اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نقش خدمات حسابداری و تأثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h67

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۴

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۷ صفحه فایل WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده نقش خدمات حسابداری و تأثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

عنوان انگلیسی:

The Role of Accounting Services and Impact on Small Medium Enterprises (SMEs) Performance in Manufacturing Sector from East Coast Region of Malaysia : A Conceptual Paperx

چکیده فارسی:

هدف از این مقاله، بررسی نقش خدمات حسابداری و تأثیر بر عملکرد SMEها در بخش تولید از منطقه ساحل شرق مالزی می باشد. هدف این مقاله، گسترش تفاوت ها در عوامل کیفیت خدمات در میان شرکت حسابداری و SMEها می باشد. یک چارچوب مفهومی، برای برجسته کردن ارتباط بین SMEها در خدمات حسابداری، توسعه داده شده است. این مقاله، یک مدل شکاف خدمات، تئوری مبتنی بر منابع (RBT) و نظریه عامل اصلی که به عنوان یک رویکرد مورد بررسی واقع شده است را ارائه می دهد. نرم افزارهای AMOS ,NVIVO(SEM)، برای جدول بندی داده های جمع آوری شده از سوال تحقیقاتی، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به نظر می رسد که رابطه ای در کیفیت خدمات و عملکرد SMEها و همچنین شرکت های حسابداری وجود دارد. این مقاله، در میان بخش های تولیدی منتخب و شرکت های حسابداری از منطقه ساحل شرق مالزی، محدود شده است. این مقاله، مفهومی برای شرکت های حسابداری،SME ها و دانشگاهی و نیز برای شرکت های دخیل و برای رسیدگی در کیفیت خدمات دارد. این مقاله باید از مدل شکاف و سیاست های توسعه کارآفرینی برای SMEها و شرکت های حسابداری، برای حفظ اقتصاد ملی، کمک بگیرد.

کلید واژه ها: شرکت های کوچک و متوسط(SMEها)، شرکت حسابداری، کیفیت خدمات، عملکرد، بخش تولید

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۱ -۷-۲- مدل شکاف کیفیت خدمات

براساس این تحقیق، مدل شکاف کیفیت خدمات، انتخاب خواهد شد، زیرا این مدل، کیفیت خدمات را در پنج اصل تعریف می کند که سازمان ها را با طلبیدن روبرو شدن با انتظارات مشتری از تجربه مشتری مواجه می کند وخدمات به عنوان عملکردی که مالکیت هر چیزی است، تعریف شده است.

 این مدل نشان می دهد که عوامل کیفیت خدمات مانند انتظار، ا دراک مدیریت ، مشخصات ، تجربه، سیستم تحویل  و درک، SMEها و حسابداری را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

۲-۷-۲- تئوری مبتنی بر منابع (RBT)

RBT همچنین یکی از نظریه های ارتباط برای این پژوهش می باشد زیرا این سه جنبه، به عنوان یک اثر مدیریتی، به طور مثبت مربوط به حسابداری  و SMEها در بخش تولیدی، بررسی خواهد شد. ماریوت وهمکارانش (۲۰۰۸)، در محیط SMEها، RBT در تعدادی از مطالعات برون سپاری از توابع حسابداری، مفید می باشد و پایه های سازنده ای براساس در نظر گرفتن عواملی که تمایل یک شرکت را برای برون سپاری کار حسابداری تعیین می کنند، ارائه می دهد. این عوامل عبارتنداز:

الف)دانش مالک/ مدیر- دانش مالک و مدیر،تا حدی در میان تأثیر بر عملکرد شرکت وهمچنین صلاحیت فنی یک حسابدار بر عملکرد SMEها قرار دارند.

ب)صلاحیت فنی- یکی از اهداف RBT، کمک به مالک/مدیر برای تحقق بخشیدن به این است که چرا تواناییها وظرفیت ها می توانند به عنوان با ارزش ترین دارایی شرکت ها درک شوند ودرک اینکه چگونه آن دارایی ها می توانند به منظور بهبود عملکرد شرکت، مورد استفاده قرار گیرند.

ج)اندازه شرکت -RBT  نشان می دهد که شرکت های کوچکتر، به دنبال خدمات حسابداری به منظور افزایش رقابتشان برای گسترش شرکت در بازار خود، می باشند.

۳-۷-۲-تئوری سازمانی

منطق ، تئوری سازمانی را انتخاب می کند زیرا ، عملکرد و حاکمیت اصل(مدیر) و سازمان (مشتری)، برای رسیدن به عملکرد بالا در این شرکت (SMEها) بسیار مهم می باشد. این نظریه به توسعه ساختار آیتم مورد نظر در پرسشنامه، کمک خواهد کرد. با توجه به  Jensen(2002) ، تئوری سازمانی، اطلاعات، یک کالا است، ومانند هر کالایی، با یک هزینه می تواند دادوستد شود، می تواند جعل شود، به خصوص اگر قرارداد بین اصل وعامل، یک قرارداد مبنی بر نتیجه باشد.

بیش از سهام این شرکت، که با عدم توانایی در دستیابی به عملکرد برای توجیه نسبت حقوق صاحبان سهام تعیین شده با عرضه / تقاضا در بازار مالی، ارزیابی شده است، نتیجه ی عدم تقارن اطلاعات می باشد، عدم تقارنی که با مکانیسم موثر اداره امور شرکت ها، کاهش یافته است. نظریه سازمانی ، فرض می کند که هر دو طرف تصمیم گیری، مبنی بر منافع خود می باشند. مدیر ترجیح می دهد که پاداش بیشتری دریافت کند ، به عبارت دیگر ترجیح می دهد بازگشت بالاتری از سرمایه گذاری خود داشته باشد. بنابراین، تضاد سازمانی، بین مالک  ومدیران رخ می دهد و همچنین هزینه سازمان را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.