اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی رفتار مشتریان آنلاین

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M294

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۷  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی رفتار مشتریان آنلاین: یک نگرش خدمت محور

عنوان انگلیسی:

Examining online consumers’ behavior: A service-oriented view

چکیده فارسی:

وب سایت های خرده فروشان یک واسطه مهم میان خرده فروشان و مشتریانشان هستند. ویژگی ها و اجزای گوناگونی که خرده فروشان روی وب سایت هایشان قرار می دهند، نقشی مهم در جذب مشتریان و همچنین اطمینان بخشی از رضایت آنها با فرایندهای خرید آنلاین ایفا می کند. با انجام یک مطالعه ۳ مرحله ای، تشخیص می دهیم که چگونه اجزای یک وب سایت باورهای برجسته مشتریان را شکل می دهند. این باورهای برجسته به نوبه خود، سطح رضایت مشتری را از وب سایت تعیین می کند. این مطالعه بینش های نظری درون باورهای خریداران آنلاین و بینش های عملی برای اپراتورهای وب سایت خرده فروشان را ارائه می دهد. به طور خاص معتقدیم که هنگامی که وب سایت های خرده فروشان ساخته می شوند تا چندین ویژگی خاص در پاسخ به باورهای برجسته ای مثل کفیت اطلاعات، کیفیت خدمات و کیفیت سیستم قرار دهند، خرده فروشان رضایت مشتریان را با فرایندهای پرداخت آنلاین افزایش خواهند داد.

واژگان کلیدی: رضایت مشتری، اعتقادات برجسته، عناصر وب، مدل سازی معادلات ساختاری، کیفیت خدمات، تجارت الکترونیک

 ترجمه بخش ۵ مقاله

۵. اظهارات نهایی

در تجارت الکترونیکی، وب سایت ها نقشی مهم در جذب و نگهداری مشتریان بالقوه ایفا می کنند. وب سایت ها، کانالهای مهم ارتباطی میان مشتریان و فروشندگان هستند. در حال حاضر فقدان قطعیت راجع به نقش هایی که عناصر وب سایت های خرده فروش در بهبود رضایت مشتری ایفا می کند وجود دارد. این کمبودانگیزه ای برای این مطالعه بود. برای نشان دادن آن، ما شروع کردیم با هدف بررسی سوالهای تحقیق راجع به عناصر وب سایت که باورهای برجسته مشتریان را تقویت می کنند، چه باورهایی در خرید محصولات از فروشگاههای آنلاین مهمترند و چگونه عناصر و باورها منجر به نگرش مشتریان می شود.

اولین سهم این مطالعه، توضیح اثرات عناصر وب روی باورهای مشتریان است. برای انجام دادن آن، ما عناصر مهم وب سایت را شناسایی کردیم. وب سایت ها واسط به طور فزاینده مهم میان بسیاری از شرکتها و مشتریانشان شده اند. بنابراین مقدار عظیمی از اطلاعات باید اینجا ارائه شود. با طبقه بندی عناصر به گرئههای قابل اداره، ما قادر شدیم تا این اثرات را بررسی کتیم.

دومین سهم ما، یکپارچه کردن باورهای برجسته مشتریان در یک مدل جامع رفتار خریدار بود. مطالعه ما، می تواند قالبی برای مطالعات آینده در عبارت انتخاب باورهایی که بررسی شوند باشد. همچنین ما نظریه هایی راجع به مطالعات رضایت توسط بررسی باورهای برجسته مشتریان و ارتباط میان این باورها گسترش دادیم. این رویکرد مبنایی برای بررسی اتصال میان فعالیت های ای تی مبتنی بر وب و نگرش های مشتری ارائه می دهد.

سوم و نهایی، یافته های ما مفاهیم مهمی برای شاغلان دارد. رویکرد ما روشهایی را به خرده فروشان ارائه می دهد تا راجع به اطلاعات و خدماتی که آنها روی وب سایتهایشان قرار می دهند فکر کنند. خرده فروشان باید ملاحظه و بررسی کنند که چه عناصری روی رابط کاربری وب سایتشان به کار گرفته شوند و چگونه این عناصر اطلاعات و خدمات ارائه دهند. سیستم های خوب طراحی شده و اطلاعات خوب ارائه شده زمان و تلاش ذهنی مشتری را هنگامی که وب سایت را مرور می کنند کاهش می دهد. طراحی عالی و اطلاعات کامل همچنین جذابیت سایت را افزایش می دهند. ما معتقدیم که کاربردهای یافته های ما ارزش برای خرده فروشان و افزایش ارزشی که آنها به مشتریان ارائه می دهند فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.