اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدل سازی حسابداری – یک رویکرد تعیین چندگانه

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h100

قیمت فایل ترجمه شده ۱۷۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۶

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۵ صفحه WORD

عنوان فارسی

مقاله ترجمه شده مدل سازی حسابداری – یک رویکرد تعیین چندگانه

عنوان انگلیسی:

Accounting modeling – a multiple determination approach

چکیده فارسی:

مدل­های حسابداری تحت تاثیر تغییرات محیط اقتصادی، مالی، سیاسی، حقوقی، اجتماعی و فرهنگی به  کار رفته  در آن قرار می گیرند. بررسی این تاثیر ضروری است،چرا که مدل سازی حسابداری یک فرایند بسیار پویا است که تا حد زیادی محیط اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهد.هدف این پژوهش ارائه فاکتورها وعواملی است که به تعیین ، ایجاد و توسعه مدل­های حسابداری و برجسته کردن مدل های اصلی حسابداری در هر لحظه و با توجه به گرایشهای واقعی شان می پردازد.

واژه های کلیدی: مدل حسابداری، نرمال سازی، اطلاعات حسابداری ، حاکمیت

فرآیند مدل سازی حسابداری – محدودیت مفهومی

حسابداری، کلیدی برای لحظات مهم در تاریخ، و یکی از حرفه های مهم در اقتصاد و کسب و کار است. پروفسور( (G.Girouxبیان داشته است  که حرفه حسابداری در “توسعه شهرها، تجارت و مفاهیم ثروت و اعداد” مشارکت می کند. حسابداران نوشتن، مشارکت در توسعه پول و بانکداری، ابداع ساماندهی ثبت دو طرفه، نجات بسیاری از سرمایه گذاران با پایان بخشیدن کارآفرینان از ورشکستگی در طول انقلاب صنعتی وکمک به توسعه اطمینان در بازارهای سرمایه لازم جهت نظام سرمایه داری را  اختراع کردند.او همچنین حسابداری را به عنوان مرکز انقلابی که کل اقتصاد را متحول کرده در نظر گرفته است. مدل های حسابداری تاثیر مهمی در توسعه اقتصادی داشته،این توسعه، در میان عوامل دیگر، تحت تاثیر فرآیند مدل سازی حسابداری قرار گرفته و نتیجه آن در مدل حسابداری استاندارد شده، منعکس گردیده است که در سطح جهان پذیرفته شده است. مدل سازی حسابداری نتیجه تغییرات و اثرات تعدادی از فاکتورها و عوامل  در حسابداری است

Abstract

Accounting models were and are influenced by the changes in the economic, financial, politic, juridical, social and cultural environment in which they operate. A study of this influence is necessary because the accounting modeling is a very dynamic process that greatly influences the economic environment. The objective of this research is to present the factors that determine the creation and development of accounting models, highlighting the main accounting models at this moment and their actual tendencies.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.