اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M284

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۰۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۴

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۰ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار

عنوان انگلیسی:

Managing creativity in business market relationships

چکیده فارسی:

معرفی ویراستار مهمان، به شماره ویژه درباره مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار، این موضوع را در فصل مشترک تحقیق بین سازمانی و پژوهش خلاقیت قرار داد. این مقاله به معرفی سه پارادوکس که مدیران در چنین فرآیندهایی با آن روبر میشوند می پردازد: الف) تنش بین نیاز به ساختار در برابر آزادی پیگیری ایده های جدید، ب) معضل بین آزادی و هم راستایی سازمانی، و ج) وظیفه ترکیب و اولویت بندی بین دیدگاه های درون و فرا سازمانی.

کلمات کلیدی: خلاقیت سازمانی، مدیریت ارتباطات، مدیریت خلاقیت، روابط درون سازمانی

 ترجمه ی بخش ۵.۳  مقاله

۳. ۵. نقش واسطه ای سازمانی در مدیریت فرآیندهای خلاق: مورد گروه LEGO

مشابه مقاله Hjelmgren وDubois، Kragh و Lettl نقش حاکم بر طراحی سازمانی به عنوان مبنایی در رویکرد به درک مدیریت کار خلاق در سراسر مرزهای سازمانی نگریسته میشود. اندرسن، Kragh و Lettl بر فعل و انفعال بین نوع دانش جستجو شده و فعالیت های واسطه ای انجام شده در پروژه های خلاق گسترش مرزهای سازمانی تمرکز کرده اند. با استفاده از مطالعه موردی عمیق گروه LEGO، آنها دو پروژه نسبتا مختلف تجمیع استعداد خلاق خارج از مرزهای سازمان را با هم مقایسه کردند. آنها سه فعالیت های مدیریت عمومی را شناسایی کردند: الف) انتخاب و بسیج استعداد های خلاق در داخل و خارج از مرزهای سازمان، ب) ایجاد یک هویت مشترک در میان شرکت کنندگان با دانش های تخصصی مختلف، پیشینه ها و دلایل مشارکت متفاوت و ج) ترکیب و یکپارچه سازی دانش در پروژه های خلاقانه مربوط به بازیگران خارجی، با ایده های موجود در داخل سازمان.

در هر دو پروژه، مجموع ورودی دانش خارجی و بازیگران به منظور کنترل فرآیند خلاق نسبتا محکم ساختاربندی شد، اما هنوز هم ایده های جدید اجازه ورود دارند. این موارد به آنان که قائل به ساختاردار به جای فرایندهای خلاق سست هستند کمک میکند. مشابه مقالات اوبرگ، ورگانتی و اوبرگ، و لیچفیلد و گیلسون در این موضوع، آنها بر ترکیب ایده های داخلی و خارجی و فرآیندهای به عنوان یک مسئله محوری تمرکز می کنند. فعالیت­های واسطه­ای در این دو پروژه گروه LEGO با توجه به موارد زیر متفاوت هستند: چگونگی انتخاب شرکت کنندگان، مشکلات محاسبه شده، و همراستایی انتظارات بازیگران داخلی و خارجی، و چگونگی ادغام دانش در سراسر مرزهای سازمانی. بینش جالب این مقاله به چالش سوم که در بالا بحث شد، تلاشهای LEGO به ترکیب فرآیندهای درون و فرا سازمانی خلاق است. در اینجا، جنبه ایجادمشارکتی توسط سازمان فعال در تعامل میان افراد خلاق داخلی و خارجی در مورد مطالعه شده تشویق میشود. در همان زمان، این فرآیندهای تعامل در مراحل خاصی از فرایندهای خلاق، که به آنها اجازه می دهد کنترل شود، روی میدهد. این یک راه حل برای مشکل نحوه مدیریت تقابل بین فرایند خلاق داخلی و خارجی را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.