اطلاعیه

مقاله ترجمه شده روند کنونی در حسابرسی داخلی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h70

قیمت فایل ترجمه شده  ۱۴۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۴

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۹ صفحه فایل WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده روند کنونی در حسابرسی داخلی

عنوان انگلیسی:

Current Trends in Internal Audit

چکیده فارسی:

ممیزی داخلی در ابتدا بر مشکلات حسابداری متمرکز شده بود، اما در حال حاضر تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای تشخیص خطرات اصلی سازمان شده است. به عنوان یک تابع، حسابرسی داخلی یک اتفاق نسبتا تازه، واقع شده، با توجه به نظر برخی از نویسندگان، در طول بحران اقتصادی سال ۱۹۲۹ در ایالات متحده آمریکا.

کلمات کلیدی:حسابرسی داخلی، مدیریت ریسک، کنترل های داخلی، مجموعه مقالات

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

چارچوب ممیزی داخلی ۳ شامل:

• تعریف ممیزی داخلی، که چند عنصر اصلی را تصریح می کند: ممیزی داخلی اطمینان و ماموریت های مشاوره را تضمین می کند.  زمینه های آن ریسک، کنترل داخلی و مدیریت نهاد می باشند؛ دامنه نهایی ممیزی داخلی افزودن ارزش به سازمان است.

کد وظیفه اصول و ارزش هایی را برای حسابرسی داخلی فراهم می کند که به آنها اجازه هدایت عملکرد حرفه ای بسته به چهار چوب خاص را می دهد.

• هنجارهای حرفه ای (استانداردها) برای تمرین ممیزی داخلی، که حسابرسان خود را برای انجام ماموریت ها و فعالیت ها هدایت می کند.

• شیوه هایی از برنامه ای که نظر و توضیح قوانین (استاندارد) و توصیه بهترین شیوه باشد.

• حمایت از توسعه حرفه ای عمدتا شامل آثار و مقالات از دکترین، اسناد مربوط به ملاقات ها، کنفرانس ها و سمینارها.

یادگیری و استفاده از چارچوب مرجع حسابرسی داخلی مدیریت در سازمان های که در آن ممیزی داخلی اجرا شده است را ارائه  می دهد ، اطمینان در مورد حرفه کارشناسان در این زمینه. عدم تطابق با این چارچوب می تواند اثرات منفی بر اعتبار و اثربخشی فعالیت حسابرسی داخلی داشته باشد.

تأکید می کنیم که استانداردهای در نظر گرفته شده اند، در واقع، حداقل دستورالعمل ها. اگر توصیه های یک استاندارد عملی نیستند و یا نمی توانند به کار برده شوند، حسابرس داخلی آزادی جایگزینی را، به شرطی که آن را به دقت توجیه کند دارد. در این زمینه، ما نیز اشاره می کنیم که حسابرس داخلی می تواند ارزش افزوده را برای نهاد تنها از طریق یک رویکرد سیستماتیک و روشمند به ارمغان بیاورد.

رابطه بین حسابرس داخلی و مدیر باید یکی از همکاریها با این دید که دارای اهداف مشابه یعنی اثر بخشی مدیریت و دستیابی به اهداف ارائه شده دارد.

در واقع، ممیزی داخلی فقط در صورتی می تواند به اهداف سازمان برسد که سیستم کنترل داخلی به خوبی سازمان یافته، رسمی و استانداردهای حرفه ای و مقررات، راهنمای رویه ها و قوانین اخلاقی ساخته شده باشند.

توصیه های حسابرسان داخلی توسط مدیریت در مورد اینکه که آیا مفیدند یا نه اجرا می شود. بنابراین، حسابرسان داخلی باید  منافع واقعی برای نهادها را از طریق یک ارزیابی نظام مند ، بر اساس استاندارد های حسابرسی و عملکرد خوب در این زمینه، سیاست ها، روش و همچنین عملیات انجام شده توسط نهادها انجام دهند.

از سوی دیگر، ذینفعان توصیه های گزارش حسابرسی داخلی باید آگاه باشند که مسئول شکست در اجرای توصیه های خاصی  می باشند.

(۱۱) بعدی چیست؟ بر اساس مطالعات انجام شده، متخصصان در ممیزی داخلی اشاره کرده اند که در حال حاضر “ممیزی داخلی در چهار راه است و در سال ۲۰۱۳ یک رویکرد استراتژیک جدید در زمینه مدیریت جامع مسائل مربوط به مدیریت ریسک مشخص خواهد شد”.

این اظهارات بر اساس شرایط فعلی از بخش حسابرسی داخلی در سازمان های بزرگ ملی و چند ملیتی است، که، اگر چه آنها به طور قابل توجهی توانایی کنترل ریسک های مالی را بهبود داده اند ، با چالش های جدید تولید شده توسط روند بازار و سهامداران روبرو هستند، یعنی هم ترازی فعالیت ها با سطح فعلی بلوغ مدیریت ریسک.

نتیجه گیری

حسابرسان داخلی به طور عمده در انجام ماموریت انطباق ممیزی داخلی مشغول اند، که اثرات منفی از لحاظ استراتژی نهادها  خواهد داشت، از آنجائیکه احتمالات بهبود اجرای عملیاتی و مالی که حسابرسان داخلی ممکن است  قادر به شناسایی آنها در مناسبت ماموریت های حسابرسی باشند، حذف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.