اطلاعیه

کارآموزی دفتر برنامه ریزی فنی شرکت برق

کد محصول KBR69

تعداد صفحات: ۲۰ صفحه فایل WORD

قیمت: ۴۰۰۰ تومان

فهرست مطالب

تا ریخچه شرکت برق منطقه ای باختر
فصل اول
معرفی شرکت برق منطقه ای باختر:
۱-۱-موقعیت جغرافیایی و ویژگیهای شرکت
۱-۲-موقعیت استراتژیک
۱-۳-نمودار سازمانی
فصل دوم
عملکرد دفتر برنامه ریزی فنی:
۲-۱-برآورد بار:
۲-۲-مراحل مختلف برنامه ریزی فنی (جهت توسعه شبکه موجود و احداث تجهیزات جدید )
۲-۳-مدیریت مصرف :
۲-۵-کیفیت توان:
فصل سوم
امکانات، مزایا و معایب شرکت برق منطقه ای باختر:
۳-۱-معرفی اجمالی در مورد ساعات کاری شرکت:
۳-۲-معایب شرکت:
۳-۲-مزایا:
تا ریخچه شرکت برق منطقه ای باختر
تا قبل از تاسیس شرکت برق منطقه ای باختر استانهای لرستان، همدان و مرکزی تحت پوشش برقهای منـــطقه ای غرب و تهـــران بوده اند، با توجه به گسترش روز افزون شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع و افزایش تعداد مشترکین و بعد مسافت استانهای یاد شده از مراکز شرکتهای فوق الذکر ضرورت امر ایجاب می نمود که شرکتی در محدوده استانهای یاد شده ایجاد گردد.
در سال ۱۳۶۲ وزیر محترم وقت نیرو از نخست وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران خواستار تاسیس شرکتی به نام شرکت منطقه ای برق باختر گردید که پس از طی مراحل قانونی در تاریخ ۲۹/۲/ ۱۳۶۳تقدیم مجلس محترم شورای اسلامی گردید .
اساس نامه شرکت مشتمل بر ۱۸ ماده و ۶ تبصره در تاریخ ۲۷/۸/۱۳۶۳ به تصویب مجلس محترم شورای اسلامی و در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۳۶۳ به تایید شورای محترم نگهبان رسید.
در نیمه دوم سال ۱۳۶۵ شرکت برق منطقه ای باختر تشکیل که برق استانهای مرکزی، همدان و لرستان زیر نظر این شرکت به مرکزیت اراک فعالیت خود را آغاز نمود.
پیرو بهبود ساختار تشکیلات صنعت برق و به منظور تامین برق مطمئن تر و ارائه سرویس مطلوب تر با رعایت استاندارد های مربوطه اعم از فنی و اقتصادی در جهت تشکیل توزیع نیروی برق استانی و اعلام داوطلبی شرکت برق منطقه ای باختر در راستای سیاستها و اهداف کلی وزارت نیرو و تعیین خط مشی هاو راهنماهای معاونت امور برق وزارت نیرو و شرکتهای توزیع برق استانهای مرکزی، همدان و لرستان و شرکتهای مشاوره ای مباشر و تاسیساتی وفنی و ساختمانی بتانیر تشکیل گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.