اطلاعیه

مقاله ترجمه شده دیدگاه های آموزش همراه در مورد دانشجویانی که درس حسابداری دارند

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h77

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۱۱ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده تحقیقی در مورد دیدگاه های آموزش همراه در مورد دانشجویانی که درس حسابداری دارند

عنوان انگلیسی:

A research about mobile learning perspectives of university students who have accounting lessons

چکیده فارسی:

هدف از این مقاله بررسی چشم انداز یادگیری به وسیله موبایل برای دانشجویان دانشگاه ها که درس های حسابداری دارند می باشد و همچنین تشخیص تفاوت های این چشم اندازها و بهره مندی از فن آوری موبایل در درس حسابداری است. داده ها توسط ملاقاتهای چهره به چهره دیدار از دانش آموزان کلاس ۴ که ۲ یا چند درس حسابداری در برخی از برنامه ها در دانشگاه اکدنیز داشته اند جمع آوری شده. روش نمونه گیری آسان می باشد و از روش های نمونه گیری غیر تصادفی استفاده شده است. فرکانس ها سوالات دموگرافیک و میانگین و انحراف معیار برای اظهارات انجام می شود.

آزمون Mann Whiney U و Kruskal Wallis انجام شد تا مشخص شود که آیا تفاوت های قابل توجهی در دیدگاه های دانش آموزان در یادگیری همراه وجود دارد. دانش آموزان از دستگاههای موبایل به طور موثر برای درس حسابداری استفاده نکرده اند، اما علاقه مند به استفاده از دستگاههای موبایل در پشتیبانی فنی می باشد. آنها فکر می کنند یک سرویس قابل اعتماد با محتوای آسان برای کار با آن، برای یادگیری موثر باشد.

کلمات کلیدی: یادگیری با موبایل، حسابداری

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۵. نتیجه گیری

هدف از این مطالعه بررسی دیدگاه های آموزش تلفن همراه دانشجویان دانشگاه که درس حسابداری را براداشته بودند بود و تشخیص تفاوت بین این دیدگاه و بهره مندی از فن آوری تلفن همراه در درس حسابداری است. بسیاری از دانش آموزان لپ تاپ های شخصی دارند ، بسیاری از دانش آموزان تلفن های همراه دارند که می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و از دستگاه های تلفن همراه قبلأ برای اهداف آموزشی استفاده کرده اند، اما تعداد کمی از آنها از دستگاه های تلفن همراه برای تحقیق و یا تکالیف مربوط به درس حسابداری استفاده کرده اند.

بسیاری از دانش آموزانی که از دستگاه های تلفن همراه برای یادگیری و اهداف آموزشی و یا ساخت پژوهش / تکلیف در مورد درس حسابداری با تلفن همراه و کامپیوتر های دستی استفاده کرده اند و زمان بیشتری را صرف دستگاه های تلفن برای یادگیری و آموزش به صورت روزانه کرده اند، فکر می کنند که دانش لازم برای استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای ساخت تحقیق و یا تکالیف مربوط به درس حسابداری را دارند، استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای اهداف یادگیری آسان خواهد بود و آنها را قادر به تحقیق / تکلیف سریع تر در مورد درس های حسابداری خواهد کرد. همچنین در مطالعه ویلیامز (۲۰۰۹) ، اکثریت دانش آموزان نگرش مثبت به استفاده از یادگیری استراتژی های m-learning نشان داده اند و فهمیده اند که استراتژی های m-learning راحت است و از آنجائیکه تلفن های همراه خود را همیشه همراه دارند ، همیشه دسترسی به اطلاعات نیز دارند. در مطالعه کیسینجر (۲۰۱۱) ، دانش آموزان، گزارش کردند که آنها به طور کامل از e-book هایشان (کتاب الکترونیکی) استفاده کردند و احساسات و درک از خودکارآمدی را بیان کردند. مطالعه ماتور (۲۰۱۱) نشان داد که دانشجویان قصد استفاده از نرم افزار تلفن همراه را در صورتی که به نظرشان آموزش موبایل راحت و آسان باشد  خواهند داشت. دانش آموزان فکر می کنند که یک سرویس قابل اعتماد و دارای محتوای آسان برای یادگیری سیار موثر می باشد. محتوا یکی از ویژگی هایی بود که در آن دانش آموزان علاقه زیادی به مطالعه Derakhshan (2009) نشان دادند و کیفیت خدمات یکی از عوامل تعیین کننده پذیرش آموزش تلفن همراه در مطالعه Akour (2009) بود.

