اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نوآوری مصرف کننده و نوآوری خدمات تکنولوژیکی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M285

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۲۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۵  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده یک مطالعه میان کشوری از نوآوری مصرف کننده و نوآوری خدمات تکنولوژیکی

عنوان انگلیسی:

A cross-country study of consumer innovativeness and technological service innovation

چکیده فارسی:

پیشینه تحقیقات نشان می دهد که مفهوم نوآوری مصرف کننده جهانشمول است. تصور می شود که نوآوران، نوجویان و ریسک کنندگان مستقل از هویت ملی خود باشند و به همین دلیل به ویژگی های مشابهی از نوآوری در سراسر بسیاری از کشورها جذب می شوند. با این حال، تحقیقات در بازاریابی بین فرهنگی نشان داده است که هنجارها و ارزش های فرهنگی تاثیرات مختلف بر پذیرش نوآوری دارد، یک یافته که به نظر می رسد در تناقض با این فرض است، این است که رابطه بین نوآوری مصرف کننده و پذیرش نوآوری در جهان یکنواخت است. این تحقیق اثرات نوآوری مصرف کننده را در نگرش نسبت به نوآوری مبتنی بر خدمات در سراسر سه کشور اروپایی مورد بررسی قرار می دهد. نتایج حاصل از چند گروه مدل سازی معادلات ساختاری نشان می دهد که رابطه بین نوآوری مصرف کنندگان و نگرش به نوآوری در سراسر ابعاد سه گانه تازگی درک شده، ارزش درک شده و خطر درک شده متفاوت است.

کلمات کلیدی: رفتار مصرف کننده، نوآوری فن آوری، مطالعه میان فرهنگی، نوآوری خدمات، نوآوری مصرف کننده

 ترجمه ی بخش ۶ مقاله 

۶. پیامدها برای مدیران بازاریابی

قبل از راه اندازی و توزیعیک محصول یا خدمت جدید، مدیران بازاریابی اغلب رفتار نوآوران را به منظور ارزیابی ادراکات و نگرش نسبت به نوآوری مطالعه میکنند. این کار بسیار مهم است، چراکه نوآوران می توانند تا حد زیادی رفتار مصرف کنندگان اصلی را تحت تاثیر قرار دهند. اگر چه هم نظریه موجود و هم عمل حاضر نشان می دهد که) مفهوم نوآوری مصرف کننده راجرز (۲۰۰۳، بر این فرض تولید یک اثر یکنواخت بر نگرش است، اما برخی از نویسندگان (Steenkamp و همکاران، ۱۹۹۹؛ Tellis و همکاران، ۲۰۰۹) کاربرد آنرا در زمینه های میان فرهنگی زیر سوال برده اند.

این پژوهش شواهدی ارائه کرد که مصرف کنندگان (از جمله نوآوران) از کشورهای مختلف لزوما ارزش ها ویژگی های نوآوری یکسانی ندارند، که نگرش خود را نسبت به نوآوری تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، به منظور بهینه سازی شانس موفقیت محصول جدیدیا خدمت در یک بازار محلی، محققان و صاحب نظران باید این تنوع در برداشتو نگرش را محسوب کنندو تنظیم استراتژی خرده فروشیبرطبق آن انجام دهند. برای مثال، ویژگی هایی که برای مصرف کنندگان محلی بحرانی هستند را می توان در محل خرده فروشی برجسته کرد و حتی به پیشنهاد فروش منحصر به فرد به منظور افزایش برداشتهای مثبت در مراحل بسیار اولیه تصور محصول گنجاند. با تمرکز بر برجسته ترین ویژگی های محصول جدید برای مصرف کنندگان محلی، خرده فروشان می توانند رفتار مطلوب که پیش نیاز پذیرش است را ایجاد کنند و افزایش دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.