اطلاعیه

مقاله ترجمه شده حسابداری، نوآوری و تغییر در بخش دولتی. تبدیل اصلاحات به تغییر؟

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h86

قیمت فایل ترجمه شده ۱۷۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۷

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۷ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده حسابداری، نوآوری و تغییر در بخش دولتی. تبدیل اصلاحات به تغییر؟

عنوان انگلیسی:

Accounting, innovation and public-sector change.Translating reforms into change

چکیده فارسی:

تغییر حسابداری یک موضوع مورد علاقه پایدار در مباحث علمی بوده است .   چرا و چگونه حسابداری در طول زمان تکامل می یابد و چگونه از طریق تنظیمات سازمانی و از طریق روش های مختلف بررسی می گردد. برخی از نویسندگان با اتخاذ نظریه احتمالی به تجزیه و تحلیل حسابداری و تغییر سازمانی پرداخته اند.  دیگران بر عوامل اجتماعی و ارتباطی متمرکز هستند که فرآیند ها ی تغییری و نتایج را شکل می دهند. در این زمینه عواملی از قبیل فرهنگ کشف شده اند. در نهایتنظریه پردازان سازمانی مشخص نمودند که تغییرات حسابداری از کجا منشا می گیرند و به وسیله متغیر های سازمانی شکل می گیرند و چطور به عنوان یک نتیجه سازمان ها و ایفاگران را تحت تاثیر قرار می دهند. بسیاری از مطالعات تغییرات حسابداری را   در بخش دولتی کاوش نموده اند که در آن ها بارها ادعا شده است که حسابداری یک نقش محوری را در موجی از اصلاحاتی که در بیش از سه دهه گذشته اتفاق افتاده است   ایفا کرده و همچنان بازی می کنند.

این اصلاحات اغلب به عنوان مدیریت عمومی جدید (NPM) تلقی می شود و مجموعه جدیدی از اصول بازار مانند و مدیریتی را در قلمرو عمومی (هود، ۱۹۹۱، ۱۹۹۵)، معرفی می کند که باعث تصمیم گیری بهتر سازمان های دولتی و کارآمد تر و موثرتر بودن انها می گردد. با گذشت زمان تعداد فزاینده ای از پژوهشگران، تغییرات حسابداری بخش دولتی و نوآوری های ان را مورد بررسی قرار داده اند. در ابتدا، تحقیقات بر روی شرح اصلاحات حسابداری تمرکز کرده بودند که ، اغلب مربوط به تاکید ات هنجاری و تجزیه و تحلیل واحد در سطح کشور و یا شاخه مورد نظر بودند

مقدمه :

این مقالات به طور کلی نشان می دهند که اصلاحات حسابداری کوتاه از انتظارات کاهش یافته اند و این را نمی توان به سادگی توسط، طراحی فنی  ابزارهای حسابداری حل نمود. در واقع، در چنین کارهایی،  پیشنهاد می شود که درک و اجرای اصلاحات حسابداری بخش دولتی نیاز به مشاهده  حسابداری، نه به عنوان یک هدف و نه بعنوان یک  وسیله شخصی، بلکه به عنوان یک عمل اجتماعی دارد. بر اساس این دیدگاه، تغییر در سیستم های حسابداری به نوبه خود، جامعه، سازمان ها و  هویت افراد،  رفتارها، ادراک، اصول، باورها، ارزش ها و منافع انها را منعکس می سازد.  نوآوری های حسابداری ممکن است  ویژگی های فنی این مفهوم  را طراحی و مطالعه نمایند  اما اطمینان از  تاثیر آنها و  درک انها نیاز به توجه به تاثیرات متقابل حسابداری،وساطت های  فردی، محیط زیست و موسسات دارد. تغییر و نوآوری در نتیجه تعامل میان فرهنگ ها، ارزش ها، و ائتلاف های قدرت های مختلف، شکل می گیرد که به موجب آن معنای نمادین ابزارهای حسابداری جدید در روند تغییر ساخته شده و بر نتیجه نهایی آن تاثیر می گذارد .  این مسئله خاص از دیدگاه انتقادی در حسابداری با هدف کمک به منطقه خاصی از پژوهش در مقطعی از  طول تاریخ، با ارائه شواهد و تجزیه و تحلیل خردمندانه در یک دوره که توسط برخی به عنوان دوران پس از NPM توصیف می شود، انجام شده است. (Hood andPeters, 2004; (Dunleavy et al., 2006   این امکان وجود دارد که ما در حال حاضر در یک دوراهی  قرار داشته باشیم،  پس از یک دوره که در آن سازمان های دولتی با اصلاحات مدیریتی و NPM های مانند اصلاحات در حدود سی سال، ازمایش شدند و جایی که  در آن هر دو تجربه عملی و تحقیقات علمی،  مشکلات بالقوه فلسفه جبری و اعتماد بیش از حد را نشان می دهند   .

