اطلاعیه

کارآموزی حسابداری رشته کار و دانش

کد محصول: khs39

تعداد صفحات: ۲۴ صفحهword

قیمت: ۵۰۰۰ تومان

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید

فهرست مطالب
فصل اول 
با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد موفق یاد گرفتید بایکی از افراد موفق مصاحبه ای ترتیب دهید و گزارش خود را در کلاس درس بخوانید ( از دبیر خود درباره شیوه مصاحبه کردن راهنمائی بخواهید)؟
فصل دوم
با یکی از صاحبان کسب و کار محله یا منطقه تان مصاحبه کنید و درباره سیر شغلیش تحقیق کنید ونتیجه آن را در کلاس بخوانید؟
فصل سوم
با توجه به علاقه وتوانایی خود، امکان راه اندازی یک نوع کسب و کار خانگی را بررسی کنید و طرح آن را بنویسید؟
فصل چهارم
با معیارها و ویژگیهایی که یادگرفتید از فعالیت یک کارآفرین در منطقه خود گزارش تهیه کنید و آن را در کلاس بخوانید؟
فصل پنجم
بگویید چگونه می توانید سرگرمی و تفریح خود را به کسب و کار تبدیل کنید؟
فصل ششم
به نظر شما برای کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است چه نوع تبلیغی مناسب تر است چرا؟
فصل هفتم
با توجه به تعاریف خلاقیت، نوآوری وکارآفرینی، مصاحبه ای با یکی از افراد خلاق یا نوآور یا کارآفرین ترتیب دهیدو خلاصه آن را در کلاس بخوانید؟
فصل هشتم
غیر از مواردی که در این فصل درباره چگونگی برخورد با مشتری یاد گرفتید، به نظر شما چه چیزهای دیگری می توانند مهم باشند؟ دوست دارید فروشنده چه ویژگیهایی(غیر از ویژگیهای ذکر شده در این فصل ) داشته باشد؟ این خصوصیات را فهرست کنید و در کلاس بخوانید؟
فصل نهم
مبادلات یک فروشگاه فرضی را در دفتر روزنامه ثبت کنید؟
فصل دهم
فرض کنید که می خواهید درباره راه اندازی یک کسب وکار تصمیم بگیرید مراحل آن را مشخص کنید؟
فصل یازدهم
برای خود کسب وکاری را در نظر بگیرید و طرح آن را بنویسید (توجه داشته باشید که باید تمام بخشهای طرح قابل دفاع و توجیه باشد)؟

فصل اول
با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد موفق یاد گرفتید بایکی از افراد موفق مصاحبه ای ترتیب دهید و گزارش خود را در کلاس درس بخوانید ( از دبیر خود درباره شیوه مصاحبه کردن راهنمائی بخواهید)؟
مصاحبه ای با دانشجوی پزشکی : در این گزارش ازمصاحبه با دانشجویی انجام داده ام که رشته پزشکی را در دانشگاه سراسری می خواند. او با وجود نداشتن پدر و تکیه گاه و با وجود مشکلات فراوان مالی بخاطر داشتن هدف مشخص نهایت سعی را نمود. او می گوید برای دستیابی به هدفش تلاش و کوشش فراوان نموده و ازابتدا راه با آگاهی مصمم بوده که به این هدف خود برسد. او برای رسیدن به این هدف با افراد موفق مشورت نموده و از آن ها پیروی کرده است. این خانم موفق در ابتدا برنامه روزانه و هفتگی خود را تنظیم نموده و با کنترل وقت خود دستیابی به اهدافش را سرعت بخشید و سرنوشت خود را در اختیار گرفت. او می گوید گاهی اوقات تنها سه یا چهار ساعت در شبانه روز می خوابید و از هیچ شکستی هراس نداشت. نهایت استفاده را از استعدادهایم می نمودم و با صبر و شکیبایی راه را هموار می کردم و از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را می نمودم. از همان ابتدا ازهدف خود آگاه بوده و در حال حاضر نهایت رضایت را دارم و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر گام های بزرگتری بر می دارم.
فصل دوم
با یکی از صاحبان کسب و کار محله یا منطقه تان مصاحبه کنید و درباره سیر شغلیش تحقیق کنید ونتیجه آن را در کلاس بخوانید؟
مصاحبه با مغازه دار : آقای رضایی یکی از کاسبان محله است که لباس مردانه می فروشد او علاقه زیادی به کار خود دارد . او می گوید چون از کار کردن برای دیگران برایم سخت بود تصمیم گرفتم که کاری را انتخاب نمایم که خود کارفرمای خود باشم و این کار باعث رضایت درونی من است و از نتیجه کارم لذت می برم. در ابتدا سود کسب و کارم کم بود اما به تدریج و پس از گذشت زمان و با شناخت راهها و مشکلات، درآمدم زیاد شد من اعتقاد دارم که سود کمتر باعث فروش بیشتری می شود و با وجود مسئولیتهای فراوان تصمیم گرفتم که از شخص دیگری برای کمک استفاده نمایم با این کار شخص دیگری هم صاحب کار می شود و در راه رسیدن به هدفم بسیار مصمم و جسور و بی باک بودم اکنون پس از گذشت چند سال تصمیم دارم که شعبه دیگری را افتتاح نمایم و بدین ترتیب هم ایجاد کار نموده ام و هم از موقعیتهای بدست آمده استفاده می نمایم که مشکلات فراوانی خواهم داشت اما با تجربه و آگاهی و با داشتن علاقه می توانم به این هدفم هم برسم چون بارها از صفر شروع کرده و از جا برخاسته ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.