اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و کار: زنجیره مربوط به عرضه

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M376

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۷

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۵  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و کار: زنجیره مربوط به عرضه

عنوان انگلیسی:

IS in Managing Business Operations: The Supply Chain

چکیده فارسی:

مدیریت در زنجیره عرضه چیست ؟

۵ نمونه از اجزای مربوط به مدیریت در زنجیره عرضه چه می باشد ؟

هدف مدیریت در زنجیره عرضه چه می باشد؟

نقش های مربوط به همکاری چیست ؟

ارتباطات مربوط به برنامه ریزی منابع سرمایه ای ERP چیست ؟

مشکلات مربوط به بخش نرم افزاری در رابطه با زنجیره عرضه چه می باشد ؟

 ترجمه صفحه ی ۲۱۴ و ۲۱۵ مقاله

شرکت ها معتقدند که آن ها می بایست میزان بیشتری از مشتریان، فروشندگان و شرکا ایجاد کنند برای انجام این کار مراحل زیر لازم می باشد.

امنیت

خصوصی بودن

رقابت

به طور واضح با وجود صدها تولید کننده و خریدار که بسیاری از آنان جزء کوچکی را تشکیل می دهند یک شرکت به طور مطلق قادر نمی باشد تا زنجیره عرضه خود را گسترش دهد.یک مجله بازرگانی به نام اطلاعات هفته  به بررسی ۵۰۰ شرکت بزرگ ابداع کننده در امریکا پرداخته است. و دریافته است که یک شرکت عادی به طور گروهی توانسته است زنجیره عرضه اش را در سال ۲۰۰۳ با ۳۹ % از تولیدکنندگان، ۳۶ % از شرکای تجاری، و ۳۵ % از مشتریانش وفق دهد. این تعداد به طور متوسط بوده و برای شرکت های دیگر متفاوت می باشد. بالاترین سطح آن مربوط به صنعت خودرو می باشد که به ترتیب ارقام آن شامل  ۶۱ %، ۵۶ % و ۵۴ % می باشد.در بعضی از صنایع ارتباطات نزدیک فقط توسط تامین کنندگان حفظ می شود.اطلاعات هفته نشان می دهد که  شرکت ها دسترسی های متفاوتی را برای فروشنده های خود ایجاد می کنند که بستگی به کاربرد آن ها دارد. این ارزش ها از ۵۸ % تا ۳۵ % می باشد.در یک توالی این کاربردها شامل :مدیریت سفارش ها، صورت کالا، پرداخت صورت حساب، وضعیت دریافت ها، مشخصات مربوط به توسعه محصولات، و برنامه ریزی های مربوط به تولید می باشد.

شرکت های اصلی در بازارهای مربوط به زنجیره عرضه :

 فروشندگان اصلی در بازارهای زنجیره عرضه شامل شرکت منوگیستیک و i2 می باشند که در این زمینه ها متخصص بوده  و فروشنده های بزرگ نرم افزاری مانند sap-oracle و ibm که نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه و همچنین سیستم مدیریت تجاری و سیستم های دیگری را در این رابطه ارائه می دهند. جدول شماره ۲ شامل لیستی از شرکت هایی می باشد که شاخص های مربوط به ذخایر را با مدیریت زنجیره عرضه نشان می دهد.

جوابهایی مربوط به سوالات مدیریتی :

مدیریت مربوط به زنجیره عرضه چیست ؟

 مدیریت مربوط به زنجیره عرضه  اشاره به استفاده از سیستم های کامپیوتری و فنون تجزیه و تحلیلی برای کاهش هزینه ها  و بهبود سرعتی که یک شرکت به مواد، اجزا و ذخایر برای کالا ها و خدماتنش دارد می باشد و همچنین قادر می باشد این تولیدات را به سمت مشتریانش هدایت کند.

۵ عنصر در رابطه با  مدیریت مربوط به زنجیره عرضه چیست ؟

 مدیریت مربوط به زنجیره عرضه شامل ۱- طرح هایی برای اجرای تمام این موارد ۲- منابعی برای پیدا کردن بهترین فروشنده ها  ۳- ایجاد تولیدات و خدمات ۴- تحویل محصولات ۵- ارتباط با برگشت تولیدات

هدف مدیریت مربوط به زنجیره عرضه چیست ؟

 نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه شرکت ها را قادر می سازد تا دیدی را نسبت به عرضه و تقاضا در طول زمان بدست آورند.در نتیجه آن ها می توانند باعث کاهش صورت کالاها، و باعث راحت ترشدن تولیدات و کار شوند و همچنین زمانی که تقاضا ایجاد می گردد کالاها در دسترس باشند.

چگونه می توان از نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه استفاده کرد؟

نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه برای حمایت از طرح ها استفاده شده و برای اجرای مراحل مربوط به زنجیره عرضه بعد از طرح آن مفید می باشند.

نقش همکاری ها در این زمینه چیست ؟

برای اینکه زنجیره های مربوط به عرضه به طور کاراتری فعالیت داشته باشندهر دو طرف یعنی تولید کنندگان داده ها و مصرف کنندگان کالاها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. بنابراین برای یک شرکت مورد نظر فروشنده هایی که کالاهایی را به شرکت می فروشند فعالیت بهتری خواهند داشت  اگر آن ها دسترسی به نیاز های پیش بینی شده داشته باشند و ارباب رجوع می توانند بهتر تصمیم بگیرند البته اگر آن ها پیش بینی های دقیق تری را نسبت به کالا هایی که موجود می باشد داشته باشند.

نسبت های مربوط به erp یا سیستم مدیریت تجاری چه می باشد؟

اگر چه erp مورد نیاز نمی باشد آن مدیریت مربوط به زنجیره عرضه را آسان تر می کند زیرا سیستم erp اطلاعات مورد نیاز زیادی را برای مدیریت زنجیره عرضه فراهم می کند.

چه مقاومت هایی در برابر نصب نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه انجام می شود؟

مقاومت ها در برابر نرم افزارهای مربوط به زنجیره عرضه مشابه فناوری های دیگر می باشد.مردم دوست ندارند تا چیزهای جدید ر یاد بگیرند و می ترسند کارشان دچار دگرگونی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.