اطلاعیه

مقاله ترجمه شده رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M298

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۲۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۹صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان در شیلی

عنوان انگلیسی:

Consumer internet purchasing behavior in Chile

چکیده فارسی:

واژه های کلیدی: خرید اینترنتی، رفتار مصرف کننده، شیلی، آمریکای لاتین

علی رغم پتانسیل رشد تجارت الکترونیکی در آمریکای لاتین، مطالعات اندکی در مورد عوامل تاثیر گذار بر چگونگی خرید اینترنتی مصرف کنندگان انجام شده است. در این مطالعه با استفاده از نظریه ی رفتار منطقی، این موضوع با محوریت مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق به بررسی عقاید مصرف کنندگان، درک آنها از ریسک و هنجارهای شخصی در مورد خرید ادامه دار از طریق اینترنت می پردازد. یافته ها نشان می دهند که عقیده ی مصرف کنندگان در مورد خرید اینترنتی، عاملی تأثیرگذار بر قصد ادامه ی خرید اینترنتی است. به علاوه، سازش پذیری و قابلیت نمایش نتیجه، عوامل تأثیرگذاری بر عقاید نسبت به این رفتار می باشند. این مطالعه به زمینه مهمی از تکنولوژی، یعنی رفتار پس از پذیرش، مرتبط است.

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶- محدودیت ها و تحقیقات آینده

این مطالعه دارای محدودیت هایی است. نمونه در ابتدا از یک پایگاه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی گرفته شد و این یعنی شرکت کنندگان نسبت به جمعیت کلی شیلی تحصیل کرده تر هستند. با این حال، مالدیفاسی و کانسا (۲۰۱۰) مشخص کردند که طبقه اجتماعی، متغیر اصلی تأثیر گذار بر استفاده از تکنولوژی اطلاعات (IT) است و اینکه هرچه طبقه اجتماعی بالاتر باشد، احتمال اینکه تکنولوژی را بپذیرند و آن را درک کنند، بیشتر است. از آنجایی که طبقه اجتماعی نیز نشانگر تحصیلات بالاتر است، استفاده از پایگاه اطلاعاتی دانشگاهی برای ایجاد نمونه ای که بتوانند به سؤالات تحقیق پاسخ دهند و اطلاعات لازم را برای سؤالات تحقیق فراهم آورند، با ارزش است. به علاوه، این مطالعه میزان رفتار خرید آنلاین را در نمونه بررسی نکرده است. بنابراین، بعضی از شرکت کنندگان ممکن است تجربه بیشتری داشته باشند یا بیشتر از دیگران خرید کنند که این امر می تواند بر یافته ها تأثیر بگذارد.

در حالی که این مطالعه از لحاظ بررسی عقاید، درک، نظر و قصد خرید کنندگان آنلاین در آمریکای لاتین، با ارزش است، فرصت هایی برای تحقیقات آینده وجود دارد. برای مثال، انجام این مطالعه در کشور های دیگر آمریکای لاتین که توسط (۲۰۰۹New Media Trend Watch,) دارای بهره زیاد مصرف کنندگان از اینترنت شناخته شده اند، مانند آرژانتین، برزیل یا مکسیکو می تواند تعمیم دهی یافته ها را بهبود بخشد. علاوه بر این، گسترش یافته ها از طریق بررسی چگونگی نقش ویژگی های آماری و تجربه خرید به عنوان متعادل کننده یا میانجی در توضیح بهتر رفتار مصرف کننده، میسر است. ونکاتش و همکاران (۲۰۰۳) چنین رویکردی را حمایت می کنند، البته در بافت سازمانی. این مطالعه همچنین به طور واحد بر آن دسته از افرادی تمرکز دارد که تا به حال خرید اینترنتی انجام داده اند؛ با این حال، ویزیتورها (فوسیت و همکاران، ۲۰۰۶) یا غیر خریداران نیز گروهی مهم هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند (آندروز و همکاران، ۲۰۰۷؛ لی و همکاران، ۲۰۰۲). تحقیقات آینده در آمریکای لاتین باید به منظور مقایسه، شامل نمونه ای از غیر خریداران باشد. در آخر، تمرکزی تازه در تحقیقات پذیرش تکنولوژی بر عوامل مربوط به رفتار پس از پذیرش قرار دارد (سان و هان، ۲۰۱۱). این اطلاعات سازمان ها را از عقاید و رفتار های مصرف کنندگان که توضیح دهنده یا پیش بینی کننده استفاده ادامه دار آنها از تکنولوژی های مدرن است، آگاه تر می سازند. این آگاهی به ویژه برای محققان و بازاریابان مهم است زیرا آنها لازم است بدانند که چه چیزی باعث استفاده ادامه دار از خرید الکترونیک می شود، مخصوصا با افزایش تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه برای خرید کالاها و خدمات در عصر دیجیتال استفاده می کنند (چوی و همکاران، ۲۰۱۱).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.