اطلاعیه

مقاله ترجمه شده تحول هزینه های سالانه بدست آمده به سمت بدهی های عمومی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h79

قیمت فایل ترجمه شده ۱۷۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۸ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ملاحظاتی بر اساس تحول هزینه های سالانه بدست آمده به سمت بدهی های عمومی در رومانی

عنوان انگلیسی:

Considerations upon the Evolution of Yearly Costs Afferent to the Instruments of Governmental Public Debt in Romanias

چکیده فارسی:

بدینوسیله این مقاله تحقیقات را بر یک عنصر مهم از بدهی های عمومی، یعنی شیوه های سالانه هزینه ها به سمت ابزار بدهی های عمومی دولتی توسعه یافته در طول دوره ۲۰۰۱ ۲۰۱۰ نشان می دهد. ما بر نشان دادن تاثیری که چنین هزینه هایی بر روی استراتژی مدیریت بدهی های عمومی تحت شرایط اقتصادی امروزه دارند، تحت تاثیر گرایش های بحران اقتصادی در سراسر جهان تلاش کردیم.

 کلمات کلیدی: بدهی های عمومی، هزینه های سالانه، ابزار، استراتژی

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

نتیجه گیری

این رویکرد علمی بدین وسیله متکی به تجزیه و تحلیل هزینه های نقل کننده به ابزار بدهی های عمومی دولتی و شاخص های رشد بدهی های عمومی و هزینه های نقل کننده آن است، این روش نشان داده است که در طول دوره تجزیه و تحلیل آنها تکامل نوسان و تغییر را در حالی که شاخص رشد هزینه های نقل کننده به بدهی های عمومی از شاخص رشد بدهی های عمومی پیشی گرفته اند را نشان می دهد.

همه این واقعیات توسط پیامدهای بحران مالی در سراسر جهان مشخص شده اند، با شروع سال ۲۰۰۸، که تأثیر منفی بر فعالیت های اقتصادی و مالی رومانی دارد.

در نتیجه، با توجه به مقررات قانونی در رومانی، شرایط بازار و پس زمینه های اقتصادی کلان باید تحت فرایند دگرگونی باشند. در عین حال، اهداف حل و فصل شده توسط استراتژی مدیریت بدهی دولتی نیز باید هدف زیر را تغییر دهد:

  • رشد کنترل و نگهداری از بدهی های عمومی دولتی در یک سطح پایدار.
  • توسعه بازار از عناوین دولتی، با این فرض که بسیاری از نیازهای مالی با توجه به بدهی های قابل مذاکره در حال فراهم شدن هستند، یعنی با توجه به عناوین دولتی منتشر شده در سرمایه در بازارهای داخلی و خارجی.
  • کاهش طولانی مدت هزینه بدهی های عمومی دولتی در چارچوب سطح قابل قبولی از خطرات نقل کننده به مجموعه بدهی های عمومی دولتی.
  • فراهم کردن یک ساختار مناسب از بدهی های عمومی.

در نتیجه، این اهداف از طریق استفاده از ابزار خاص به بدهی های عمومی دولتی و مبادله پذیری در زمینه خطرات نمایش داده شده به دست می آیند، به مجموعه بدهی های عمومی دولت آورده می شوند. هزینه های بدهی های عمومی دولتی باید با توجه به شرایط تامین مالی در بازار در زمان قرارداد / انتشار و با توجه به اهداف با هدف قرار دادن محدودیت خطرات مرتبط با مجموعه بدهی در نظر گرفته شوند. در نتیجه، نقل کننده هزینه به مقدار بسیار زیادی از عناوین دولتی به منظور تامین مالی کسری بودجه در بازار داخلی و به منظور تشکیلات جدید بدهی های عمومی توسط شاخص منتشر شده که نشان دهنده سهم پرداخت بهره در GDP است که در طول دوره مورد بررسی افزایش یافته است.

میزان انتشار از عناوین دولتی در بازار داخلی به طور عمده بر بدهی های کوتاه مدت تمرکز دارد به عنوان یک نتیجه از افزایش درجه شک و تردید در مورد شرایط و انتقال پذیری در بازار پولی، بر این اساس بر رشد اقتصادی تمرکز دارد و، به طور ضمنی به عنوان یک نتیجه از تکامل کسری بودجه و انتظارات تورم زایی عمدتا بر سال ۲۰۱۰ توجه دارد. پایان بسته کمک مالی چند جانبه همراه با روند سراسر جهان در بهبود اقتصادی و اقدامات انجام شده توسط بانک مرکزی به افزایش اعتماد به نفس سرمایه گذاران در تحقق کاهش قابل توجهی از CDS نقل قول ها در مورد رومانی کمک کرده است.

چنین بازتاب های مثبتی که نتیجه قرارداد بسته مالی خارجی هستند با این حال افزایش سهم بدهی دولتی را در اروپا مشخص می کنند. بر این اساس، قرار گرفتن در معرض خطرات خاصی از بازار افزایش یافته است در حالی که سهم بدهی های عمومی دولتی در لی در میزان کل بدهی های عمومی دولت کاهش یافته است؛ به طور ضمنی، سهم بدهی دولتی در اروپا در میزان کل بدهی های عمومی دولتی افزایش یافته است.

هر چند، استفاده از وام های وسایل تامین مالی از حساب های فعلی در دسترس وزارت خزانه داری دولتی – نشان            دهنده منابع مالی موقت از کسری بودجه در هزینه های کوچک است، زیر ۱٪، در کوتاه مدت، اشکالاتی مهمی نیز داراست:

با توجه به این واقعیت که این یک ابزار غیر معمول است، خاص کشور ما، که استفاده از آن بستگی به سطح دسترسی در حساب فعلی وزارت خزانه داری دولت دارد و با توجه به این واقعیت رشد قرار گرفتن در معرض دوباره تامین مالی و خطر نقدینگی و همچنین خطر ابتلا به نرخ بهره را تعیین می کند، و تاثیر منفی بر مدیریت بدهی های عمومی دولت دارد.

بر این اساس، انباشت کسری بودجه موقت تامین مالی نشان دهنده نیاز به عنصر دیگری است که به طور موقت تامین مالی را به تدریج دوباره تامین کند، از طریق عناوین دولتی در طی یک دوره زمانی طولانی به منظور کاهش تاثیر بر بازار داخلی و نه تحت تاثیر شدید هزینه های چنین تامین مالی های مجددی.

در نتیجه هر دو ادامه اجرای سیاست های عمومی در رومانی و اهداف اصلی در مورد مدیریت بدهی دولتی در طول دوره بعدی را توصیه می کنیم به طوری که تلاش های مالی دولت جلوی کشور را از یک رشد اقتصادی با دوام نگیرد.

در نتیجه، هزینه های بهره وری از ابزار بدهی دولتی توسط میزان آینده و دینامیک بدهی های عمومی در زمینه فعلی اقتصاد، و همچنین با ادامه سیاست های مالی که در سال ۲۰۰۹ آغاز شده است که باعث تولید رشد اقتصادی می شود، به طوری که بدهی عمومی به سطوح پایدار برسد و در نتیجه هزینه های آنها بطور قابل توجهی کاهش یابد، تعیین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.