اطلاعیه

مقاله ترجمه شده اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M350

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۳۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۴ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

عنوان انگلیسی:

Country-of-origin fits effect on consumer product evaluation in cross border strategic brand alliance

چکیده فارسی:

این مقاله اثر تناسب کشور مبدا را بر نگرش مشتری بررسی کرده و در می یابد که اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) یک استراتژی ورودی حیاتی برای برند میزبان و برند شریک است. به طور ویژه اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) اثرات مشارکتی مثبتی را به وجود می آورد، هنگامی که تصاویر موجود ازکشورها تصاویر مناسبی باشند. به علاوه برند شریک که تقریباً از تصویر کشور نامناسبی رنج می برد، قادر است کشور مبدأ را تعدیل کرده و تصویر مناسبی برای برند و همچنین ارزیابی کالای مصرف کننده را بدست دهد. تحلیل میانجی گری نقش اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) را بررسی کرده و پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه می دهد.

کلمات کلیدی:

تناسب کشور مبدا، تصویر کشور، اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی، تناسب برند

 ترجمه بخش ۷ مقاله

۷. محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر:

مانند همه­ی تحقیقات، این تحقیق نیز محدودیت هایی دارد. اگرچه کاربرد ازمایشی دراین تحقیق موفقیت آمیزبوده، اما به بهای اعتباربیرونی بدست آمد. دراین تحقیق ۲ پیش ازمایش انجام شد آن هم برای انتخاب یک کشور که خودرو های با کیفیت تولید میکند. با دنبال کردن همین فرایند مشابه انتخابشد تا کشوری را که با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودرو ها را تولید میکند ارائه کند. در نتیجه آلمان به عنوان بهترین تولید کننده ی خودرو انتخاب شد و ژاپن و مکزیک به ترتیب بهترین و بدترین تولید کننده ی استریو شدند. اما اتحاد فرضی بین آلمان و مکزیک واقعیت ندارد. در نتیجه تحقیقات آینده باید سناریو هایی را درنظر بگیرند که اعتباربیرونی بالایی داشته باشد. دوم اگرچه این تحقیقات این اشاره را پذیرفته که کشور مبدا یک ساختاردربرگیرنده است که شامل همه انواع مبدا ها برای کشور برای کالا هاست. این ساده انگارییک محدودیت است. با فعالیتهای کنونی که دران پیوند زدن طراحی، مواد، تولید، و محل کشور تولید کننده، مشترک است. مصرف کنندگان میتوانند چنین دانش پیچیده ای را توسعه دهند تا چنین ترکیب شدن های پیچیده ای را پردازش کند. این تحقیق با استفاده ازلیبل های طراحی وتولید شده هم برای شرایط ژاپن و هم برای شرایط مکزیک مفهومی شده و به خوبی بکارگرفته شده است. اما نتایج بسته به تعریف و عملیاتی شدن کشور مبدا مثل طراحی، مواد، تولید با برند کشور مبدا متفاوت است. یک برند جهانی در بازار امروز تنها با کشور اصلی کمپانی مرتبط نیست، چون کمپانیا برای استفاده کردن از مزایایی مثل هزینه های پایین، محل تولید یا سرهم سازی قطعات خود را به کشورهای درحال توسعه منتقل میکنند. مثلا لندروور جاگوار ازTata-owned در حال برنامه ریزی برای سرهم کردن قطعاتش در چین است. بنابراین به صورت تنها یا درترکیب، کشور تولید کننده، کشور سرهم کننده ی قطعات، کشور برند، کشوری که در آن طراحی میشود، نیزباید دراتحاد برون مرزی درتحقیقات آینده مد نظر قرار گیرد.

سوم اینکه چندین نوع ترکیب در SBA وجود دارد. ازآنجا که این تحقیق SBA برون مرزی را برحسب برندسازی اجزایی است، نتایجشاید متفاوت باشد تا اینکه اگر انواع دیگر SBA مثل اتحاد های عمودی یا افقی و عملیاتی و ارتقایی درنظر گرفته شود. مثلا عمق و سطحهای ادغام درطی انواع مختلف SBA تغییر میکند. دراین تحقیق استریو J&K به BMW135i نسبت داده میشود آن هم به عنوان قطعه ای برای آن. مثل کلوچه های aunt jemina با کشمش های sun-maid. این برند سازی اجزایی تمایل به بهبود یک ویژگی در برند میزبان ازطریق وجود برند شریک دارد. اما اتحادهایی مثل طراحی پورشه و آشپزخانه­ی poggenpol متقارن تراست چون هیچکدام در دیگری تولید نمیشود. ازاین رو محققان میتوانند ازجستجوی انواع دیگر SBA ها درآینده بهره ببرند.

چهارم اینکه : تحقیقات آینده باید درانتخاب یک برند میزبان که میزان تعادلی از آشناییت و دانش مصرف کنندگان از کالا را دارد، دقت کند. مصرف کنندگانی که دانش بیشتری درباره ی کالایی مثل خودرو دارند به BMW وفادارترمیمانند. از این رو، آنها BMWرا مناسب ارزیابی میکنند بدون اینکه تناسب کشور مبدا را درنظر بگیرند. اگرچه میزان خاصی از دانش درباره ی کالا نیازهست تا اثر انتقالی تساوی برند را بررسی کند، اما ارجحیت دادن بدون شرط را نیز باید کنترل کرد. برند BMW شهرت جا افتاده ای در برند خودرو های لوکس دارد. ازاین رو مصرف کنندگان به احتمال زیاد آگاهی هایی راجع به BMWدارند. همانطورکه درفرضیه ۳ذکرگردید، نگرش های بعدی نسبت به BMWبه طور چشمگیری بیتر از نگرش های قبلی است حتی درظرایط تناسب کشور مبدا کم.

پنجم اینکه:کاربرد درست این تحقیق برای هرکدام ازشرایط کشور مبدا به نظر به اندازه ی کافی درست نبود، اگرچه کهازنظرآماری اهمیت دارد. یکی ازدلایل فرضیه ۳، میتواند این باشد که نگرش های بعدی نسبت به استریو J&Kکه اندازه گیری شده، براساس توصیف متنی است. در حالیکه نگرش های بعدی اندازه گیری شده، براساس تصویریدیداری از BMW درتبلیغات محرک است. براساس مدل اجزایی دوتایی، عناصر دیداری رایج دریک تبلیغ میتواند نگرش های برند موجود را باطل کند حتی برای مصرف کنندگانیکه اعتقاد به ویژگی ها و همچنین نگرش های مشابهی را نسبت به تبلیغ داشته باشند. ازاین رو تحقیقات اینده باید نقش های مختلف اطلاعات را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در نظربگیرد.

درک نقش SBA برون مرزی برای کارشناسان و افراد اهل فن مهم است. چون کشور مبدا بر ارزیابی کالا وقصد خری مردم تاثیر میگذارد. کمپانی ها برندهای جهانی را درسراسر دنیا طراحی و تولید میکنند و به صورت مستمر از مصرف کنندگان میخواهند که انهارا ارزیابی کنند. بنابراین تناسب بین کشورها مهمترین عامل موفقیت اتحادهاست. مدیران بند و تاجران باید یک استراتژی اتحاد کارامد را برای تصاویر منفی کشورها درنظر بگیرند. درانجام این کار آن ها میتوانند صحنه های بازاریابی موثری رابرای کاهش اثرات منفی کشور مبدا ایجاد کند. این مطالعات توضیحات تئوری و عملی را ارائه میکند، که SBA برون مرزی چگونه عمل میکند و عواملی که درتحقیقات اینده باید در نظرگرفته شود چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.