اطلاعیه

مقاله ترجمه شده رشد بالاتر از طریق استراتژی اقیانوس آبی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M297

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۴۰۰۰   تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۹ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده رشد بالاتر از طریق استراتژی اقیانوس آبی : مفاهیمی برای سیاست های اقتصادی

عنوان انگلیسی:

Higher growth through the Blue Ocean Strategy: Implications for economic policy

چکیده فارسی:

رشد بالاتر، هدف اصلی شرکت ها، دولت ها و جوامع است. سیاست های اقتصادی اغلب در تلاش برای رسیدن به این هدف، شرکت هایی با اندازه مشخص که در صنایع خاصی کار می کنند و بر روی فعالیت های کسب و کار خاصی تمرکز دارند، را هدف قرار می دهند. این رویکرد به سیاستگذاری، کاستی های قابل توجهی دارد و به نظر می رسد در افزایش رشد اقتصادی به طور کامل موثر نیست. ما یک روش جدید برای سیاستگذاری را نشان می دهیم که ناشی از دیدگاه کارآفرینی است. این رویکرد به بررسی چارچوب استراتژی کسب و کار موفق – استراتژی اقیانوس آبی – برای کشف شرایط لازم برای رشد بالا می پردازد. ما بر روی داده های تجربی برای دو مورد کسب و کار موفق با رشد بالا یعنی آهوی اسلونی و Amazon. com، آزمایش انجام می دهیم. نتایج به دست آمده فاصله بین سطح سیاست های کلان اقتصادی برای دستیابی به رشد بالاتر و سطح رشد خرد کسب و کار را نشان می دهد. یافته ها نشان دهنده یک تغییر در تمرکز سیاست های اقتصادی از شرکت های با اندازه خاص، صنایع و فعالیت های کسب و کار خاص به تعاون و همکاری بین شرکت های با اندازه های مختلف، نوآوری ارزش و ایجاد بازارهای بلامنازع است.

کلید واژه ها :استراتژی اقیانوس آبی، رشد، نوآوری، سیاستگذاری

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶- بحث و نتیجه گیری

این مقاله به دنبال به چالش کشیدن برخی از مقدمات به خوبی تثبیت شده سیاست های اقتصادی است، یعنی چه شرکت هایی هدف از چنین سیاست هایی هستند و چه چیزی برای دستیابی به رشد بالا پشتیبانی و تحریک می شود. برای مشخص تر شدن موضوع، آیا برای سیاست های اقتصادی فعلی تمرکز روی شرکتهای متوسط ​​و در حال شروع به کار، در صنایع با فن آوری بالا، و امتیازات ثبت شده مناسب است؟ تحقیقات ما بر اساس شرکت هایی که در رشد سرآمد هستند حاکی از آن است که چنین سیاست هایی ممکن است منجر به نتایج مورد نظر نشود. دیدگاه های مختلفی در مورد چگونگی دستیابی به رشد بالا از خود دنیای کسب و کار بدست می آید، که بر مبنای کمک ارزشمند یک استراتژی کسب و کار خاص، به نام BOS، به کسب و کار امروز است. پس از آن تحقیقات ما چهار گزاره ناشی از چارچوب BOS را مورد آزمایش قرار داد. گزاره اول، که شرکت های ایجاد کننده اقیانوس آبی، رشد سریعتری دارند تنها حمایت های جزئی را دریافت کرد. در عوض، تحقیق ما نشان می دهد که کلید رشد بالا تنها ایجاد یک بازار جدید نیست بلکه اولین بودن در توسعه و بهره برداری از آن بازار است. این مساله در مورد Amazon. com، کاملا آشکار است که اولین مورد در بازار نیست، اما برای اولین بار آن را توسعه داده و از آن بهره برداری کرده بود، کتابفروشی های سواد کامپیوتری و پشته کتاب نامحدود تا به حال دارای مزیت قابل توجهی در بازار بودند، اما آشکار است که نمی توانند با Amazon. com مبارزه کنند. بنابراین به نظر می رسد، جستجو برای اقیانوس های آبی بهره برداری نشده، فرصت های یکسانی را برای یک شرکت نسبت به ایجاد اقیانوس آبی از ابتدا فراهم می کند.

دوم، نتایج به دست آمده تا حد زیادی این فرض را که صنعت به شدت بر رشد تاثیر گذار است را به چالش می کشد. شرکت های به سرعت در حال رشد در انواع مختلفی از صنایع دیده می شوند. شرکت های به سرعت در حال رشد اسلوونی، بازیکنان صنایع مختلفی هستند که در زمره صنایع با تکنولوژی بالا قرار ندارند آنها بخش مهمی از ارزش افزوده کل را ایجاد کرده و به هدف ارزش افزوده خالص بالا به ازای هر کارمند رسیدند. متناسب با BOS، به نظر می رسد شرکت های مشغول به کار در مرزهای صنایع، به ارزش افزوده بالاتر به ازای هر کارگر دست یافته اند. نتایج همچنین نشان می دهد که شرکت ها می توانند با موفقیت بر صلاحیتهای خود تمرکز کنند تا به طور کامل به بازارهای جدید وارد شوند و خود را محدود به صنعتی که در آن هستند نکنند. این به معنی این است که سیاست گذاران باید در خوشه های فناوری در حمایت از شرکت های همکار فرا صنعتی تجدید نظر کنند. محیط متنوع تر احتمال موفقیت ترکیب صلاحیتهای مرکزی را در پیکربندی های مختلف با ارائه تعداد و تنوع بیشتری از چالش های حل نشده، و همچنین یک فضای بسیار گسترده تر دانش تخصصی و سایر منابع را برای ایجاد بازارهای جدید، افزایش می دهد.
سوم، یافته های ما نشان می دهد که نوآوری ارزش به اندازه نوآوری در تکنولوژی مهم است. با وجود این، ما توصیه نمی کنیم که سیاست گذاران باید از تمرکز بر فن آوری دور شده و آن را با تمرکز بر ارزش جایگزین کنند. Amazon. com نوآوری ارزش خود را بر روی بهبود مستمر راه حل های فن آوری ایجاد نموده است، اما ما متوجه شدیم که Amazon. com توانسته است موقعیت خود را به عنوان رهبر در کسب و کار مبتنی بر خدمات وب سایت و توسعه دهنده راه های ابتکاری جدید برای خدمت به مشتری مدیریت و تثبیت نماید. ما همچنین متوجه شدیم که تکنولوژی عامل اصلی نرخ رشد آهو ها در مقایسه با سایر شرکت های باقی مانده نیست. این یافته ها نشان می دهد که ایجاد ارزش در موقعیت بالاتری در لیست اولویت ابتکارات سیاست قرار دارد و شرکت ها می توانند صرف نظر از اینکه محصولات و فن آوری خود را به ثبت رسانده اند به رشد بالا دست پیدا کنند. چهارم، تمرکز سیاست های اقتصادی باید از بنگاههای کوچک و متوسط ​ به همکاری بین شرکت های مختلف با اندازه های متفاوت حرکت کند. «کوچک زیبا است” یک استراتژی جذاب است، اما لزوما موثر نیست. اگر چه نتایج ما نشان داد که تفاوت هایی در ارزش افزوده خالص به ازای هر کارمند بین شرکت های کوچک و دیگر شرکت های به سرعت در حال رشد وجود دارد، آستانه تا حد زیادی بر این تفاوتها تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.