اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بهتر بودن در مقابل متمایز بودن: تمایز، رقابت و استراتژی های قیمت در صنعت هتلداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M335

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۳۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۳ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بهتر بودن در مقابل متمایز بودن: تمایز، رقابت و استراتژی های قیمت در صنعت هتلداری اسپانیا

عنوان انگلیسی:

Being better vs. being different: Differentiation, competition, and pricing strategies in the Spanish hotel industry

چکیده فارسی:

ما در این تحقیق، اثرات عمودی و افقی سیاست قیمت گذاری را در نمونه ی بزرگی از هتل های اسپانیا، مورد مطالعه قرار می دهیم. ما نشان می دهیم که هتل هایی با ستارهای بیشتر (مثلاً متمایز از لحاظ عمودی) ، علاوه بر این که قیمت بالاتری دارند تخفیف کمتری را در لیست قیمتها ارایه می کنند. به صورت مشابه هتل های زنجیره ای با برندهای معروف (متمایز از لحاظ افقی) نیز قیمت های بالاتر و تخفیف کمتری ارایه می دهند. نشان می دهیم که چطور میزان رقابت محلی، اختلاف در سیاست قیمت گذاری را تنها برای تمایز افقی، تعدیل می کند. در حقیقت، این تمایزها، هتل ها را از فشار برای کاهش قیمت با افزایش رقابت، مصون نگه می دارد. اما بهتر بودن موثر تر از متمایز بودن است.

کلمات کلیدی: تمایز، رقابت، قیمت ها، صنعت هتلداری

 ترجمه بخش ۵ مقاله

۵-بحث

نتایج حاصل از این مطالعه، با توجه به رابطه ی بین تمایز، رقابت و سیاست قیمت گذاری در صنایع مهمانپذیر، پیش بینیهای ما را تأیید می کند. هتل ها از استراتژیهای تمایز، برای فرار از فشار رقابت جهت کاهش قیمتها استفاده می کنند. شواهد تجربی با در نظر گرفتن اثرات اصلی، عموماً از استفاده از انواع مختلف استراتژیهای تمایز (عمودی و افقی) ، اندازه گیری رقابت (تعداد رقیبان مستقیم و فاصله ی جغرافیایی) و سیاست قیمت گذاری (لیست قیمتها و تخفیف ها) حمایت می کنند.

آنالیز تجربی نشان داد که به نظر می رسد تمایز عمودی از تمایز افقی در درک سیاست قیمت گذاری، مهمتر است. تمایز در درجه ی هتل نسبت به زنجیره ی هتل، درصد واریانس بزرگتری را هم در قیمتها و هم در تخفیف ها نشان می دهد. همان طور که با r۲جزئی بزرگتر و اندازه ی ضریب استاندار کننده گواهی می شود. علاوه بر این، معمولاً وقتی که تعامل زنجیره ی رقابت معنادار نباشد، تعامل درجه ی هتل و رقابت و اثر مثبت آن، فشار افراطی رقابت روی قیمتها را می افزاید. بنابراین تمایز عمودی راه مؤثرتری جهت روبرو شدن با افزایش رقابت محسوب می شود. این مشخص شده است که هتل هایی که عموماً به عنوان هتل هایی با کیفیت بالاتر شناخته شده اند، آمادگی بهتری برای رویارویی با افزایش رقابت دارند نسبت به دیگر سازمانهایی که تنها توسط گروه خاصی از مشتریان اولویت می یابند.

یقیناً تمایز افقی که تنها بخش خاصی از مشتریان را جذب می کند، یک راه رضایتبخش برای کاهش فشار رقابت روی قیمتها است. اما عموماً دریافته شده است که تهیه سرویس دهی بهتر مؤثرتر است.

بر مبنای نتایج، مدیریت پیامدها و تبعات مستقیم است. تمایز در حقیقت شرکتها را از فشار رقابتی ایزوله می کند. بنابراین بهتر بودن، ترجیحاً فقط متمایز بودن به نظر می رسد. بنابراین تمایز عمودی واکنش استراتژیکی است که فقط تعداد کمی از هتل ها می توانند در آن برنده باشند. در این تحقیق، افزایش کیفیت واقعی سرویس دهی هتل ها، با تعداد ستاره ها و مصونیت از فشار در برابر کاهش قیمت، صرفاً برای اعضای موجود در هتل های زنجیره ای اندازه گیری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.