مطالعه Ozcelik و Acarturk (2011) یافت که تلفن همراه دارای پتانسیل به منظور ارتقاء یادگیری از طریق تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی آنلاین توسط برچسب بارکد ۲D در مطالب کتاب ها دارد همچنین بر ​​اهمیت بهبود دسترسی به منابع اطلاعاتی آنلاین تأکید دارد.

به طور کلی می توان گفت که دانش آموزانی که از هنوز تلفن همراه به طور موثر برای درس حسابداری استفاده نکرده اند، اما علاقه مند به استفاده از دستگاه های تلفن همراه در مورد پشتیبانی فنی می باشند. دانش آموزانی که از کامپیوتر برای زمان طولانی استفاده کرده اند با این ایده بیشتر موافق هستند. همچنین در مطالعه پارسونز (۲۰۱۰) ، دانش آموزان هنوز از دستگاه های تلفن همراه برای آموزش با وجود اینکه بسیاری از آنها تلفن همراه داشتند، استفاده نمی کردند.         shih و همکاران. (۲۰۱۱b، ص ۵۰۲) بیان کردند که یادگیری با تلفن همراه می تواند فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان در به کار بردن توانایی تفکر اکتشافی به نسبت درسهای کلاس درس داشته باشند و می تواند به طور موثر نگرش مثبت را در مورد آموزش دانش آموزان افزایش دهد. با دادن امکان دسترسی معنی دار و منابع فقط در وقت به دانش آموزان، آنها می توانند دانش خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه، دستیابی به آموزش، اثربخشی،بسازند و انگیزه می تواند به افزایش کلی کمک کند.

Hunton  (۲۰۰۲، ۵-۴)، فکر می کند که دیجیتالی شدن پدیده های اقتصادی در سراسر جهان حرفه حسابداری را تغییر داده است و نشان می دهد که بخش بزرگی از تحقیقات اولیه باید بر فن آوری های اطلاعات و ارتباطات در روانشناسی و رفتار حسابداران و سایر مصرف کنندگان از اطلاعات حسابداری تأثیر گذارد. موسسات باید (پارسونز، ۲۰۱۰، ۲۴۲) به آزمایش با استفاده از دستگاه تلفن همراه و ارزیابی تمایل یا توانایی ترکیب آن با روال مطالعه خود قبل از سرمایه گذاری قابل توجهی در احتمالات بسیاری از فن آوری های جدید ارائه دهنده  ادامه دهند. عادات مردم در حال تغییر به سمت ترکیب های فن آوری های جدید در زندگی ، با پیشرفت های فن آوری است.

درک دلایل پذیرش و یا مقاومت در برابر آموزش تلفن همراه و راه های بهبود پذیرش آن مهم است (Cheon، و همکاران، ۲۰۱۲، ص ۱۰۶۲). استادان نیز نیاز دارند با آموزش تلفن همراه آشنا شوند چون اعضای هیئت علمی استفاده دانش آموزان در آموزش تلفن همراه را تحت تاثیر قرار می دهند، استادان باید در اجرای طرح ها ، فن آوری های در حال ظهور که می تواند محدودیت های فنی از دستگاه های تلفن همراه را حل و فصل دخالت داشته باشند. پس همه شرکت کنندگان باید نقش خود را در ایجاد یک راه جدید برای یادگیری دستگاه های تلفن همراه بازی کنند.

در مقاله حاضر، می توانیم بیان کنیم که یادگیری تلفن همراه یک راه یادگیری است که از پیشرفت تکنولوژی بهره مند می باشد و آن را جایگزین آموزش و پرورش برای دسترسی به دانش در هر زمان و هر کجا نموده است.

محدودیت این مطالعه این است که در مورد یک دانشگاه در درس حسابداری انجام شده است. پیشنهاد می شود آمادگی دانش آموزان و دیدگاه ها در مورد پذیرش آموزش تلفن همراه در دانشگاه های مختلف و در درسهای مختلف تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.