اطلاعیه

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h84

قیمت فایل ترجمه شده ۱۹۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۷

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۲ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

عنوان انگلیسی:

Testing the limits of structuration theory in accounting research John Roberts

چکیده فارسی:

این  مقاله در سطح  سازمان حسابداری و جامعه  توسط باب  اسکاپنز  با عنوان سیستم حسابداری و سیستم های پاسخگویی به منظور درک شیوه های حسابداری در زمینه های سازمانی چاپ گردید .در این مقاله   فواید بالقوه نظریه ساختاری آنتونی گیدنز برای درک حسابداری در زمینه های سازمانی  به کار برده شد . به جای شرکت در یک بررسی بیشتر به منظور استفاده از تئوری ساختاردهی حسابداری، این مقاله مجموعه ای خارجی را  برای آزمون پیشنهاد اصلی ما به منظور بهره برداری از  مزایای ایده گیدنز برای تحقیقات حسابداری ارائه داد .  من ۳ انتقاد ممکن در مورد این مقاله را بررسی  می کنم  .  این نظریه ساختاردهی  نمی تواند ضرورت حسابداری را به اندازه کافی جدی بگیرد . فوکو و لوکاس به ما اجازه می دهند که به راه هایی که اطلاعات حسابداری را  برای  افراد بشر  به صورت معکوس ارائه می دهند بسیار نزدیک باشیم  و سهم حسابداری  فاقد اخلاقیات است

مقدمه

فرصت بررسی مجدد کارهای قبلی در این مورد نظریه ساختاری را معرفی می کند که  در تحقیقات حسابداری بسیار موثر استمن تز دکترای خود را با دیوید نایت  در UMIST که به طور گسترده ای بر مبنایس  کار گیدز طراحی شده انجام دادم  و هنگامی که باب اسکاپن با من تماس گرفت تا از من سوال کند که ایا علاقه مندم تا در یک پژوهش  در مورد بودجه  کمک مالی  ESRC د ر استفاده و سودمندی اطلاعات حسابداری در شرکت های UK شرکت کنم , من منتظر رای شفاهی خود بودم .  نظریه  باب   اسکایپ  برای تحقیق این بود که باید  برای بدست اوردن  دستورات  نسبتا جدید برای کشف حسابداری در زمینه های اجتماعی و سازمانی آن تلاش نماییم . درجه مدیریت من  کمی بیشتر تلاش  نمود تا به من  هنر غیر بصری دو گانه را بیاموزم  اما ظاهرا مهارت های تحقیقات سازمانی من در این پروژه با ارزش بودند. تحقیقات میدانی شامل یک سری از مطالعات موردی در شمال غرب انگلستان در شرکت هایی مانند Pilkington ، ترنر و Newall، و BICC. بود . تعدادی از گذارشات قبلی تحقیقات هنوز هم  موثرند .  یکی از طبقات کارخانه کابل  به اندازه یک زمین فوتبال با اشکال مختلف و انواع کابل های مختلف پر شده اند . بنابراین از این به بعد من می توانم با سهولت بیشتری ضرورت ها و الزامات اجرای عملیات مدیریت و حسابداری سیستم های جدید  را درک کنم . انها نیاز داشتند که هزینه و قیمت تعداد زیادی از کارهایی که از طریق  کارخانه به حرکت در می آمد و  اغلب در طول مسیر مس باارزش موجود در آن ناپدید می شد   را ردیابی و پیگیری نمایند . (Scapens and Roberts, 1993).  . یکی از نشانه های افتراق بین سیستم حسابداری و سیستم های پاسخگویی نه تنها  تلاش های این کارخانه برای  پیاده سازی سیستم های جدید  می باشد ، بلکه صحبت با یک حسابدار کاری  در یک کارخانه لنت های ترمز. نیز بود  . در طول مصاحبه با افرادی که به دفتر او می امدند  و متعاقبا با قرار دادن بسته های اشکال بر روی میز خود ,  من در  نقطه ای بودم که شروع کردم به تصور اینکه شاید مدیریت صحنه به من نشان دهد که او چگونه مفید خواهد بود . از او سوال نمودم که با مقدار در حال افزایش ارقامی که در قفسه فلزی پشت سر خود علامت گذاری نموده ای  چه کاری انجام خواهی داد . بسیار واضح بود که یک نفر می توانست  به سادگی   از ان استفاده و سودمندی اطلاعات حسابداری را درک نماید .  حافظه سوم ,یک  حسابرس مجزا است که برای کارخانه ای که که تیغه های توربین موتور را در بیرمنگام می سازد کار می کند .  اما هنوز مشکل او این بود که چگونه همکاران مهندسی خود را با  اطلاعات حسابداری که می توانند مفید باشند. متقاعد کند .  این مشکل یک مشکل حاد بود زیرا مهندسین معتقد بودند که حسابرسی مماس با نگرانی های اصلی انها بود و بنابراین به او گوش نمی دادند .  به نظر می رسید که حسابداری همیشه به طور خودکار  اصطلاحات  مرجع را برای مکالمات سازمانی  ارائه می دهد .  در تمام این سطوح کارخانه  , حضور  معلق دفاتر مرکزی و فراتر از ان تقاضاهای سهامداران  مورد مطالعه قرار گرفت .

Abstract

In 1985 I published a paper in Accounting Organizations and Society with Bob Scapens titled Accounting Systems and Systems of Accountability; understanding accounting practices in their organisational contexts. The paper suggested the potential usefulness of Anthony Giddens’ structuration theory for efforts to understand accounting in its organisational contexts. Rather than engage in a further review of the use of structuration theory in accounting, this paper sets out to test our original proposition as to the usefulness of Giddens ideas for accounting research. I explore three points of possible criticism in the paper. That structuration theory does not take the ‘agency’ of accounting sufficiently seriously; that Foucault and Lacan allow us to get much closer to the ways in which accounting information works back upon human subjects; and that Giddens and accounting share a lack of ethics.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.