اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سمت ها و القابی برای افراد حرفه ای در صنعت بیمه و امور مالی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h125

قیمت فایل ترجمه شده ۱۵۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۷

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۸ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سمت ها و القابی برای افراد حرفه ای در صنعت بیمه و امور مالی

عنوان انگلیسی:

designations for insurance and financial profesionals

چکیده فارسی:

نگاهی بر گواهی‌نامه های سازمان های مطرح

ACORD

Association for Cooperative Operations Research and Development 

ACE: ACORD Certified Expert

شرح: گواهی‌نامه ACE نشان می دهد که فرد دوره های آموزشی مستمر و آزمون های لازم برای دریافت این گواهی‌نامه را پشت سر گذاشته است و از طریق آموزش های مستمر، در جریان آخرین استانداردهای ACORD و تغییرات آن قرار می گیرد.

شرایط: برای دریافت گواهی‌نامه ACE باید در سه آزمون شرکت کنید که در زمینه موضوعات خاصی برگزار می شود: شرکت در فرایند تدوین استانداردها؛ استانداردهای خاص تجارت (اموال-شخص ثالث؛ عمر، ایمنی و سلامت؛ یا تجدید بیمه و تبلیغات گسترده در رادیو و تلویزیون)؛ و دانش نسبت به خدمات بیمه ای. تداوم تحصیلات نیز برای حفظ گواهی‌نامه ACE اجباری است.

AHIP

America’s Health Insurance Plans

PHIAS: Professional, Health Insurance Advanced Studies

شرح: این گواهی‌نامه به آن دسته از افراد حرفه ای اعطا می شود که در صنعت بیمه سلامت دارای تجربه کافی باشند. افرادی که این گواهی‌نامه را داشته باشند از مزایایی برخوردار می شوند که عبارتند از: کسب دانش عمیق تر نسبت به ساختار و جایگزین برنامه های بیمه سلامت؛ اطلاع از اخبار مربوط به داروهایی که در داروخانه ها توزیع می شود و تسهیلات داروخانه ای؛ تسهیلات خدمات درمانی دولت؛ طرح های مالیاتی برای هزینه های درمانی و برنامه های با سود بالا؛ برنامه های مربوط به مصرف کنندگان و حساب های پس انداز سلامت؛ ابزارهای برنامه ریزی شامل شناسایی تقلب.

شرایط: پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره اول تحقیقات پیشرفته بیمه سلامت، می توانید به دریافت گواهی‌نامه PHIAS نائل شوید.

FHIAS: Fellow, Health Insurance Advanced Studies

شرح: این گواهی‌نامه به برخی دوره های تحقیقاتی پیشنهاد شده در برنامه PHIAS مربوط می شود. در این دوره ها بیشتر به مواردی چون از کارافتادگی، مراقبت بلند مدت، بهداشت دهان و دندان و تسهیلات خدمات درمانی پرداخته می شود.

شرایط: علاوه بر داشتن گواهی‌نامه PHIAS، باید دوره دوم آن را نیز به همراه دوره Marketing Medicare Advatage و بخش چهارم دوره تجویز دارو پشت سر گذاشته و در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

PAHM: Professional, Academy for Healthcare Management

شرح: دانشجویان به بررسی ساختار اساسی برنامه های بیمه سلامت و کاربردهای آن می پردازند و بدین ترتیب درباره انواع ارائه دهندگان بیمه سلامت، محصولات، مباحث عملیاتی، قانونی و اخلاقی و همچنین برنامه های Medicare Advantage به شناخت بهتری دست پیدا می کنند.

شرایط: گذراندن دوره مدیریت سلامت: یک دوره مقدماتی

FAHM: Fellow, Academy for Healthcare Management

شرح: یک دوره کارآموزی اساسی با تمرکز بر حوزه های عملیاتی خاص، روندهای جاری صنعت، مباحث دولتی و رهبری، فنون مدیریت مالی، توسعه و استراتژی های نگهداری شبکه و نهایتا سیاست ها و فناوری های پزشکی

شرایط: علاوه بر داشتن گواهی‌نامه PAHM باید چهار دوره دیگر در زمینه حکومت و مقررات، تامین منابع مالی برای برنامه های سلامت، مدیریت ریسک، شبکه و مدیریت ریسک.

 

DHP: Disability Health Care Professional

شرح: این برنامه در راستای توسعه دوره های تحقیقاتی تخصصی است که در برنامه Disalility Income Associate پیشنهاد می شود. تمرکز این تحقیقات بر بیمه ازکارافتادگان، بیمه سلامت گروهی و فردی است.

شرایط: داوطلب واجد شرایط باید پنج دوره آموزشی را به همراه یک امتحان با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.