشند. چندین بخش تحقیق می بیست در ارتباط با مدیریت استعداد ها مد نظر قرار گیرد تا آخرین مشارکت خود را در این زمینه انجام دهند. ابتدا اینکه، عناصر اصل تصمیم گیری در ارتباط با مدیریت استعدادها می بایست به طور کامل تعریف و مشخص گردد. دوم اینکه، تکنیک های تحلیلی که نیازمند تجزیه و تحلیل این سیستم ها می باشدمی بایست مد نظر قرار گرفته و در فعالیت مدیریت استعدادها ادغام گردد. این فرایند نیازمند تجزیه و تحلیل هایی در سطح چندگانه سازمانی و مشخص کردن تاثیر تصمیمات مربوط به فرایند استعدادها از طریق سازمان می باشد. سرانجام اقداماتی که متناسب با مد نظر قرار دادن استعدادها و تجزیه و تحلیل سیستم می باشد، باید توسعه یافته و کمکی به تخیصص استانداردها و ارزش های موجود بکند. بنابراین ما برای پر کردن این خلاء ها تلاش، می کنیم و عوامل اصلی، نقش تکنیک ها در مدیریت استعدادها و ارزیابی های انجام شده را مد نظر قرار می دهیم و همچنین سعی می کنیم ارتباطی را بین این موضوعات برقرار کرده و فاکتورهای مربوطه را ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.