اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر استاندارد حسابداری مالی اندونزیایی بر اساس اجرای IFRS برای دستگاه های مالی در بانک های تجاری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h76

قیمت فایل ترجمه شده ۱۶۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر استاندارد حسابداری مالی اندونزیایی بر اساس اجرای IFRS برای دستگاه های مالی در بانک های تجاری اندونزیایی

عنوان انگلیسی:

Impact Analysis Of Indonesian Financial Accounting Standard Based On The IFRS Implementation For Financial Instruments In The Indonesian Commercial Bank

چکیده فارسی:

هدف مقاله تجزیه و تحلیل اثرات بین المللی تطبیق گزارشگری مالی استاندارد با عملکرد عمومی شدن بانکداری مالی در اندونزی است. از مزایای این پژوهش سودمندی برای بانکداری افراد آکادمیک علمی، مدیریت بانک ها و عمومی شدن با توجه به منافع آنها می باشد. جمعیت به عنوان یک جرء در این پژوهش شامل تمام بانک های تجاری ذکر شده در  وب سایت بانک اندونزی است.

نمونه هایی از ۱۱ بانک عمومی به عنوان نماینده، عمومی شده اند. داده های استفاده شده از اظهارات موقعیت های مالی  از دوره های سال ۲۰۱۰ با روش نمونه گیری هدفمند بدست آمده اند. روش های پژوهش برای اولین بار فرض کلاسیک  را مورد استفاده قرار دادند، و سپس داده ها از ۱۱ بانک مقایسه شدند. از طریق پژوهش نشان داده شده است که  همبستگی هایی از اجرای PSAK 50 و ۵۵ نسخه ۲۰۰۶ وجود دارد که از IFRS برای دستگاههای مالی که در کمک هزینه برای زیان ناشی از اختلال نشان داده شده اند.

 کلمات کلیدی: اثرات، IFRS، دستگاهها، امور مالی

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۴. نتیجه گیری

۱. فرمت های مختلف از صورتهای مالی بانکی قبل از پیاده سازی استانداردهای جدید مالی (IFRS)، منجر به درک درستی از تفاوت های بین احزاب مختلف علاقه مند، باعث عدم تقارن اطلاعات بین طرفین سهامداران مدیریت شده است    و نیز به امکان تفسیرهای نادرست منجر شده.

۲. با توجه به اینکه مطالعه کل بانک آزاد است، استفاده از بیانیه حسابداری مالی استاندارد (SFAS) 50، در سال ۲۰۰۶ تجدید نظر شد، در شناسائی و ارائه و FRS 55، تجدید نظر سال ۲۰۰۶، در شناسایی و اندازه گیری اسناد مالی،  که از ژانویه ۱ ۲۰۱۰، انجام شده است.

۳. استاندارد حسابداری مالی شماره ۵۰ و ۵۵، در سال ۲۰۰۶ تجدید نظر شده اند که در مورد ابزارهای مالی است که             در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰ توسط بانک اندونزی صادر شد، در ایجاد ذخایر برای زیان ناشی از اختلال (حد مجاز برای اختلال) تخصصی شد، بر روی تعادل انجام معاملات و دارایی های غیر تولیدی مورد نیاز برای شکل گیری حد مجاز برای دارایی ها (PPA) انجام گرفت.

۴. از ۱ ژانویه ، ۲۰۱۰، ارزش وام ها به مشتریان، با استفاده از روش بهره موثر کمتر، هر گونه حد مجاز برای کاهش   در مقدار هزینه استهالک اندازه گیری شد. استهلاک با در نظر گرفتن هر گونه تخفیف و یا حق بیمه در تجارت و هزینه ها که جدایی ناپذیر از نرخ بهره موثر می باشند محاسبه شده است. استهلاک در صورت سود شناخته شده است.

۶. ویژه برای حد مجاز زیان ناشی از اختلال در وام ها است، انجام می شود اگر نشانه ای از اختلال با استفاده از یک ارزش که اساسا همان هایی است که برای هر ابزار مالی دیگر ساخته شده است.

دسته بندی های ارزیابی عبارتند از: طبقه بندی های حاضر ۱٪، ویژه ۵٪، ۱۵٪ نامطلوب، زیان ۵۰٪ تا ۱۰۰٪.

۷ همه ابزارها دارایی های مالی از قبیل سپرده های تقاضا و عرضه در بازار اوراق بهادار را مورد ارزیابی قرار می دهند،   که هزینه استهالک و با استفاده از روش بهره موثر اندازه گیری می شود. پس از آن، مقدار حد مجاز اندازه گیری شده    اگر نشانه ای از اختلال با استفاده از اختلال بر اساس شواهد عینی از خرابی وجود داشته باشد می تواند به طور قابل توجهی بر شواهد عینی تاثیر گذارد.

۸. از نتایج تحقیق تمام ابزار دارایی های مالی، می توان دید که تنظیمات با توجه به استفاده از تعداد استاندارد حسابداری مالی ۵۰ و ۵۵ است که در سال ۲۰۰۶ تجدید نظر شد، ارزش کافی داشت، چرا که مواد را با ارزش قابل توجهی که به اندازه کافی برای ایجاد ذخایر در نظر گرفته شده برای پوشش دادن به خسارات در استفاده از IFRS در حال اجرا ۲۰۱۰   را برآورده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.