اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نام تجاری در دست: یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M348

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۱۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۹ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده نام تجاری در دست: یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده

عنوان انگلیسی:

Brand in the hand: A cross-market investigation of consumer acceptance of mobile marketing

چکیده فارسی:

با توجه به پتانسیل خوب در گسترش عملیات هدفمند بازاریابی از طریق دستگاه های موبایل و تکامل تکنولوژی های ارتباطی هم زمینه، این مطالعه می پردازد به عوامل تاثیر گذار در پذیرفتن بازاریابی بی افسار یا سیار، در میان سه بازار دارای تاثیر: ایالات متحده آمریکا، چین و اروپا. ما می پردازیم به مطالعه اینکه تا چه حد سودمندی اطلاعات/برنامه های سیار و ویژگی های شخصی- مانند ابتکاری بودن، وابستگی شخصی، و ریسک ناپذیری – به همراه هم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار، و چگونه قسمت مذکور دوم تاثیر می گذارد بر فعالیت بازاریابی سیار مصرف کننده در میان سه بازار بزرگ و دارای تاثیر. ما دست یافتیم به اینکه سودمندی درک شده، ابتکاری بودن های مصرف کننده، و وابستگی های شخصی به طور مستقیم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار در تمامی سه بازار. در چین و اروپا، ریسک ناپذیری همچنین به طور منفی تاثیر می گذارد بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار. بازاریابان که در جستجوی ساخت و نگه داری ارتباطات با مشتریان از طریق پایگاه های سیار هستند، باید بازدید کنند از این ویژگی های شخصی از انجایی که نام های تجاری یا برندها می توانند نیروی جلو بردنی باشند برای تقویت کردن پذیرفته شدن بازاریابی سیار توسط مصرف کننده ها.

 ترجمه بخش ۶-۴ مقاله

۴. ۶ اعتماد آنها را جلب کنبد

همانطور که بودجه بازاریابی تلفن همراه همچنان افزایش یابد، اهمیت بیشتری برای بازاریابان برای درک چگونگی مصرف کنندگان جوانان فعل و انفعالات همراه با شرکت ها را درک میکنند، به ویژه با توجه به رسیدن محصولات به مصرف کنندگان در سراسر بازارهای مختلف و فرهنگ ها.

بر اساس تحقیقات ما مربوط به استراتژی های بازاریابی هر دو شرکت های تلفن همراه و فعالیت های مصرف کنندگان رسانه ها مصرف در سراسر بازارهای جهانی، ما پیشنهاد می کنیم که آن را در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای مهم برای شرکت هایی که در دراز مدت دنبال تعامل بیشتر با مصرف کنندگان جوان به منظور طراحی استراتژی های بازاریابی تلفن همراه خود در ابتدا باتعریف کلی استراتژی مبتنی بر اعتماد است که به تسهیل و یا تحریک فعالیت مداوم مصرف کننده ناشی از تجارب تلفن همراه خود میباشد کمک خواهد کرد.

 به عنوان مثال، در برخی از بازارها (به عنوان مثال، غرب اروپا)، ریسک گریزی فاکتور محدود کننده مرکزی برای پذیرش مصرف کننده از بازاریابی تلفن همراه باقی می ماند ؛ بنابراین، شرکت های به دنبال تعامل بیشتر مصرف کننده نیاز به توسعه اعتماد به ویژه در فضای تلفن همراه هستند

۷. آینده بازاریابی موبایل

از آنجا که تفاوت منحصر به فرد از پلت فرم بازاریابی تلفن همراه توانایی بازاریابان برای رسیدن به مصرف کنندگان نامحدود در زمینه روال و شیوه زندگی روزانه خود را است، و نه تنها در زمینه دفاتر خود و یا اتاق نشیمن، آن را به طور کامل باز میگذارد و مجموعه ای از برنامه های کاربردی اجازه می دهد بازاریابان برای رسیدن به مصرف کنندگان با تبلیغات محتوا و تبلیغات مربوطه به آنها برسند. بر اساس یافته های ما که شامل عوامل مربوط به هر دوسودمندی و نوآوری است، ما پیشنهاد می کنیم که تحولات در واقعیت افزوده استفاده شرکت ها را در استفاده ازدستگاه های تلفن همراه برای بازاریابی در آینده ای نزدیک تحریک میکند.

همانطور که با به رسمیت شناختن مجله تایم از آن به عنوان یکی از ۱۰ گرایش های فن آوری بالا برای ۲۰۱۰ (Bustillo و زیمرمن، ۲۰۱۰)، واقعیت افزوده ارائه شده از طریق دستگاه های تلفن همراه به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به هر دو مارک ها و مصرف کنندگان در دسترس است. تصور کنید قدم زدن در یکی از خیابان های کانال زیبا در آمستردام به دنبال آپارتمان استودیو شما از رویاهای همیشگی شما بوده است. در حالی که شما ممکن است آپارتمان ها برای فروش را ببینید.، قسمت نا امید کننده از این وضعیت این است که بدون کمک مشاور املاک، دانش شما از آنچه در بازار است محدود است.

سپس، همان قدم زدن را تصور کنید، با این حال، در این زمان شما بر روی تلفن همراه خود برنامه واقعی مجهز دارید که شما را قادر به اسکن ساختمان رد شده و مشاهده اطلاعات دقیق در مورد ویژگی های خاص برای اطلاعات فروش را به شما منتقل میکند اطلاعاتی که در لایه بالای آن خواص همان که شما بر روی صفحه نمایش گوشی خود را می بینید قرار گرفته است. بدیهی است، تحولات آینده مانند این کمک خواهد کرد که شرکت ها همچنان به علاقه افراد جوان ازطریق راههای ابتکاری جدید از تعامل با فن آوری و احساسات آنها از وابستگی به دستگاه های تلفن همراه خود تاکیید کنند تا جائیکه به عنوان اولین تلاشها در ایجاد اعتماد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.