اطلاعیه

کارآموزی کامپیوتر شرکت فرودگاه های کشور

کد محصول KT39

تعداد صفحات: ۴۵ صفحه فایل WORD

قیمت: ۵۰۰۰ تومان

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید

معرفی سازمان
شرکت فرودگاههای کشور به موجب مصوبه شورایعالی اداری در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۷۰ و به منظور نیل به اهداف و تکالیف مندرج در قانون توسعه کشور و در راستای رونق بخش حمل و نقل هوایی و تحول ساختاری در زمینه تفکیک تصدی از حاکمیت رسما‌ آغاز به کار نمود . این شرکت همانگونه که از ماده ۱ اساسنامه و اصلاحیه آن مستفاد می گردد با هدف بازرگانی نمودن سیستم عملیات اجرایی و بخش تصدی فعالیتها و وظایف سازمان هواپیمایی کشوری شکل گرفت . دستیابی به این اهداف و اخذ مجوزهای لازم از دستگاههای ذیربط دولتی ومجلس شورای اسلامی در سالهای گذشته همواره اهداف استراتژیک این شرکت را تحت تاثیر قرار داده و برنامه ریزی برای دستیابی به فرایندهای لازم جهت برطرف نمودن این چالشها، روند فعالیتهای شرکت را همواره تحت تاثیر قرار داده است .
سازمان هواپیمایی کشوری
سازمان هواپیمایی کشوری ابزار حاکمیت دولت در بخش مهم و حساس صنعت حمل و نقل هوایی است که بر مجموعه فعالیتهای هوانوردی و فرودگاهی و حمل و نقل نظرات عالیه اعمال مینماید. هدف اساسی این سازمان تامین ایمنی و سلامتی پروازها در فضای هوائی کشور می باشد. در سطح بین المللی کشور به عضویت سازمان بین المللی هواپیمائی کشور (ایکائو) در آمده و سازمان هواپیمائی کشوری به عنوان نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ایکائو می باشد.
سازمان هواپیمائی کشوری به منظور تقویت حوزه مرکزی در جهت اعمال حاکمیت دولت در صنعت حمل و نقل هوائی و انتزاع وظایف تصدی از سازمان با ایجاد شرکت فرودگاههای کشور کلیه وظایف مربوط به اداره، نگهداری، توسعه، تجهیز و بهره برداری از فرودگاههای کشور را به آن شرکت انتقال داد. اکنون عمده وظایف آن در زمینه سیاست گذاری، برنامه ریزی و تعیین خط مشی ها میباشد.
خلاصه ای از فعالیتها:
۱. تدوین سیاستها و مقرارت ملی هوانوردی
۲. خدمات هوانوردی
۳. خدمات فرودگاهی
۴. خدمات حمل و نقل هوائی
۵. تعمیرات هواپیما
۶. آموزش و مطالعات
شبکه و انواع آن 
شبکه های کامپیوتری چگونه تقسیم بندی می گردند ؟
Peer-To -Peer
Client – Server
مفاهیم امنیت شبکه
۱- منابع شبکه
۲- حمله
۳ _تحلیل خطر
۴- سیاست امنیتی
۵- طرح امنیت شبکه
۶- نواحی امنیتی
رویکردی عملی به امنیت شبکه لایه بندی شده
افزودن به ضریب عملکرد هکرها
مدل امنیت لایه بندی شده
سطح ۱: امنیت پیرامون
مزایا
معایب
ملاحظات
سطح ۲- امنیت شبکه
• مدیریت آسیب پذیری
• تابعیت امنیتی کاربر انتهایی –
• کنترل دسترسیتأیید هویت –
مزایا
معایب
ملاحظات
سطح ۳- امنیت میزبان
مزایا
معایب
ملاحظات
سطح ۴- امنیت برنامه کاربردی
مزایا
معایب
ملاحظات
سطح ۵ – امنیت دیتا
مزایا
معایب
ملاحظات
دفاع در مقابل تهدیدها و حملات معمول
حملات به وب سرور
بازپخش ایمیل ها بصورت نامجاز
دستکاری میزبان دور در سطح سیستم
فراهم بودن سرویس های اینترنتی غیرمجاز
تشخیص فعالیت ویروسی
 نتیجه گیری
هکرها و تروریست های فضای سایبر به طور فزاینده ای اقدام به حمله به شبکه ها می کنند. رویکرد سنتی به امنیت ـ یعنی یک فایروال در ترکیب با یک آنتی ویروس ـ در محافظت از شما در برابر تهدیدهای پیشرفته امروزی ناتوان است.
اما شما می توانید با برقراری امنیت شبکه با استفاده از رویکرد لایه بندی شده دفاع مستحکمی ایجاد کنید. با نصب گزینشی ابزارهای امنیتی در پنج سطح موجود در شبکه تان (پیرامون، شبکه، میزبان، برنامه و دیتا) می توانید از دارایی های دیجیتالی خود محافظت کنید و از افشای اطلاعات خود در اثر ایجاد رخنه های مصیبت بار تا حد زیادی بکاهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.