اطلاعیه

مقاله ترجمه شده گزارش آنلاین: حسابداری در جامعه الکترونیکی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h13

قیمت فایل ترجمه شده ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۶

سال نشر: ۲۰۰۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۰

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده گزارش آنلاین: حسابداری در جامعه الکترونیکی

عنوان انگلیسی:

Online reporting: accounting in cybersociety

چکیده فارسی:

هدف- این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.

طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه- این مقاله تمرکز روی موضوع خاصی را معرفی می کند، ظهور پدیده گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی که آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشارکت مقالات در آن موضوع را مرور می کند.

یافته ها- یافته های مبتنی بر اینکه مقالات در خصوص این موضوع، درک از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.

اصالت/ ارزش- این مقاله مشارکت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد که به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.

کلمات کلیدی- عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات

ترجمه بخشی از مقاله

مندرجات مربوط به وب سایت های یکصد شرکت بزرگ، فهرست شده در بورس سهام لندن، آزمایش شده اند. حسابدارهای جایگزین برای حقوق ها، شامل مواردی که توسط اتحادیه های تجاری تهیه شده اند، مورد بررسی قرار گرفتند. اقدامات شرکت های ظاهراً بدون نگرانی از بابت رفاه حقوق بگیران از پیش برده شده بودند بلکه حتی به شیوه ای قراردادی تر و با اهداف مالی تعصب مدارانه تر از انچه اتفاق افتاده عبارتست از انتقال ریسک پذیری از شرکت ها یا سهام داران به کارمندان و مؤلفین، بیشتر مانند گال هافر و سایرین (۲۰۰۶)، چنین نتیجه گیری می کنند که امکانات کامل اینترنت در این حوزه هنوز بسیج نشده است: ظرفیت واقعی وب سایت شرکتها به عنوان ایجاد امکان حسابداری، ناقص است (گال هافر و هلم ۱۹۹۷). به علاوه، افشاگریها توسط اتحادیه های تجاری و هیئت هایی که به طور مشخص با مسن تر ها سروکار دارند بسیار ناامیدکننده هستند. مؤلفین با ارائه چند توصیه یا شیوه های اصلاحی در این حوزه بحث را به پایان می رسانند. آنها افشاگری شرکتها را نسبتاً تعدیل خواهند کرد چنین استدلال می کنند که اتحادیه های تجاری و سازماندهای مرتبط با مسن تر ها می بایستی مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند تا وب سایتهایی با قابلیت دسترسی آزاد را توسعه دهند.

نظریات سیکا (۲۰۰۶) در خصوص مقالات نوشته شده توسط گال هافر و سایرین (۲۰۰۶) و پی زر (۲۰۰۶) بحث بیشتری را می طلبند. سیکا (۲۰۰۶) به طور کلی حامی عقیده مربوط به حسابداری آزاد در وب است، اما او در عین حال تأکید می کند که برای فهم این زمینه و ساختار و فلسفه اجتماعی متضاد آن، ضرورتی وجود دارد و الزامی هم جهت اقدام در نتیجه این درک از مشورتها و توصیه ها. او (سیکا) به صورت مفصل جوانب حسابداری جهت حقوق ها و حسابداری مرتبط با کاری که عقیده او را مبنی بر طرفداری بیشتر از حسابداری متقابل در وب، منعکس خواهد کرد، تشریح می کند. گال هافر و سایرین (۲۰۰۶) پاسخ می دهند با خاطرنشان کردن این مطلب که چگونه در واقع نوع خاص پست مدرنیزم انتقادی شان، یا نظریه انتقادی صحیح تر تکمیل شده توسط اطلاعات پست مدرنیزم، درباره انعکاس هوشیاری کاملتر مجموع اجتماع است، در حالی که نسبت به بسیاری از نگریانی های ابراز شده در عقید، پست مدرنیزم، آسیب پذیر است. پیزی و پی زی (۲۰۰۰b) با استفاده از مقابله و مقایسه مرکز حسابداری حقوقی شان و مسائلی که در خصوص آنها نگرانند و نگرانی ها و تمرکز مرتبط سیکا (۲۰۰۶)، پاسخ می دهند. روی هم رفته این مجموعه مقالات ارائه کننده بخش الحاقی جالبی از درک انتقادی، تفسیری و زمینه ای جوانب مواجهه بین گزارش دهی آن لاین و حسابداری آن لاین شامل حسابداری متقابل است و می بایستی باعث بحث و تحلیل بیشتر با نگرشی در راستای درک حسابداری و پتانسیلهای آن نسبت به شیوه های پذیرفته شده در زمینه سیاسی و اجتماعی جهان امروزه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.