اطلاعیه

کارآموزی شرکت سازه و سوله

کد محصول KMEM46

تعداد صفحات: ۵۰ صفحه فایل WORD

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

فهرست مطالب

شرکت سازه و سوله ماموت پروژه کروز
آدرس کارگاه
شرح وظایف کارآموز :
۱ –  کد گذاری و هایلایت کردن شناسه ها بر روی قطعات
۲ – کار نقشه خوانی در فاز ۲ و ۴ ،بخش اداری
۳-  شاقولی کردن فاز ۴ البته با کمک مهندس محسنی و مهندس کشاورز
عکس هایی مراحل نصب و تمامی قطعات موجود در کارگاه و قطعات نصب شده

در ابتدای کار نسبت به طرحی که در دست میباشد و طبق محاسبات انجام شده،از موقعیت زمین به انجام عمل گود برداری می پردازیم . سپس طبق نقشه های اجرای شروع به تعیین مکان های فونداسیون ها کردیم و بعد از این کار به اجرای آنها پرداختیم .بعد از قرار دادن شبکه های آرماتور ونیز بلتهای کار گذاشته شده عمل بتن ریزی را انجام دادیم در ضمن بلتهای قرار گرفته در فونداسیون (پی) در ابعاد و قطرهای گوناگون کار شده .

سپس قطعات روزانه از شرکت ماموت به محل کارگاه فرستاده می شدند و با جرثقیل شروع به نصب آنها نمودیم . ستونها را بت جرثقیل برداشته و به وسیله پیچ و مهره نصب میکردیم. لازم به ذکر می باشد که کلیه کار فلزی بوده و با پیچ و مهره نصب می شد. بعد از نصب ستونها که هر یک نشانگر یک گرید بودند به سراغ تیرهای اصلی ( پل) رفتیم که آنها نیز دارای ابعاد و اندازه های متفاوت از هم بودند. تمامی قطعات دارای کد و شناسه بودند مانند تیرهای ۲۰۰۰-۳۰۰۰ پرلین های ۲۰۰۳ یا ۲۰۲۳ .

بعد از نصب تیرهای اصلی به سراغ ردیف های دیگر ستونها رفتیم و با نصب ستونها و تیرها چهارچوب اصلی کار ما مشخص شد.
در مرحله بعد به سراغ تیرهای فرعی رفتیم (جویست) تیرهای فرعی نیز دارای کد مشخص بوده و با نقشه خوانی درست و اجرای مناسب عمل نصب آنها صورت گرفت.
تیرهای فرعی دارای نبشی هایی که بر روی بال آنها بود نصب شدند که این نبشی ها بعد از نصب کلیه کار به مار گرفته میشدند و برای نصب سقف می باشند .کار به همین منوال پیش رفت تا اینکه طبقه اول به اتمام رسید و به سراغ طبقه دوم رفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.