بسیاری   بررسی نموده اند  که آیا NPM  در زندگی روزمره ما  ریشه داشته    ،  یا  تا به حال وجود نداشته و یا متعاقبا  وجود خواهد داشت . (Dunleavy and Hood, 1994; Lapsley, 1999, 2009; Hood andPeters, 2004;Dunleavy et al., 2006). علاوه بر این، بحران های مالی و  محاسباتی  اخیر که به کشورهای متعددی به شدت آسیب  زده است  سوالات جدید و شک و تردید هایی را  که فراتر از این بحث  می باشد بروز داده  و اهمیت ظرفیت های سازمانی را برای واکنش و تنظیم دوباره پاسخ به شوک و متغیر های محیط , برجسته ساخته است . به عنوان نتیجه شکست الگوها و توضیحات واحد برای همه روش ها  ,  تصاویر مفهومی و روش های جدید ی برای  به چالش  کشیدن  وقایع جاری  مورد نیاز است .  ۵ سهم این موضوع خاص , یک  واحد d ویژه ممکن را میان گذشته و اینده , با نگاه به گذشته برای نشان دادن راه هایی برای اینده نشان داده  است . نقشی که توسط ترجمه های محلی این روند جهانی شدن اصلاحات ایفا می شود  توسط  هیندمن و همکارانش بررسی گردیده . او  کسی بود که بر روی تغییرات سیستم های حسابداری و بودجه بندی در سطح دولت مرکزی در بریتانیا، ایتالیا و اتریش در بیش از سه دهه. متمرکز شده بود .

آنها , تفاوت های قابل توجهی را بین دو کشور، به ویژه با توجه به بحث ها و  علم معانی و  یا تطابق ها ، و یا عدم  تطابق ها     دریافتند ، که  با  تصمیم گیری های سیاسی آن  ها  همراه  بود . مطالعه انها از ایده  گفتمان اصلاحات بعنوان مکمل و یا چایگزین و یا هر نوع دیگر حمایت می کند . در حالی که آنها ممکن است از اجزای  مشابه’ استفاده  کنند ، هر کشور ترجمه های خاص خود را از نوسازی و ایده های  NPM و مفاهیم  ارائه می دهد . لایه بندی عناصر مختلف نتایج گفتمان اصلاحات در اثرات ناهمگن  با  سه واقعیت، با مفاهیم مدیریتی حسابداری  در  انگلستان  اعمال شد و ، در اتریش  هر چه بیشتر و بیشتر مرکزی گردید و  اما تنها به عنوان یک  روند زودگذر در ایتالیا. انجام شد .  جدا از  انتقال و تحول ترجمه ایتالیایی اصلاحات و تغییرات  حسابداری ، نمونه در مورد شهر پمپی Soprintendenza اعمال گردید .  فری و زن از یک رویکرد ۱۰ ساله  استفاده نمودند که روند تغییر را برایSoprintendenza با اصلاحات NPMمانند هدف افزایش استقلال سازمانی و مدیریتی آغاز نمودند و  با بازنگری و تمرکز مجدد بر بررسی خود , فرآیند بودجه بندی و حسابداری خود را  تشکیل دادند . مقاله  انها  روند فعلی برخی از کشورهای اروپایی )به ویژه  انهایی که تجربه چالش های مالی قابل توجه و با سنت های اداری قوی  را دارند ( را  پس از یک دوره )حداقل ظاهرا ( تصویب مشتاق اصول و ابزار NPM مانند، پیاده سازی  صامت اصلاحات”. بررسی نمود . آنها نتیجه گیری کردند  که سنت های اداری مختلف ,زبان NPM و ابهامات  و متابولیسم ان را با  ویژگی های داخلی سیستم های اداری محلی  متناسب نمودند . آنها اظهار نظر کردند که،  این  همگرایی نسبت به روند جهانی بعید است که اتفاق  بیفتد . با این حال، تفاوت ها و سنت های اداری کشور برای توضیح مسیر و اثرات تغییری  کافی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.