اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سرمایه انسانی  و بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M374

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۶

سال نشر: ۲۰۰۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۸ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سرمایه انسانی  و بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک

عنوان انگلیسی:

Human Capital and SME Internationalization

چکیده فارسی:

این تحقیق از تکنیک مدلسازی مدلسازی معادله ساختاری برای پیش بینی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک از سرمایه انسانی کارافرین استفاده می کند( ابعادی چون: مهارت در کسب و کار بین المللی، گرایش بین المللی، درک محیطی و دانش مدیریتی مد نظر قرار می گیرند). در حالی که گرایش های بین المللی و درک ریسک های محیطی به پیش بینی بین المللی سازی، مهارت های کسب و کار بین المللی و دانش مدیریتی می پردازد. کاربرد این یافته ها به منظور تحقیق و عملکرد مورد بحث قرار می گیرد.

کلیدواژه: سرمایه انسانی،بین المللی سازی، کسب و کارهای کوچک،کارافرین، مدل

ترجمه صفحه ی ۱۴ مقاله

از چهار شاخص سرمایه انسانی یک کارافرین کسب و کارهای کوچک، گرایش بین المللی و درک ریسک به عنوان یکی از مهمترین عومل پیش بینی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک می باشد.کارافرینانی که از طریق مسافرت یا اقامت در کشورهای دیگر با فرهنگ خارجی اشنا می گردند  شناخت تجربی از ویژگی های بازار بین المللی بدست می آورند که در زمان بین المللی کردن شرکتشان برای آن ها سودمند می باشد.کیان ۲۰۰۲ مطرح کرده است که کارافرینانی که در گذشته با کشورهای خارجی دارای تعامل و یا تجارب بین المللی کتری می باشند(گرایش بین المللی)، می توانند این ضعف خود را در زمان رقابت در عرصه بین المللی با تمرکز بر روی کمتر کردن تنوع تولید و بازار جبران کنند.علاوه بر این کارافرینانی که در زمان رقابت در بازار بین المللی کمتر ریسک می کنند به احتمال زیاد واکنش بیشتری را به فرصت های صادراتی و بین المللی سازی نشان می دهند. این یافته ها در ارتباط با تاثیر گررایش بین المللی کارافرینان و درک محیط (برای مثال درک ریسک) در ارتباط با بین المللی سازی شرکت سازگار با یافته ها منتشر شده مشابه دیگر می باشد (Manolova et al., ۲۰۰۲).

زمانی که ابعاد سرمایه انسانی به صورت مجزا در تعیین مدل ابعاد بین المللی سازی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، ما هیچ دلیلی را از رابطه مثبت علت و معلول بین مهارت های کسب و کار بین المللی  و بین المللی سازی (شکل ۲) بر خلاف آن چه که منولوا و همکارانش در کارافرینان آمریکایی تشخیص داده اند، نیافته ایم.همچنین ما دلیل را برای ارتباط مثبت بین شناخت مدیریت و بین المللی سازی نمی یابیم. مهارت های کسب و کار بین المللی و دانش مدیریت ، وقتی از نقطه نظر مدل سطح ساختاری  (شکل ۱)مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، به طور قطعی و قابل توجهی در ارتباط با بین المللی سازی می باشند. شاید این موارد به دلیل تاریخچه کوتاه کارافرینی و شرایط تاریخی خاص در اسلوونی می باشد. قبل از استقلال اسلوونی، تعداد کمی از کارافرینان به صرف زمان برای مطالعه یا کار در خارج پرداخته اند. آن ها اکثرا متمایل به جمهوری های دیگر حکومت شوروی سابق بوده اند. زندگی و کار در کشورهای دیگر اکیدا کنترل شده و محدود بوده است. مهارت های کسب و کار بین المللی و دانش مدیریتی کارافرینان، زمانی که از نقطه نظر مدل سطوح ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، یقینان و حقیقتا در ارتباط با بین المللی سازی بوده است.

یافته های ما در ارتباط با سرمایه انسانی کارافرین نشان می دهد که ماکان و تاسیس کنندگان نیازمند چشم انداز بین المللی گسترده تری از طریق کسب تجربه می باشند، که باعث کاهش درک ریسک پذیری آن ها با فروش در بازار خارجی و افزایش شناختشان از بهترین راه برای فروش در این بازارها می گردد. در حالی که با حمایت از یافته های منتشر شده قبلی که بر اساس چشم انداز بین المللی و نگرش مربوط به یافتن کارافرین صادر کننده را از غیر صادر کننده مجزا می کند (Bijmolt & Zwart, 1994) .نتایج ما با نشان دادن اینکه کارافرین شرکت بین المللی سازی شده بین رقابت های بین المللی تمایزی قائل می شود، فراتر از این حرکت می کند. چنین توانایی هایی از کارافرین متشکل از دانش ، مهارت، تجربه بوده و بنابراین منطقی می باشد تا انتظار داشته باشیم که تجهیز منابع انسانی برای فروش تولیدات بیشتر در خارج از کشور مهم می باشد.

نتایج ما علاوه بر اینکه از این مفهوم حمایت می کند که خصوصیات فردی کارافرین کسب و کارهای کوچک در ارتباط با بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک می باشد، بلکه نشان می دهد که بعضی از خصوصیات از این نقطه نظر مهمتر از موارد دیگر می باشند. این نوشتجات به طبقه بندی تمام ابعاد مربوط به سرمایه انسانی می پردازد.

معنای کاربردی

نتایج ما نشان می دهد که کارافرینان اسلوونیایی نیازی به دنبال کردن الگوی متوالی یا کند برای ورود موثر به بازارها ندارند. شرکت های اسلوونیایی می بایست دارای بلندپروازی و اعتماد بنفس بیشتری در زمان شروع فعالیت های بین المللی شان باشند. در واقع، جهانی سازی بازارها مستلزم این مورد می باشد که شرکت های خاصی  تقریبا از شروع کارشان از لحاظ بین المللی رقابت کنند. کسب و کارهای کوچک در اسلوونی با کارافرینان باتجربه تر بین المللی ، با درک مثبت تری از شرایط بین المللی، و گرایش بین المللی بیشتر، اهداف بین المللی را نسبت به کارافرینانی که این ویژگی ها را ندارند درک می کنند. علاوه بر این نتایج ما برای سیاست گذاران و فعالان بینش مکملی را در فاکتورهای اصلی منبع محور در ارتباط با بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک ایجاد می کند. به خصوص اینکه، سیاست گذاران و فعالان می بایست تلاشی را به منظور پیشرفت گرایش بین المللی و ایجاد حس اعتماد بیشتر در کارافرینان کسب و کارهای کوچک به منظور موفقیت در بازارهای خارجی ایجاد کنند (خطر پذیری کمتر). برای نمونه، سفرهایی که با حمایت دولت یا کنسرسیوم به بازارهای خارجی انجام می شود می تواند در تسهیل تماس با شرکت هایی که قابلیت همکاری بلقوه را دارند، کمک کننده باشد. همچنین تبلیغات رسم و رسوم شرکت های مبنا که در بازار خارجی به موفقیت هایی دست یافته اند کمک کننده می باشد. چنین پیشنهاداتی به طور ویژه در ارتباط با فرایند ادغام با اتحادیه ها یا گروه هایی از کشورها، همانند زمانی که اسلوونی در سال ۲۰۰۴ وارد اتحادیه اروپا شد، می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.